< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
23/02/2008 @ 09:30
engeltje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi dames

davke ik zal proberen een smsje te zenden als ik bevallen ben als ik niet vergeet van je nummer mee te doen natuurlijk.
wel jammer van je pc ik heb een eindje geleden ook zonder gezeten en dit was voor mij ook een hel. als je dat gewoon bent kan je daar niet meer zonder e. alle ik toch niet.

ann je moet proberen van ook zonder die hormonen iets te durven zeggen tegen je schoonfamilie vroeger durfde ik dat ook niet maar nu wel hoor en heb dit ook meteen gezegd tegen ventje dat ik me niet meer laat doen en de laatste keer dat ze kwam geeft ze het ferm op haar brood gekregen van mij.
ik en ventje hadden hans het huisje geschrobt en dan nog gepoetst en het stof afgeveegd en al je kon er van de grond eten en komt zij dan binnen zonder voeten afvegen en zegt ze van tis ier weer vuil zu. ik heb dan uitgevlogen tegen haar en gezegd dat het normaal is dat er hier en daar een hondenhaar ligt dat ik 2 jack's heb en dit enorm muit en als het haar dniet aan stond dat daar de stofdoeken en de stofzuiger lagen. kheb ze van de hele avond niet meer gehoord ze geeft dan beginnen zagen tegen het ventje.

ze hebben een inwendig onderzoek gedaan en ook een test of ik al vruchtwater verloor en dankzij die test heb ik nu veel pijn bij het plassen. ik had al een klein beetje meer opening maar nog niet om te zeggen dat het veel verandert was bij maandag.
heb gisterenavond wel constant een drukend gevoel gehad enharde buiken met menstruatiepijn dus ik denk wel dat er iets aan het gebeuren is. maar ik en het ventje zijn er nog altijd van overtuigd dat hij gaat geboren worden de 29 ste februari.

ga zo maar efkes gaan shoppen ik moet teenslippers hebben mijn voeten zwellen constant tot pijnigens toe en dan is het beter van iets los aan de voeten te hebben e dus meteen maar even op jacht.
gisteren al een nieuw fototoestel gekocht dus vandaag of morgen een nieuwe buikfoto op het profiel wie weet mss de laatste.

zo ga jullie laten de hondjes zittenhier aan het vragen achter aandacht de sukkelaars. iedereen een goed weekend

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 17:39
davke

ja zeg da wel die vevelende stomme wachweken nu ik hoop dat die snel voorbij zijn en dat ik goed nieuws mag komen vertellen hier bij jullie want ik moet op mijn nod naar de gyn dus ja ik hoop dat ik daar goed nieuws krijg

mijn ventje zegt dat hij deze keer er een heel goed gevoel over heeft hij zegt dat het zal gelukt zijn met zijn superzwemmertjes

ik hoop het hoor dat hij er het rechte eind aan heeft zodat zijn teleur stelling niet te groot word

nu we zullen zien hé

alle tot later
niet meer mee inzitten hé als jullie niets meer horen van me is omdat computer stuk is hé

ik kom zodra ik kan weer terug

en dames mochten jullie bevallen laat mij iets weten via sms 0494/59.92.08 plaese

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 16:38
ann

oei, ik had charlotte ook juist gemist... En ik die dacht dat er al ergens beweging in was gekomen Niet dus...jammer.

xx
Ann

Ahja, voor iedereen een goed weekend hé en ik ben benieuwd of er verandering is na het weekend??

[Laatst gewijzigd door ann - 22/02/2008 @ 16:39] - Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 16:34
ann

Dag dames,

Om maar meteen een antwoord te geven op je vraag ginnie, ook ik ga borstvoeding geven.Want ik neem zelfs 5 maanden borstvoedingsverlof. Ik hoop echt dat het gaat lukken maar als je een goed vroedvrouw hebt, lukt dit wel. Het is ook een kwestie om niet te snel op de geven denk ik. alle begin is moeilijk en dat zal ook zo zijn bij borstvoeding. Maar wij gaan er in ieder geval voor! (ik zie ook alleen maar voordelen ervan.) Maar ik begrijp ook degene die flessenvoeding geeft hoor!Dit is wat iederen voor zich moet uitmaken.

