< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
23/02/2008 @ 21:00
parel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ow Karna wat verdrietig! Ik vind het zo erg voor jullie! Heel veel sterkte meis!

Knuffel!
Parel

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 19:39
Hanan

dankje dames ,ik ben ook helemaal verliefd op de kleine ventje en hoop dat volgende jaar nog meer baby foto's volgens op deze forum van jullie kleine ukkies

zo dat was weer een gekke drukke dag ,dochter haren weer insmeren,selmen drinken geven dochter weer naar douch ,haar knippen en drogen ,ze heeft zoo veel langen krullen haren heel mooi maar ook erg moelijk met kammen enzo dus maar helft eraf geknipt ,valt nog steeds midden op rug dus ze is blij dat niet heel kort is geworden .boven stofzuigen , kleren kast opruimen,etenmaken, selmen weer drinken geven , eten ,afwassen ,was draaien en ophangen , nouuu jaaaaa zo kan ik wel door gaan nog even haha maar goed was weer super drukke dag , gelukkig is het weer avond dan kom ik beetje tot mij rust ,heb nu last van mij rug en benen ,hou me sterk door te denken dat allemaal goed is voor vet verbranden haha , ik moet nog iets van 6 / 7 kilo afvallen tot ik naar mij eigen figuur terug kom dus ja dan maar veel bewegen

ik duim voor jullie dan eind deze week paar goeie nieuws horen

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 17:37
cindy

Nefertiti en Nicole...jullie lopen mooi samen met je cyclus! Hopelijk brengt de lente veel vruchtbaarheid op dit forum

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 16:03
nicole

Online Status Stuur bericht

Hai meiden,

Hier gaat het niet zo. Heb last van buikloop en alles doet zeer, mijn rug, hoofd. buik, borsten. Ik voel me hondsberoerd en kom moeilijk op gang. Balen want ik heb hier helemaal geen zin in, kan niet aan eten denken bij het idee voel ik het eea al omhoog komen (sorry)

2e temp.stijging is gebleven vanmorgen wederom 37,0

Hanan, wat een scheetje je zoon

Nefertiti, we bljven duimen dat deze week een mooi week mag worden (en de aansluitende 9 maanden )

Cindy, succes meid!!

gr Nicole

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 15:47
nefertiti

Dat wordt dus hard aan het werk Cindy, en dat in het weekend, mooi gepland hoor!

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 11:56
cindy

Hanan...wat een prachtig zoontje, zo mooi...ik smelt helemaal weg. Je zal wel superfier zijn op hem!

Ik ben sinds gisteren met ovu-testjes bezig. Gisteren een flauw 2de streepje, vandaag al een veel duidelijker streep maar nog niet dezelfde kleur als de controle-streep. Dus zeker vanavond of morgen een eisprong. Ik ben al blij dat mij ei "normaal" komt. Vorige maand op dag 17, heb NOOIT zo'n laat ei anders. Vermits mijn man maandag voor 3 dagen naar Nederland vertrekt voor zijn werk was ik echt bang dat het weer een laat ei zou worden. Dan waren mijn kansen toch veel minder...nu kan ik ze tenvolle benutten.

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 09:31
nefertiti

Wat een mooi mannetje Hanan!

Hier geen bijzonderheden.

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 22:16
Hanan

ik hoop heel snel meiden goeie nieuws kunnen lezen , ik duim hard voor jullie

heb net een foto toegevoegd van selmen morgen is hij 6 weken oud ,kan je zien goed gegroeid en veranderd
fijne avond dames

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 18:05
nefertiti

Ik doe mijn best Cindy!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 16:41
cindy

Nicole en Nefertiti...ik duim voor jullie.
Wanneer krijgen we hier nou een keer goed nieuws???

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 15:09
nicole

Lieve Karna,

Wat een vreselijk bericht van jou en je man. Ik kan me voorstellen dat je in een dip zit, dat is ook niet vreemd. Eerst ben je blij dat de je de 12 weken grens over bent en dan krijg zulk naar bericht. Heel veel sterkte !!!

Musje, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik hoop dat het met mij ook zo mag zijn.

