< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
31/01/2008 @ 09:45
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lieve Jannie,. wat een rottijd voor je meid. Ik hoop dat het zonnetje weer snel voor je gaat schijnen. Dit verdien je niet zeg!

Was jou vriend soms een buitenlander, je hoort vaak van niet-nederlanders dat ze liegen over hun leeftijd. Ik hoop dat je er snel weer bovenop bent. Als ik iets voor je kan doen hoor ik het graag!

Knuffel en een heel dikke kus

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 14:05
musje

Online Status
Jannie getver! Wat naar!
1 ding: jij kan er niks aan doen. Sommige mensen kunnen zooo goed liegen, dat iedereen er in zou trappen. Dus, dom ben je zeker niet. Wel heel goed dat je hem verlaat. Hoeveel vrouwen zouden er nog voor gaan?? Die willen 'm 'helpen' en zorgen en geloven dat alles weer goed komt.
Heel dapper, juist met je 2 kids! Sterkte en succes.
'Gelukkig' zijn 't 'maar' materiele zaken' maar toch.. ba-bah-bah!
Nogmaals sterkte!

Nefertiti, Artuis was leuk en gezel. Ik heb zo'n heerlijk kletsmajoortje, dus die ratelt en doet aan 1 stuk. Zo gezellig. De dieren vond ze leuk, maar kent ze al vrij goed, de speeltuin blijft het leukste..erg he??

Ja, hier alles goed. Veel etentjes deze week, dus ben moe-moe. Wel gezellig!! vanavond de laatste, en dan morgen ga ik vroeg naar bed. Mijn vent gata op stap, dus ik lig er morgen om 9u in, haha.
Wat een weer he?? Getsie! Gelukkig heb ik al mijn boodschappen al dus hoef ik niet naar buiten, maar soms lijkt t wel alsof het binnen ook waait.

Ik ga lekker thee zetten, XXX

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 14:18
Hanan

jeetje jannie wat erg meis , ik leef echt met je mee , en hoop dat je snel over deze verdriet heen bent ,weet even niks te zeggen meid behalve heel erg veel sterkte voor jou
nefertiti heel spannend voor je ik duim zeker erg hard voor je ,het mag nu jou maand worden meis

nou waar ben ik?? nou hier , heel druk selmen is sinds tijdtje erg onrustig hij word allen rustig als je hem in armen neemt , dus kom ik nergens aan toe , zelfs koken moet dan snel snel gebeuren als hij even kan slapen in zijn wipstoeltjevandaag was iemand van cb, consultatiebeuro en heb het vertelt , ze zei mei je kan niet hele dag je ene arm missen hoor , dus hebben we inbakerdoek geprobeert en lijkt beetje te helpen , al kreunt hij heel vaak ,dus ben steeds bang ,zodra even arm vrij heb doe snel koken en huishouden , pc komt daarom even niet vaak aan beurt ,mis jullie hoor en nu hopen dat beter gaat met dat inbakerdoek ,
s'nacht wil hij ook allen op me buik slapenheel leuk en intim hoor maar erg vermoeind, ook was me meisje gisteren ziek midden nacht overgeven en naar wc lopen , zo sneu , dus ik en papa allebeid heel slechte nacht achter de rug
nou slaapt hij even , hoop dat even zo blijft kan ik zo even broodtje eten en straks naar buiten dochter halen van school , die wou perse naar school want vandaag is speelgoedmiddaggelukkig voelt ze overdag veel beter ,jeetje wat een weer zeg ,straks moet met kinderwagen naar buiten grrrrr alles lijkt te vliegen en zooo ijskoud buiten
nou ik duim voor jullie , nefertiti zet'm op meisik ga snel wat eten , kus van mij

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 15:30
nefertiti

Blij weer wat van jullie te horen meiden, het si hier zo stil.

Hanan, ik weet dat "Iris" heel veel baat had bij het inbakeren van haar jongste, ik hoop dat dat voor Selmen ook gaat werken.

Musje, het is idd noodweer, ik ben net erug van werken en Niels ophalen, ik durfde hem niet alleen te laten fietsen met dit weer dus ik heb hem vanmorgen al achterop geladen.

Nog steeds geen tekenen van een naderende menstruatie hier.

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 17:31
linnie1982

Hoi dames,

De vriend van jannie was een nederlander, maar liegen kan hij echt als de beste.
Ik ben er zelf ook behoorlijk van geschrokken.
Ik was bij Jannie toen ze de eerste ontdekking deed. Je wilt niet weten hoe ik me op dat moment voelde. En al helemaal hoe Jannie zich voelde. Het is zo oneerlijk.
Dat hij 10 jaar ouder is, is op zich niet zo erg. Ook al hoor je hier niet om te liegen.

Hij denkt alleen aan zichzelf. Dat je nou je vriendin hier mee pakt, oke, dat overleeft ze wel. Maar dat hij ook de 2 kinderen erbij heeft gepakt. Grrrr, dat maakt me zooooo boos.

Maar ja, wat kun je verder doen. We proberen haar nu zo snel mogelijk naar "huis" te krijgen.
En hoop dat ze dan eidelijk weer wat rust krijgt.

Jannie: Ik denk aan je meid! En ik zal er altijd voor je zijn!

Nou ja, genoeg hierover. Krijg alweer een woede aanval!

Nefertiti: Spannend!!! Ik voor je!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 18:29
cindy

Jannie...wat een rot verhaal! Echt heel erg hoe je belazerd kan worden door iemand! Hopelijk komt alles vlug in orde meid. Alvast veel sterkte.

Nefertiti...mijn duimen draaien voor jou meid! Het is je zo gegund, je wacht al zo lang.

Hanan...je bent Selmen al aan het verwennen. Maar ik begrijp je, ik zou het ook niet anders doen

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 20:00
nicole

Online Status Stuur bericht

Lieve Jannie, wat verschrikkelijk dat je dit is overkomen. Ik kan me voorstellen dat je nooit gedacht had dat dit je zou gebeuren. Ik snap niet dat mensen het kunnen volhouden om te liegen en of dit soort belangrijke dingen. Ik denk dat het lastig voor je wordt om mannen opnieuw te gaan vertrouwen. Ik wens je veel sterkte!!!

Hier drukke dagen op het werk en in de avonden allerlei verplichtingen op het werk. Nu doodop dus lekker op de bankhangen vanavond.Morgen ga ik eten met een vriendin en a.s. weekend een beetje carnaval vieren.

Nefertiti, wauw wat spannend meer! Elke keer weer nieuwe andere dingen die er mogelijk op kunnen wijzen dat je zwanger bent. Ik duim voor een pos.test

Linda, hoe is het nu met je, weet je inmiddels meer/

Hanan, lekker druk bezig bijtje...

Wanneer kun je ookalweer testen vanaf welke dpo.. het is nl. a.s. weekend carnaval en cd17 ei en cd27 ongi (is maandag 4 februari) stel dat ik zwanger ben dan wil ik natuurlijk geen glaasje wijn nemen, maar als ik niet zwanger ben vind ik het toch wel lekker als ik wel een wijntje mag drinken. Ben zo bang dat het mis gaat als ik een enkel wijntje drink en zwanger zou zijn.

Een fijne avond allemaal enne zijn er nog meer die carnaval gaan vieren?

gr Nicole

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 20:02
nicole

oja sympies:

heel veel slijmverlies en niet brokjes achter maar echt hele slierten (sorry voor de misschien wat ranzige uitleg). Ik heb enorm pijnlijke tepels en grote borsten. Tepels voelen soms branderig aan. Daarnaast ben ik echt misselijk als ik niet op tijd eet en voel me wat hyper. Daarnaast voel ik me soms wat buikpijnachtig, maar niet dat ongi-gevoel... duimen jullie voor me mee?

gr Nicole

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 21:08
Hanan

nicolevoor jou meid

cindy ja ik weet het ik verwen hem , kan ook niet tegen als hij huilt
ik zie geen banner van je ,of wil je geen eentje maken?
duim voor julli meiden
ik ga weer sel roept weer

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 07:22
nefertiti

Nicole, ik duim hard voor je, maar testen voor NOD blijft onzeker, als hij positief is kan je er zo vlak voor NOD wel zeker van zijn dat het zo blijft, maar een negatieve test zegt niet zoveel, er zijn er genoeg die zelfs pas een paar dagen na NOD positief teste. De voortekenen lijken positief, maar ik weet uit ervaring dat dat slijm ook kan wijzen op een naderende ongi.

Hanan, ik ben net zo'n muts hoor, kan ook niet tegen huilende baby's.

Cindy, ik ben ook benieuwd waar jij zit in je cyclus, maar ik kan begrijpen als je dat even niet wilt delen.

Ik stel het testen nog een dagje uit als ik het volhou. Ik twijfel een beetje aan de dag van ovulatie, het zou twee dagen later geweest kunnen zijn en dan zou mijn NOD pas morgen zijn (volgens ff al gister eigenlijk, heb altijd een luteale fase van 13 dagen). Daarbij ben ik bang voor weer een negatieve test, zolang er geen menstruatie is kan ik blijven hopen en dan is er weer die teleurstelling en die wil ik niet weer. Vandaag zal er wel niets gebeuren want mijn temp is nog hoog en mijn borsten nog pijnlijk. Gisteravond was ik er van overtuigd dat ik ongesteld zou worden ivm vreselijke buikpijn en hoofdpijn, maar de buikpijn is weer weg. Ik heb alleen nog hoofdpijn, maar die zakt ook al iets af nu ik een poosje wakker ben. Gister wel een paar keer staan tollen op mijn benen, maar dat is mij ook niet helemaal onbekend voor mijn NOD

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 09:38
linnie1982

nefertiti: wat maak je het elke keer weer spannend!!!

Nicole: Wat weet ik al meer? En ook voor jou wordt het weer spannend!

Ik hoop zo dat het jullie beiden is gelukt. We zijn wel weer toe aan wat goed nieuws.