Zo te horen ben ik hier echt niet de enige met een vervelende schoonfamilie (enfin, zijn alleen de schoonouders hé)
en het is voor ons moeilijker om iets te zeggen vind ik maar ik hoop dat de hormonen me op dat moment een beetje bijstaan (dan mogen ze voor één keer hunne dienst eens bewijzen inplaats van ervan te overgeven)

Davke, oh leuk dat we je nog eens horen, we vroegen ons al af waar dat je was. Allez, nu hopen dat het vele klussen geholpen heeft en dat je binnenkort mocht rondlopen!!Nu beginnen die vervelende wachtweken weer wij wachten geduldig met je mee!!

Engeltje, oei aan de monitor gehangen? Was alles nu goed? Hebben ze nog een inwendig onderzoek gedaan? Had je nog niet meer opening? Wat zeiden ze, kon het nog lang duren? Rust maar goed!!

Nona, lukt het shoppen? Of moet ik komen helpenIk ken er ondertussen alles van. Veel gekocht?
(oeps, ik begin je na te doen, ik begin aan de twicks te zitten)Tja, heb vandaag nog niet moeten overgeven dus daar profiteren we van

Ginnie, neenee ik ga niet meer poetsen bij oma, dit kan ik niet meer...vind het jammer dat ik ze niet meer kan helpen maar nu moet ik ook een beetje aan mijn eigen denken hé. Opa moet maar poetsen (doet hij weliswaar met een franse slag maarja..)
Bij ons mama gaat het wel, heeft wel meer pijn als vorige keer. Ik ga nu maar 1 keer per dag maar blijf daar zo een 4uurtjes, op en af rijden is te vermoeiend. Ik leg me langs ons ma in de zetel,gelijk een echte madam
gisteren voelde ik me niet goed en toen heeft zelfs de verpleegster mijne bloeddruk genomen (weer veel te hoog)Dus ik wordt daar ook nog eens nagekeken
Lukt het nog et de beestjes ginnie?

Charlotte nog niet gehoord vandaag...Zou het?? Of zou ze het te druk hebben met de zolder?

Zo, ik ga me even in de zetel leggen, seffens komt ventje thuis..

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 16:31
ginnie

Charlie had ik net gemist
Fijn dat jij ook BV wilt proberen! Dan kan ik straks eens luisteren hoe het jou afging Ik denk ook dat je het gewoon maar moet proberen,misschien met wat hulp,maar uitgaan van het beste!
Hebben ze bij de VK iets gezegd anders,dat de baby al kan komen?
Heb je het verteld over je slijmprop?
Ben zo benieuwd wanneer jullie ukje komt,en of jullie gevoel over een meisje zal uitkomen!
Ik ga ook maar voor een goedkopere BH gaan denk ik,want ik hoor dat je borsten tijdens de BV ook heel erg kunnen gaan schommelen in grootte enzo.
Er zijn hier weinig dames die geluk hebben met hun schoonmoeder zo te lezen..wat jammer eigenlijk..ik kan zeker niet klagen over de mijne

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 16:26
ginnie

Aah Davke fijn dat je nog even binnenvalt! Aw kan een poosje gaan duren eer alles weer gefikst is dus..maar lief dat je het even komt melden
En nu duimen en duimen en duimen dat al dat klussen iets opgebracht heeft hé
Wij hebben ook gewoon zo veel mogelijk geklust tijdens mijn vruchtbare dagen,wel 3 keer per dag..en het resultaat is deze dikke buik!

Engeltje: En hebben ze niks gezegd over het indalen ofzo,ligt de baby al klaar om te komen?? Ben benieuwd of ik dit weekend een smske ga krijgen..

Nona:die site heb ik al bij mn favorieten staan haha
Maar ik had er geen idee van wie hier eigenlijk wou flesvoeding geven of borstvoeding en persoonlijke belevenissen enzo.
Ah jij gaat dus kunnen shoppen!
Moet ik ook maar eens doen,want mijn enige 3 zwangerschapstruitjes die ik heb komen alweer te kort..en mijn BH's te klein argh...gelukkig blijven die zwangerschapsbroeken wél passen

Man man kheb het zuur zeg!
Teveel gegeten vrees ik..zou het? Eerst een rauwe wortel,daarna een chocolade-paasei,daarna een pizza hawai,dan een rijstpapje,en nu 2 bananen(ik moest toch wat fruit ook..)
En straks moet ik vroeg eten want ik moet bloed gaan prikken bij de dokter en dan moet ik al een uur een volle maaltijd binnenhebben..Dat betekent dus om 17u30 al eten want de dokter zit maar tot 19 u..

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 16:25
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Anne, heerlijk dat Lotte het zo goed doet. Ik zou ook uren naast het bedje blijven staan en kijken. Het is toch echt een wonder zo'n lief klein mensje! Bedankt voor de tips. Ik weet alleen niet of ik dat kan maken. Ik ben de gene die er niet op zit te wachten en al helemaal niet op naar wat zijn moeder een paar weken geflikt heeft. Ik kan het robert ook niet zo zeggen dan kwets ik hem. Het is en blijft zijn familie en hij is natuurlijk door het dolle heen als ze komen. Ik heb al besloten dat ik zeg dat ze beneden moeten gaan zitten en ik ga lekker in bed liggen. Ik ben ook benieuwd of wij een meisje krijgen. Wij denken zelf van wel.
Heb jij nog veel last van je keizersnee, of kan je alles alweer?
Hoe is het met de rest van je lichaam en met je innerlijke ik?
Ginnie, gezellig he zo'n druk baasje in je buik. Ik vind het ook nog leuk al doet het soms wel pijn. Maar t is zo speciaal iets wat niemand je kan afpakken en wat helemaal voor jou en je kindje is.
Ik heb BH's van de Hema. Die zitten echt heerlijk! Hele zachte rekbare stof en nog goedkoop ook.
Ik heb er ook 1 van de Honkemoller en 1 van Livera maar die zitten toch niet zo fijn. ik wil ook borstvoeding gaan geven! Ik ga het gewoon proberen. Ik probeer zo weinig mogelijk naar die nare verhalen te luisteren!
ik vind het echt knap dat je zo snel weer de dieren gaat doen. Ja je hebt er wel voor gekozen maar toch.
Ellen, Anouk groeit echt goed! Heerlijk.
jammer dat jullie sleutel is uitgesteld. Ach gelukkig is het al over een paar weken!
Ann, wat irritant dat je schoonmoeder ook nog in tzelfde ziekenhuis werkt. Ik hoop niet dat ze iedere dag aan je bed staat.
Hoe is het met je moeder en met jou? Lukt het wel om zo vaak naar t ziekenhuis te gaan, of ben je 's avonds heel moe.
Nona, ben je lekker wezen shoppen?? Leuk! Ah dus je bent ook al achter de uitverkoop. Dat is toch altijd het leukste winkelen!
Wat heb je nu allemaal gekocht?
Engeltje, wel eng dat je je kleine ventje zo lang niet hebt gevoeld. Gelukkig was alles goed! Wat zeiden ze van het bloedverlies? Was het niet erg dat je dat nog steeds had? Wat vervelend dat het plassen zo pijn doet.
Davke, gelukkig is er niks ergs! Ik hoop ook dat jullie comp snel is gerepareerd. Ik ben al voor je aan het duimen!
Lijntje, hopelijk is Liv al goed aangesterkt! Wij denken hier veel aan jullie!
Hier alles goed. Vanochtend weer op controle geweest en alles was goed. Heb nog steeds menstruatiepijnen de ene dag wat meer dan de andere. En vandaag heb ik de hele dag trek. Is voor het eerst sinds tijden want ik had iedere keer zo'n ontzettend vol gevoel.
Ik ga robert even helpen met het plankje boven de commode ophangen. Dat is het enige wat nog moet gebeuren!
xxx