Nefertiti,wauw meid, super gaaf die 2e tempstijging. Ik had na dagenlang 36,8 vandaag ineens 37,0 het zou voor mij ook zo kunnen zijn. Voel me vandaag de hele dag al beroerd en een nare pijn in mijn buik. Niet lekker gewoon. Ik hoop dat het door een ..schap komt. Als ik wat gegeten heb lijkt het wat beter te gaan.

Fijn weekend allemaal! Het wordt mooi weer dus allemaal lekker naar buiten en ervan genieten.

gr Nicole

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 13:29
Hanan

karna wat ontzettend erg meid ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen met zulke afschuwelijk pijnelijk situatie's wil je allen veel knuffel geven en hoop dat je een beter tijd tegemoet gaatsterkte meis en huil maar lekker uit hoor

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 11:42
linnie1982

Ja Karna, Je ziet het goed.

Maar ik moet wel zeggen, dat ik nog steeds niet echt blij durf te zijn.

Liefs Linda

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 11:27
cindy

Karna...veel sterkte meid!

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 11:19
karna

lieverds bedankt,

Linnie zie ik dat nu goed???? ben je zwanger???

Gefeliciteerd meid!

liefs karna

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 11:00
linnie1982

Pfff, Karna,

Ik zit hier met de tranen in mijn ogen.
Ik wil jou en je mannetje heel erg veel sterkte wensen. Het blijft een groot verlies.

Ik hoop voor je dat je alles snel weer op regel hebt.

Liefs Linda

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 10:17
nefertiti

Oh, Karna, ik zit hier met tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte lieverd en neem de tijd om het een plaatsje te geven.

Hier sinds gister ineens een enorme tempstijging. Ik heb een curve zoals ik nog nooit heb gehad, zou het positief zijn???????

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 09:05
musje

Online Status

Karna wat een verdrietig nieuws!!
Meisje toch..
Sterkte!

Nicole, ik had ongeveer 5 behandelingen kort na elkaar (ze wilde me met eisprong en dr na behandelen) toen was er een aantal weken dat ik niet kon door drukte op mijn werk, en ineens bleek ik zwanger. Ik geloof er wel degelijk in! Succes!
Hoe was de baby???

XX

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 19:59
karna

Hoi Lieverds,

sorry dat ik even niets heb laten horen, maar we hebben zware tijden achter de rug (eigenlijk zitten we er nog middenin)...

OP 14/2 hadden we de 12-weken echo, maar helaas klopte het hartje niet.

Mijn baby was wel perfect mooi en we hebben ook een mooie echo-foto.

Aangezien het niet vanzelf afkwam, ben ik afgelopen dinsdag gecurreteerd.

Nu ben ik alleen maar heel verdrietig en een beetje wanhopig en af en toe lukt het me ook alweer positief te denken, maar pffff wat is dat moeilijk!!!

liefs karna

[Laatst gewijzigd door karna - 21/02/2008 @ 20:01] - Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 18:58
nicole

Hallo meiden,

Zometeen op kraamvisite dus kom nu ff langs. over een uurtje lekker een kleine baby vasthouden.... vind het zo iets magisch. ;t lijkt me echt ongelooflijk en niet voor te stellen. Wordt wel spannend hier. Temp. is al 6 dagen (36,8) lekker voorspelbaar dus, maar wel hoog. Heb vanaf mij ei steeds slijmverlies gehad terwijl ik dat anders net na mijn ei net of nauwelijks heb en net voor mijn ongi weer. Heb af en toe prikgevoelens in mijn onderbuik. Heb nog steeds een gelukzalig gevoel over me.

Musje, toevallig dat je aan voetreflexie hebt gedaan, na hoeveel behandelingen was je zwanger?

Nefertiti, goed dat je je werk zo leuk vindt anders houd je het ook niet vol hoor volgens mij. Ik hoop dat je van die buitenlucht weer wat extra energie mag krijgen. Het wordt mooi zonnig weer, lekker temperatuurtje Ik duim ook voor jou meid!!!

Cindy, hoe was je dag vandaag?

Fijn avond..ik heb lekker weekend dus poetsen en ook leuke dingetjes voor mijzelf doen.

-x-x- knuf Nicole

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >