[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 19/07/2007 @ 15:33 sandra | Hallo, ik ben nu 37 weken zwanger en heb een neurostimulator i.v.m. urine incontinentie. Heb hem zachtjes aanstaan, dat betekent dat ik meer incontinent ben. Ook de blaaspijn is nu in alle hevigheid terug, maar als je je kindje voelt bewegen weet je waarvoor je het doet. Iedereen die op een "batterij" loopt en zwanger is of wil worden heel veel succes!!!! ![]() |
| 14/06/2007 @ 16:48 marieke | hallo, Ik heb ook een neurostimulator (geinplanteerd in mijn buik) ivm dystrofie in mijn linker arm. Ik ben ook erg benieuwd naar of er anderen zijn die de ervaring hebben met een neurostimulator en zwanger zijn. Ik ben nu zelf 6 wkn zwanger en erg blij, maar vind het ook allemaal wel heel spannend. ![]() graag zie ik jullie reacties tegemoet, ik ben dan ook erg benieuwd hoe het jou, fieken afgaat. |
| 14/06/2007 @ 16:45 | hallo, Ik heb ook een neurostimulator (geinplanteerd in mijn buik) ivm dystrofie in mijn linker arm. Ik ben ook erg benieuwd naar of er anderen zijn die de ervaring hebben met een neurostimulator en zwanger zijn. Ik ben nu zelf 6 wkn zwanger en erg blij, maar vind het ook allemaal wel heel spannend. ![]() |
| 15/05/2007 @ 21:28 | hallo, Ik heb nu sinds één jaar een neurostimulator en ben nu 26weken zwanger. Mijn arts vond dit geen argument om niet zwanger te worden. Ben wel afgekickt van spierontspanners en neem enkel en alleen nog dafalgan zonder codeine omdat dit geen kwaad kan voor ons babytje. Maar verder mag ik geen andere medicatie nemen. Wel moet ik nog meer rusten dan ervoor omdat ik nu nog meer rugpijn en beenpijn heb door zwanger te zijn. hopelijk heb ik je kunnen helpen....ik het er ervoor over..heb ook al veel tegenslag gehad...en dit is toch een lichtpuntje in mijn leven.... hou je goed fieken!!!! |
| 08/02/2007 @ 09:00 isabel ![]() | ik denk dat je daar best contact voor opneemd met je behandelende arts Isabel |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

neurstimulator