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 15:27
Ellen'tje

Ik geef flesvoeding

Ik heb ook dat probleem met schoonmoeder
Ze wil constant ons meisje pakken
Kan daar niet tegen
En haar moeien pfff

xxx

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 14:41
davke

Hoi dames,

sorry dat ik al enkele dagen niets van me liet horen.
Maar dat liegt aan mijn ventje onze computer laten chrasen zit nu op de laptop van een vriendin om toch nog iets van me te laten horen hé...
amaj had hier eerst een uur werk om bij te lezen, ik hoop dat onze computer snel vermaakt is hoor

nu we hebben heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeeeeel geklust ik zag er scheel van dus nu afwachten hé IK HOOP ECHT DAT HET GELUKT IS amaj

ik zie dat er hier enkele dames er niet meer lang gaan op moeten wachten zalig weer zoveel nieuwe forumbaby's hou ons zeker op de hoogte hé

alle ik hoop dat ik het ga kunnen mee maken met die stomme computer

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:35
Nona

kheb al nieuws van fragile :)
gaat door op woe. 19, don.20 en vrij.21 maart. De verkoop gaat door in Van Diepenbeeckstraat 10K te 2018 Antwerpen telkens van 10 tot 18u. De betalingen kunnen enkel cash!

woehaha:)

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:31
engeltje

hoi dames hier ben ik ook

neen ben nog niet bevallen ondertussen maar heb gisteren wel aan de monitor gehangen we waren een beetje ongerust de kleine al een 2 dagen niet gevoeld en een enorme last van harde buiken. maar met de kleine is gelukkig alles goed.
heb wel sedert het onderzoek last van bloedverlies dit hadden ze me wel gezegd maar ik had niet gedacht dat het zoveel ging zijn. ook heb ik een enorme pijn als ik moet plassen zit constant te wenen als ik moet plassen. leuk is iets anders e natuurlijk.

ik ga flessenvoeding geven zie er alleen maar voordelen van in. had dat al gezegd van het begin dat ik zwanger was dat het flessenvoeding ging zijn dusja

nona hoe is het shoppen geweest we hebben je sedert dien niet meer gehoord

ik vraag me echt af of er iets scheelt met de nieuwe dames onder ons we horen ze niet meer en al. zo ga jullie dan eens laten want eb al de hele tijd een menstruatie achtige pijn in mijn buik en pijn aan de onderrug.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:28
Nona

Hallo:)

Ik ga vandaag gaan sjoppen:) Ja, Charlie, ik kan nog in de meeste van mijn klere. Wel geen onderkleren nmeer, en t-shirts moeten ook lang zijn, maar broeken en rokken zijn dus out:) Ik heb net een mailtje gestuurd naar Frgaile wanneer ze nog eens stockverkoop doen, dat moet ergens in maart zijn denk ik:) woehaha.

Ginnie, ik ben van plan BV te geven... ik lees vooral veel orrorverhalen vn verpleegsters die je bang maken en tegenwerken, en kind en gezin dat dan dramatisch doet over gewichtstoename (foutieflijk). Maar dat is niet verwonderlijk, als je ziet dat flesvoeding 4x zoveel caloriëen bevat als moedermelk... dus komen flesvoedingskindjes veel bij, maar of dat beter is...? Je moet eens op http://www.borstvoeding.com gaan kijken, daar staat veel info over borstvoeding:)

Ann, hoe is het met je mama? n met jou?:)

Anne, das inderdaad een goede tip. Ik denk dat we gewoon van de zomer een feestje doen in de tuin, als housewarming en als geboortefeestje ofzo.