Hier alles tja, wat moet ik zeggen. Waardeloos?!
Volgens mij buikgriep te pakken.
Dinsdag op woensdag nacht, de hele nacht overgegeven. De woensdag ook de hele dag beroerd. Donderdag ging het wel aardig. Last tussen mijn schouderbladen en last van buik. En af en toe beetje misselijk.
En vanochtend werd ik wakker, en weer hondsberoerd.
Ik heb ook het idee dat ik een blaasonsteking heb. Ook al merk ik daar nu niks meer van. En heb ook geen zin om naar de dokter te gaan. Hij ziet me weer aankomen, hahaha.

Nou ja. Voor de rest... Gisteren nog geprobeerd met de keuken te verbouwen. Maar iets verkeerds gedaan, en nu lekt de regenafvoer (loopt door de keuken bij ons)
Dus tja. Gisteren proberen het droog te maken.
Mijn vriend luinde op een keukenkastje die ik net had opgehangen. en ja hoor, die kwam dus los te zitten. (gipsplaat wand, dus niet erg stevig)
Gisteren dus boos op bed gegaan. Maar vanochtend weer goed gemaakt met vriendje.

Ja dus zoals jullie het al lezen. Het zit me weer even niet mee.

Vandaag maar rusig aan doen. Lekker op de bank hangen en zo.

Dames ik duim voor jullie:

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 11:27
cindy

Linnie...doe het rustig aan meid! Beetje uitzieken op de bank.

Nicole en Nefertiti...ik hoop dat jullie beiden goed nieuws brengen.
Ik ben alvast superbenieuwd

Wat mijn banner betreft...hij is er wel maar voorlopig niet zichtbaar op het forum. Het is psychisch nog een beetje moeilijk voor mij om er constant tegenaan te kijken. Maar ik heb maandag een eisprong gehad en zou rond 9 februari ongesteld moeten worden. Ik hou jullie zeker op de hoogte.
Het zou mij verbazen als het al van de 1ste ronde zou lukken,maar ja, je weet maar nooit hé! Volgens mijn gynecologe ben je na een bevalling heel vruchtbaar.

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 12:34
linnie1982

Hoi Cindy,

Ik en rustig aan doen???? Das niet echt mogelijk. Ik heb namelijk echt geen rust in mijn kont.
Hoe ziek ik ook ben, ik probeer altijd wel iets te doen.

Ik hoop voor je dat het snel weer raak is. Ook al is het dan weer een moeilijke tijd.
Maar het komt vanzelf goed.

Doe wel rustig aan he?

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 12:36
nefertiti

Linda, doe het rustig aan vandaag.

Cindy, ik kan me voorstellen dat het wat zwaar is daar steeds weer mee geconfronteerd te worden. Ik duim iig al voor je

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 15:33
Hanan

hoi meiden
heb weinig tijd dus heb niet alles gelezen
hier een nacht van maxi 4 uurtjes slaap , sel was wakker krampjes , dochter hoge koorts dus thuis gelaten
in de ochtend hubbie wakker heb sel aan hem gegeven en snel poetsen en schoonmaken tot hub weer naar werk moest ,was ik weer van alles aan het doen ,zit net maar even eindelijk , selmen slaapt even dus denk om ook snel alvast eten te maken straks is hij weer wakker ,en me meisje heeft ook zorg nodig nu zo ziek is op de bank met een deken

pfffff ik zie het soms even niet meer zitten ,heb hoofdpijn van stress en dat geren hier
ga maar snel wat eten maken ,zolang even tijd heb moet snel andere dingen doen ,rust of slaap ben ik even vergeten hoe dat voelt tot snel
nefertiti kwam ook snel chekken gelukkig ziet er nog heel goed voor je dus mij duimen blijven ook even werken voor je

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 08:37
nefertiti

Hanan, sterkte meid, ik denk aan je.

Ik ben ongesteld geworden, snap niets meer van mijn lichaam.

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 10:53
cindy

Nefertiti...spijtig weer meid! Al die positieve symptomen en dan weer niks.
Hier ben ik ook weer bang voor,elke keer die spanning een week voor je NOD, vanalles voelen,hoop hebben en elke keer weer teleurgesteld worden.

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 12:49
nicole

heeej...

Jammer had gehoopt wat positief nieuws hier te lezen..balen balen balen Nefertiti.

Hier nog geen tekenen van ongi maar ik weet het verder niet afwachten dus.

Cindy, ik kan me voorstellen dat zo'n banner confronterend is. We weten dat je zo af en toe bij ons bent dus we blijven toch op de hoogte.

Een fijn (carnavals)weekend!

gr Nicole

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 12:49
nicole

2x hetzelfde bericht, sorry

[Laatst gewijzigd door nicole - 02/02/2008 @ 12:49] - Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 16:30
Hanan

nefertiti wat erg zeg je lichaam kan je lang voor gek houden zeg , je zou denken na paar maanden je lichaam gewend is zonder pil dus heb je weinig last van alle kwaaltjes
nou meis sterkte

nicole voor je
cindy ik snap je meis , en hoop toch dat je geluk gauw mag beleven , je bent na miskraam idd sneller vruchbaar zeggen ze doe je best
ik ga weer selmen roept weer

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >