volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 22/02/2008 @ 15:27 Ellen'tje ![]() | Ik geef flesvoeding Ik heb ook dat probleem met schoonmoeder Ze wil constant ons meisje pakken Kan daar niet tegen En haar moeien pfff xxx |
| 22/02/2008 @ 13:28 Nona ![]() | Hallo:) Ik ga vandaag gaan sjoppen:) Ja, Charlie, ik kan nog in de meeste van mijn klere. Wel geen onderkleren nmeer, en t-shirts moeten ook lang zijn, maar broeken en rokken zijn dus out:) Ik heb net een mailtje gestuurd naar Frgaile wanneer ze nog eens stockverkoop doen, dat moet ergens in maart zijn denk ik:) woehaha. Ginnie, ik ben van plan BV te geven... ik lees vooral veel orrorverhalen vn verpleegsters die je bang maken en tegenwerken, en kind en gezin dat dan dramatisch doet over gewichtstoename (foutieflijk). Maar dat is niet verwonderlijk, als je ziet dat flesvoeding 4x zoveel caloriëen bevat als moedermelk... dus komen flesvoedingskindjes veel bij, maar of dat beter is...? Je moet eens op http://www.borstvoeding.com gaan kijken, daar staat veel info over borstvoeding:) Ann, hoe is het met je mama? n met jou?:) Anne, das inderdaad een goede tip. Ik denk dat we gewoon van de zomer een feestje doen in de tuin, als housewarming en als geboortefeestje ofzo. ZO, kga eens gaan sjoppen... heb ook nieuwe bhs nodig, en nu nis het rustig int shoppingcenter (hoop ik) kusjes:) |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Niet dus...jammer.
)
mocht rondlopen!!Nu beginnen die vervelende wachtweken weer
wij wachten geduldig met je mee!!

dus nu afwachten hé IK HOOP ECHT DAT HET GELUKT IS amaj 
En ook ik ben me op aan het jagen (enfin, ben me al op aan het jagen vanaf ik zwanger ben)