ZO, kga eens gaan sjoppen... heb ook nieuwe bhs nodig, en nu nis het rustig int shoppingcenter (hoop ik)

kusjes:)

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:13
ginnie

Oh wat is het hier kalm geweest sinds gisteren!

Anne: Dat is denk ik een goede tip die je ons geeft. Jullie hebben wel in Nederland een kraamverzorgster thuis,hier in Belgie heb je dat dus wel niet. Je ligt (4?) dagen in het ziekenhuis,en dan sta je er een beetje alleen voor. Sjah en dan is het moeilijk om bezoek te weigeren. Ik hoop dat ik het meeste bezoek krijg in het ziekenhuis en dat ze ons daarna een beetje met rust laten.Die eerste dagen thuis met je kindje lijken me héél erg wennen.

Ellen'tje: Anouk is een gezonde meid dus! Inderdaad,geef jij borstvoeding of flesvoeding? (zelde vraag voor Anne!)
Want ik ben wel eens benieuwd naar tips daaromtrend.
Nog wachten tot 10 maart dus voor de sleutel..het begint toch te schuiven hé!

Ann: Ik zou het er nog eens met je ventje over hebben wat betreft bezoek en schoonfamilie enzo..misschien durft hij in het begin al eens wat bezoek afschepen? Want voor ons ligt dat soms allemaal een beetje moeilijker en lastiger hé..nog een geluk dat we stoere venten hebben
Hoe gaat het met je mama vandaag? Heeft ze veel pijn??
Het is lastig zeker,de ganse tijd ziekenhuis op en af..Moet je nog gaan poetsen bij je oma ook?? Ik denk dat jij toch ook op tijd je rust moet nemen nu,jij bent inmiddels ook hoogzwanger hé!
Ik ga denk ik toch eens gaan zien voor een nieuwe bh,deze zit me hier alleen maar te ambeteren,het is ene met beugel,en ik denk dat die dus tegen mn buik zitten duwen intussen,dan liever zonder beugels.

Ik ga de vraag hier ook nog eens stellen,want daarover hebben we het nog maar weinig gehad,denk ik.
Wie geeft er borstvoeding of is er van plan om te geven??
Ik zou heel graag BV geven,maar soms lijkt het alsof je niets anders hoort dan dat dat niet lukt,of blijft lukken. Je zou bijna bang worden ervoor..
Ik hoop maar dat het voor mij en mn baby mogelijk is,want ik ben echt wel overtuigd van de voordelen ervan! Gelukkig bestaat er goed leesvoer,maar ervaringen van anderen is ook handig.
Ervaringen met flesvoeding zijn ook welkom natuurlijk!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:11
ann

Dag dames,

Leuk om te horen ellentje dat Anouk flink groeit!! En de gehoortest was ook goed. Kan niet beter hé?Geef jij borstvoeding?Dan kunnen jullie vanaf 10 maart beginnen te verhuizen, enfin dan kunnen jullie beginnen te behangen

Ja, charlotte ik ken je gevoel ook duidelijk in verband met schoonfamilie..jammer genoeg En ook ik ben me op aan het jagen (enfin, ben me al op aan het jagen vanaf ik zwanger ben)
En ik denk dat we Annelies haar tip goed kunnen gebruiken. Dus mercikes Annelies!!Maar je hebt nog één geluk charlotte, ze wonen wat verder en dan komen ze mss toch al niet alle dagen.Ik heb nog eens de pech dat mijn schoonma in hetzelfde ziekenhuis werkt waar ik beval

Ginnie, in de h&m hebben ze ook voedingsbh's maar deze zijn wel zonder beugels. Ik heb me er ook een gehaald en ik haal me er nog een bij een ligeriewinkel of zo

Nona, hoe is het shoppen geweest? Veel gekocht?Niet te vermoeiend?

