volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 23/02/2008 @ 21:00 parel ![]() | Ow Karna wat verdrietig! Ik vind het zo erg voor jullie! Heel veel sterkte meis! Knuffel! Parel |
| 23/02/2008 @ 17:37 cindy ![]() | Nefertiti en Nicole...jullie lopen mooi samen met je cyclus! Hopelijk brengt de lente veel vruchtbaarheid op dit forum |
| 23/02/2008 @ 15:47 nefertiti ![]() | Dat wordt dus hard aan het werk Cindy, en dat in het weekend, mooi gepland hoor! |
| 23/02/2008 @ 09:31 nefertiti ![]() | Wat een mooi mannetje Hanan! Hier geen bijzonderheden. |
| 22/02/2008 @ 18:05 nefertiti ![]() | Ik doe mijn best Cindy! |
| 22/02/2008 @ 16:41 cindy ![]() | Nicole en Nefertiti...ik duim voor jullie. Wanneer krijgen we hier nou een keer goed nieuws??? ![]() |
| 22/02/2008 @ 11:42 linnie1982 ![]() | Ja Karna, Je ziet het goed. Maar ik moet wel zeggen, dat ik nog steeds niet echt blij durf te zijn. Liefs Linda |
| 22/02/2008 @ 11:27 cindy ![]() | Karna...veel sterkte meid! ![]() |
| 22/02/2008 @ 11:19 karna ![]() | lieverds bedankt, Linnie zie ik dat nu goed???? ben je zwanger??? Gefeliciteerd meid! liefs karna |
| 22/02/2008 @ 09:05 musje | ![]() Karna wat een verdrietig nieuws!! Meisje toch.. Sterkte! Nicole, ik had ongeveer 5 behandelingen kort na elkaar (ze wilde me met eisprong en dr na behandelen) toen was er een aantal weken dat ik niet kon door drukte op mijn werk, en ineens bleek ik zwanger. Ik geloof er wel degelijk in! Succes! Hoe was de baby??? XX |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

en hoop dat volgende jaar nog meer baby foto's volgens op deze forum van jullie kleine ukkies

ik weet nooit zo goed wat ik moet zeggen met zulke afschuwelijk pijnelijk situatie's wil je allen veel knuffel geven en hoop dat je een beter tijd tegemoet gaat
sterkte meis en huil maar lekker uit hoor