Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 31/01/2008 @ 14:05 musje | Jannie getver! Wat naar! 1 ding: jij kan er niks aan doen. Sommige mensen kunnen zooo goed liegen, dat iedereen er in zou trappen. Dus, dom ben je zeker niet. Wel heel goed dat je hem verlaat. Hoeveel vrouwen zouden er nog voor gaan?? Die willen 'm 'helpen' en zorgen en geloven dat alles weer goed komt. Heel dapper, juist met je 2 kids! Sterkte en succes. 'Gelukkig' zijn 't 'maar' materiele zaken' maar toch.. ba-bah-bah! Nogmaals sterkte! Nefertiti, Artuis was leuk en gezel. Ik heb zo'n heerlijk kletsmajoortje, dus die ratelt en doet aan 1 stuk. Zo gezellig. De dieren vond ze leuk, maar kent ze al vrij goed, de speeltuin blijft het leukste..erg he?? Ja, hier alles goed. Veel etentjes deze week, dus ben moe-moe. Wel gezellig!! vanavond de laatste, en dan morgen ga ik vroeg naar bed. Mijn vent gata op stap, dus ik lig er morgen om 9u in, haha. Wat een weer he?? Getsie! Gelukkig heb ik al mijn boodschappen al dus hoef ik niet naar buiten, maar soms lijkt t wel alsof het binnen ook waait. Ik ga lekker thee zetten, XXX |
| 01/02/2008 @ 12:36 nefertiti ![]() | Linda, doe het rustig aan vandaag. Cindy, ik kan me voorstellen dat het wat zwaar is daar steeds weer mee geconfronteerd te worden. Ik duim iig al voor je |
| 02/02/2008 @ 08:37 nefertiti ![]() | Hanan, sterkte meid, ik denk aan je. Ik ben ongesteld geworden, snap niets meer van mijn lichaam. |
| 02/02/2008 @ 12:49 nicole ![]() | 2x hetzelfde bericht, sorry |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

vandaag was iemand van cb, consultatiebeuro en heb het vertelt , ze zei mei je kan niet hele dag je ene arm missen hoor , dus hebben we inbakerdoek geprobeert en lijkt beetje te helpen , al kreunt hij heel vaak ,dus ben steeds bang ,zodra even arm vrij heb doe snel koken en huishouden , pc komt daarom even niet vaak aan beurt ,mis jullie hoor en nu hopen dat beter gaat met dat inbakerdoek ,
heel leuk en intim hoor maar erg vermoeind, ook was me meisje gisteren ziek midden nacht overgeven en naar wc lopen , zo sneu , dus ik en papa allebeid heel slechte nacht achter de rug
gelukkig voelt ze overdag veel beter ,jeetje wat een weer zeg ,straks moet met kinderwagen naar buiten grrrrr alles lijkt te vliegen en zooo ijskoud buiten 
Hopelijk komt alles vlug in orde meid. Alvast veel sterkte.

je lichaam kan je lang voor gek houden zeg , je zou denken na paar maanden je lichaam gewend is zonder pil dus heb je weinig last van alle kwaaltjes