Engeltje, hoe is het vandaag met jouw? Neem nog maar goed je rust?

En de andere dames?

Lijntje, wij denken nog alle dagen héél veel aan je en aan liv. Ik hoop dat Liv al goed is bijgesterkt en dat alles goed begint te gaan.
Wij duimen hier heel hard voor je!!

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 20:50
Ellen'tje

Gisteren bij k&g geweest
Ons meisje woog al 3920 gram en was nu al bijna 54 cm groot
Ze gaat heel goed vooruit dus
Haar gehoortest was ook heel goed

Ons huisje is sinds vandaag ook geschreven, maar hebben sleutel nog niet
De mensen blijven er in tot 10 maart, dan krijgen we hem
Dus ja dan verhuizen hé
Het huis waar we nu in zitten is denk ik nog niet verhuurd,maar er zijn er al heel veel komen kijken. Dus afwachten.

Ben zo benieuwd wie hier de volgende gaat zijn !!!

xxx

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 18:29
Anne

Charlie, ik had net als jij problemen met de schoonfamilie. Maar ik heb het er met mijn man overgehad en we hebben samen besloten dat ze niet te lang konden blijven. Toen ik zwanger was hadden ze weinig of geen interesse en nu de baby er is zouden ze het liefst elke dag komen. Nou nee, daar hebben we dus een stokje voorgestoken. Samen met de kraamverzorgster hebben we ze duidelijk gemaakt dat dat gewoon niet kan. Dat we een ritme op moeten bouwen en dat rust in de kraamtijd erg belangrijk is. Ik weet dat het moeilijk is maar ik kan je alleen de tip geven, geef het aan bij je kraamverzorgster, zij is een vreemde en vreemde ogen dwingen. Laat je kraamtijd niet door hun ontnemen, het is tenslotte maar 1 keer in je leven dat je die tijd samen met je kindje hebt. En zeker bij je eerste kindje is het zo fijn dat je er volop van kunt genieten. Mocht je ooit een tweede krijgen zal nummertje 1 zeker zijn aandacht ook op eisen. Dus echt geniet van je kraamtijd en stel vaste regels op voor jezelf en je baby! In het ziekenhuis gaven ze mij het advies, bescherm jezelf en bescherm je kind want voor wie is bezoek leuk?? En als het goed is zal de baby nog lang genoeg bij jullie zijn dus dan komen ze later nog maar eens een keer terug.

Succes meid en geniet van die kraamtijd en maak je er nu vooral nog niet te druk om want dat is niet goed voor je kindje!!

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 15:28
ginnie

Anne: Als ik jou zo hoor praten over jouw wondertje..Dan komt de zin hier nog méér opzetten hé
Vandaag kreeg ik ook een mailtje van een collega,en zij vertelde me dat ze zich elke dag verwondert over het feit dat ze haar kindje zo graag kan zien,en elke morgen als ze opstaat ziet ze het precies nog liever.
Ik denk ook nog elke dag aan Lijntje en Liv..ik hoop dat we nog eens iets horen,al is het maar om te weten of Liv nog aan de beademing ligt,of als er al vooruitgang is!

Charlie: Ik ga heel gauw na de bevalling de beesten weer moeten doen hoor,dat kan gewoon niet anders,en als je boerin bent,moet je ook geen weken in de stallen niet komen tenslotte
Maar het is dan al zomer,en dus weideseizoen,en echt,dat scheelt een hoop werk,het is een makkie dan!
Oei je ziet op tegen het bezoek van je schoonfamilie..ja,dat kan ik me voorstellen.Ik denk dat je vanzelf je klep wel zal openzetten als je iets niet gaat,hormonen overhoop enzo,en je kindje is je liefste goed,je zal het er altijd voor opnemen!
Dus je hebt al lichte voorweeen en druk enzo? Zooo...misschien wordt iemand hier dan toch heel gauw mama!!
Rust ook nog maar wat uit,nu het nog kan!

