volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 29/02/2008 @ 11:24 SMDJ ![]() | hey iedereen tamara jammer he hopelijk mag je dan inderdaad ook snel starten zoals snuitje he ![]() maandag hier 12 weken echo hopelijk alles okesnuitje jij ook succes he maandag ![]() |
| 27/02/2008 @ 23:07 tamara | Hoi allemaal Nou heb vandaag voor de 3de keer een echo gehad en heb dus geen eisprong Mijn bloedwaardes waren goed alleen dacht ze aan de echo te zien dat ik waarschijnlijk PCO heb en vandaar ook de onregelmatige cyclus 18 maart hebben we weer een afspraak om alles te bespreken ook de uitslag van de zaadjes horen we dan.Ze dacht er over om miss te starten met clomid. Hoe is het bij jullie? Liefs Tam |
| 14/02/2008 @ 19:24 SMDJ ![]() | hey snuitje ja dat vindt ik dus ook he hopelijk is het niet al te erg he als ik er meer over weet laat ik het weten he ![]() |
| 14/02/2008 @ 08:29 snuitje ![]() | oh das wel erg voor die collega en zijn vriendin ! |
| 12/02/2008 @ 08:47 snuitje ![]() | dankje ! ![]() Hoe is het nog met jou? |
| 11/02/2008 @ 20:38 SMDJ ![]() | hey snuitje super nieuws he meid hoop echt voor je dat je al bent he ![]() ![]() ![]() |
| 08/02/2008 @ 09:07 snuitje ![]() | mercikes smdj ![]() |
| 07/02/2008 @ 16:35 SMDJ ![]() | hey iedereen snuitje succes he de maandag tamara hoop dat alles oke is he |
| 06/02/2008 @ 22:06 tamara | Hallo Allemaal! Nou vandaag voor het eerst naar het ziekenhuis geweest. Een inwendige echo en een uitstrijkje gehad de echo was prima! Nou moet ik op 1 vd eerste dagen van mn volgende menstruatie bloed laten prikken en dan ook een afspraak maken voor weer een echo rond mn eisprong.Mijn vriend moet zn zaadjes inleveren en dan horen we later de uitslag.Heb echt het gevoel dat we de medische molen instappen,maar is voor een goed doel!! Hoop gewoon dat alles ok is en dat het gewoon snel gaat lukken!! Liefs Tamara |
| 05/02/2008 @ 13:32 snuitje ![]() | tamara succes !!! |
| 04/02/2008 @ 21:53 SMDJ ![]() | hey tamara succes he laat zeker iets weten he |
| 04/02/2008 @ 17:00 tamara | Hoi meiden! Lang geleden zeg dat iemand wat heeft geschreven. Ik ga as woensdag voor het eerst naar het ziekenhuis afdeling fertiliteit ben benieuwd hou jullie op de hoogte Liefs Tam |
| 20/01/2008 @ 16:11 SMDJ ![]() | hey tamara wat jammer he hopelijk helpen ze je snel verder he ![]() |
| 19/01/2008 @ 20:53 tamara | Net ongi geworden ga van de week het ziekenhuis bellen ![]() Liefs Tam |
| 10/01/2008 @ 17:02 SMDJ ![]() | hey snuitje goed zo ze succes he ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Wie ook vanaf aug. 2007 zwanger worden?

Mijn bloedwaardes waren goed alleen dacht ze aan de echo te zien dat ik waarschijnlijk PCO heb en vandaar ook de onregelmatige cyclus 18 maart hebben we weer een afspraak om alles te bespreken ook de uitslag van de zaadjes horen we dan.
ben toch blij dat ze er nog zijn he dan ben ik geruster he 

bent he