volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 29/05/2008 @ 21:01 Edith ![]() | Hey Jetje, Precies over twee weken, 12 juni 10.45 uur. Mijn tweelingzus Pauline gaat mee.... ![]() Wat voor een winkel hebben jullie?? Kristel, al voorgevoelens....?? Liefs, Edith ![]() |
| 29/05/2008 @ 19:17 SMDJ ![]() | hey iedereen jetje fijn dat het zo druk is in de winkel he edith kristel inderdaad hopelijk blijven de weg he ![]() |
| 27/05/2008 @ 16:26 SMDJ ![]() | hey iedereen sofie wat erg en inderdaad je kiest zelf of je terug komt of niet he ![]() edith oei duizelig zijn , rust maar goed he veel succes he over 2 weken he ![]() |
| 26/05/2008 @ 12:01 SMDJ ![]() | hey iedereen kristel edith fijn dat alles zo goed gaat he wanneer mocht je nu voor echo ![]() ja inderdaad gaat snel al een eindje over de helft he ![]() |
| 26/05/2008 @ 10:46 Edith werk | Hey hallo meiden, stilletjes hier. Kristel, het begint weer spannend te worden, ik hoop echt dat het lukt.....die ovu testen zouden toch een uitkomst zijn.... ![]() Hier alles goed, verschrikkelijk beroerd van de misselijkheid en de duizeligheid....maar het is voor een goed doel. SMDJ, alles goed?? Groetjes, Edith ![]() |
| 21/05/2008 @ 09:48 Kristel ![]() | Edith, ik hoop het ook stilletjes. Tijd brengt raad. SMDJ, gaat snel zeg zo ver al meer dan half weg. Groetjes, Kristel |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

ik wil mama worden...jij ook?

weg he 
.

zou zijn ook ze