Ann: Hihi jij bent even erg als ik hé..jammer dat Nona haar nog niet versproken heeft hé? Jammer dat je je berichtjes kunt aanpassen achterna eventueel
Fijn dat de operatie van je mama goed verlopen is! Ik had er vanmorgen nog aan gedacht! Heeft ze niet teveel pijn?
Dus je mama gelooft ook in de volle maan.
Die schopjes vind ik ook zeker niet erg,integendeel,als ik hem te lang niet voel,dan pas vind ik het erg.
Maar ik voel hem precies meer en meer de laatste dagen,nu ook hihi..

Engeltje: Ah dat wist ik niet van die kleertjes? Allez zeg,en zoveel mensen die te vroeg bevallen,die kunnen dan helemaal geen kleertjes op de lijst zetten?
Salopetten inderdaad schattig hihi!
Allez zeg je ventje is dus echt al een papa-in-spé! Vertederend!
Zoals ik al zei,last van die schopjes heb ik niet gauw hoor,ik vind ze zaaalig! Alleen als mijn blaas vol is en hij schopt er net tegen.. Verder zit hij nog altijd laag en ik denk in stuit dus ik voel hem vooral ook laag,en niet tegen mijn ribben.

Ik moet denk ik wel maar eens nieuwe BH's halen,alweer..Ik heb de indruk dat die behoorlijk begint af te knellen,zit niet meer gemakkelijk enzo..ik denk van maar ineens een voedingsBH aan te schaffen,zou ik die durven halen in een winkel als H£M of toch maar naar een gespecialiseerde winkel gaan?

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 14:38
Anne

Hallo allemaal,

Nou zo te lezen is de spanning voor de volgende baby's al aardig aan het stijgen Ik hoop voor jullie dat het eerder komt en niet net als ik 2 weken extra moet wachten. Maar tis en blijft een feit dat de eerste kindjes meestal op zich laten wachten. Vandaag is mijn vriendin op bezoek geweest zij verwacht haar kindje 3 maart, dus was ook al druk aan het speculeren wanneer het nu gaat komen. Tja de volle maan had haar ook geen geluk gebracht. Dus dames ik zou zeggen, geniet nog even van de tijd met die kleine in je buik. Maar ik snap heel goed dat jullie het liefste jullie kleintjes in de armen willen sluiten.
Hier gaat alles goed Lotte groeit lekker en geniet van haar voeding. Nu ligt ze weer heerlijk tevreden en voldaan te slapen. Ik kan wel uren naar haar staren en haar bewonderen. Ben super gelukkig met haar. En als ik haar dan aankleed of verschoon verwonder ik me keer op keer over hoe mooi ze is en dat ze zo compleet is. Het is voor mij echt een wonder, een kind uit liefde ontstaan. Daarom lieve dames hoop ik dat het wachten voor jullie snel voorbij is en jullie ook deze ervaring zullen hebben.

Ik ben benieuwd hoe het met Lijntje is en haar Liv. Hoop dat alles goed gaat. Moet veel aan haar denken. Ze zal nu zeker een zware tijd doormaken, onverwachts moeder en dan ook nog niet thuis met je kindje. Lijkt me geen pretje.

Nou dames, tot gauw en hopelijk snel babynieuws. O ja Charlotte ik denk dat jij ook een meisje krijgt!

