Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/01/2008 @ 12:19 Ellen'tje ![]() | Ik ga proberen nog zeker 12 dagen te werken Natuurlijk als ik dat nog mag van gyn Het mag nu toch wel gaan korten hoor Nu begint het zo zwaar te worden |
| 03/01/2008 @ 13:10 Lijntje ![]() | Maar kan je niet eerder stoppen Ellen? Je moet toch 4 weken van tevoren wel stoppen? Moet je van je baas doorwerken? Of wil je het zelf?xxxx |
| 04/01/2008 @ 09:33 Ellen'tje ![]() | Echt last heb ik niet van die harde buiken Maar is soms wel ambetant gewoon |
| 04/01/2008 @ 11:30 Ellen'tje ![]() | yup nona ik ben boekhoudster soms spijtig genoeg ![]() kan zwaar zijn hoor |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Of wil je het zelf?
hopelijk heeft de baby snel zin om te komen. Ben zo nieuwsgierig naar de baby, het gezichtje, een jongen of een meisje. Ja gewoon om ons kindje nu eindelijk in onze armen te kunnen houden. Maar wie weet gebeurd er morgen meer 

) de meeste wouden dat ze soms in mijn schoenen konden staan, denk ik?? Maar het is niet altijd even fijn om thuis te zijn, als je gaat werken heb je alle dagen sociaal contact en een ritme. En dat heb ik niet en dat mis ik wel hoor! En het gaat nog lang duren vooraleer ik terug mag gaan werken (tijdens de borstvoeding mag ik ook niet gaan werken en dan moet ik nog mijn verlof opnemen dus dat zal pas eind september zijn
)ochja, na de bevalling heb ik mij handen vol denk ik
Ik hoop voor jouw dat die dag niet meer lang duurt. Laat ons morgen ook zeker iets weten hoe het bij de gyn is geweest?

Ik moest echt wachten totdat het ergens anders ging 'zwemmen' en daarna ging het meteen weer prima, pfff merk echt dat het een stuk groter wordt zeg, gisteravond was puk een grote druktemaker, vloog alle kanten op,hahaha