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 13:53
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Ginnie, kan me voorstellen dat je wel wat angstiger wordt als er kindjes vroeger geboren worden. Gewoon niet teveel bij stil staan.
Je hebt echt je roeping gevonden. Wat leuk! Dat hoor je niet heel vaak. Gaaf hoor, maar doe toch maar een beetje rustig aan he.
ik mag toch hopen dat je schoonfam je met rust laat na de bevalling. Anders zijn ze wel heel brutaal. Ze kunnen toch niet verwachten dat je met een paar weken de beesten ook weer gaat doen.
Nona, wauw pas jij nog in je eigen kleding? Wat naar dat je niet durft vrij te vragen voor je bed. Je hebt er toch recht op? Straks moeten ze het ook zonder jou redden! Neem maar gewoon lekker vrij.
Dat jij zelf je baarmoeder mond durft af te tasten. Niet te veel piekeren. Oei ja das t risico wat je neemt als je tegen niemand wil zeggen wat het wordt. Je verspreekt je makkelijker. En wij zijn ook nog steeds heeeeeeeeeeeeeeel nieuwsgierig.
Inderdaad wat je zegt. Het gedoe na de bevalling.... Ik zie er echt tegenop om mijn schoonmoeder aan t bed te hebben. Heb er echt geen zin in. Maar ja het hoort erbij. Ik kan me ook al druk maken om mijn schoonfam... ze komen van ver dus die kan je er niet na een uur uitzetten. Ach ja ik laat t wel over me heen komen.
Ze moeten me al helemaal niet proberen de les te lezen dan trek ik gewoon weer mijn klep open en ben ik weer net zo geliefd als dat ik nu al ben hahahaha.
Ann, laten we hopen dat de volgende volle maan jou geluk brengt! Het kan dan bij mij ook nog zijn.
Fijn dat de operatie goed is gegaan. Hoe is het nu met je mamma?
Nee hoor meiden jullie maken mij niet zenuwachtig.
Ik heb weer een paar hele lichte oefen weeen gehad. De kleine heeft ook heel hard gedrukt naar onderen vandaag. Ach het zou wel los lopen.
Ik ben vanochtend op mijn werk wezen koffie drinken. Was wel ff gezellie. Daarna nog even de ondersteek opgehaald dus nu heb ik echt alles voor de bevalling in huis. Ik ga zo maar eens ff plat.
xxx

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 09:30
ann

Dag dames,

Ik zie dat de volle maan voor niemand hier iets heeft gebracht, jammer. wanneer is de volgende volle maan?Ik weet wel dat de 22 of 23 maart volle maan is want ons mama had gekeken en zei dat ons meisje mss dan kwamBen benieuwd...

Ahah nona, je hebt je al 2 keer versproken? Kan je dat hier geen 3de keer doen
Leuk dat je zo goed je best doet om te rusten en idd, shopen gaan is ook rusten (natuurlijk niet als je alle dagen gaat, zoals ik) maar rusten wilt ook zeggen aan je eigen denken en als je de nood hebt om te shoppen...go fot it!!

Ja ginnie, ik ga dat beweeg in mijne buik ook vies missen. Is toch eigenlijk iets fantastisch hé dat gevoel. Als je denk dat het van een klein wormpje komt dat uitgegroeit is naar iets prachtigs
Ik ga het echt missen (het overgeven daar in tegen ga ik NIET missen hoor)

Oei charlotte, begint je ventje al zenuwachtig te worden?Schattig hé, die venten. Volgens mij gaat het ook niet meer lang duren want je hebt volgens mij een grote nestdrang (ja, wie begint nu als hoog zwangere zijne zolder op te ruimen?)En ze zeggen als je die drang krijgt dat het echt niet lang meer duurt... (oeps, nu ben ik het seffens nog die je zenuwachtig maakt in plaats van ginnie)

Engeltje, oh dus je lijst is helemaal af, kleertjes staan erop. Dus hij mag gersut komen. Ben ook benieuwd of je de volgende afspraak bij de gyn nog haalt?Blijf toch nog maar goed rusten!!

Hoe zou het met de moederkes zijn?
En de toekomstige zwangere dames?

Zo, ik ga wat opruimen en dan eens naar ons mama. de operatie is goed verlopen dus dat is al goed hé.

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >