volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 23/05/2007 @ 11:29 opstartster | Bedankt voor de vele reacties. Amai; er staat ons dus iets te wachten als mijn maandstonden afgelopen zijn... Ik heb ze nu volop; en normaal moet ik zaterdag terug aan de pil.... MAAAR we gaan stoppen; in de hoop dat we heerlijk kunnen ontspannen op vakantie (vertrekken woensdag 30/05) en misschien wel raak van de eerste keer zoals blijkbaar velen hebben voorgehad. Wel zonde dat je ni zoveel kan "oefenen" dan .Maar ja we zien wel..; geen druk; gewoon lekker genieten van ons verlof. En wie weet heb ik over een paar weekjes wel nieuws! Ik zal zonder meer mijn ervaring met stoppen van de pil ook neerpennen voor degenen die het interesseerd. Groetjes |
| 21/05/2007 @ 16:14 samflo | hoi, Ik heb vijftal jaar yasmin genomen en was na een keer ook al direct zwanger en heb geen last gehad van "ontwenningsverschijnselen". Groetjes en succes! |
| 31/03/2007 @ 10:21 Femke | Ik ben ook gestopt met de Yasmin pil. Ik heb wel niet m'n strook afgemaakt, gewoon na een heel klein weekje nog de pil te slikken ben ik ermee gestopt. Een tijdje na het stoppen kreeg ik enorm veel last van geborrel in de buik en krampjes en zin in eten eten eten en hoofdpijn alom.Ook last van een down-gevoel af en toe en lage rugpijn. Hadden jullie dit? Nu heb ik terug een onttrekkingsbloeding met veel draadjes( )Na het stoppen met de pil hebben we goed geklust. Ik heb al een kindje en daarbij was het in 1 keer raak ( letterlijk, we hadden maar 1 keer geklust). Dus misschien dat het nu ook ineens raak kan zijn of kan dit niet omdat ik nu deze bloeding heb?? liefs Femke ![]() |
| 21/03/2007 @ 17:21 tanja | hei, ik ben vorig jaar in maart gestopt met yasmin (heb ong. 9 jaar de pil genomen, eerst diane 35, dan yasmin) en het duurde tot eind juni eer ik ongesteld werd! ik was eigenlijk ook wel opgelucht hoor, dat dat er eindelijk doorkwam! en loeki: niet wanhopen, daarna ben ik eind juli een tweede keer ongesteld geweest, en sinds augustus ben ik zwanger!! (kheb pas midden september getest of ik zwanger was, omdat ik ook al in april en mei zo vaak dacht dat het zover was.. ) ik was eigenlijk wel opgelucht dat ik een iet of wat cyclus aan het krijgen was en ik was niet meer zo erg aan het zwanger worden aan het denken (er niet te veel aan denken helpt) alvast veel succes !! |
| 20/03/2007 @ 07:26 bolleke ![]() | Hey Loekie! Spijtig van je , maar inderdaad, nu weet je waar je aan toe bent.Ik wens je alvast veel succes in de volgende ronde, ik Groetjes!xxxx |
| 19/03/2007 @ 13:38 Loekie ![]() | Gisteren zijn ze gearriveerd ![]() Het is de eerste keer in mijn leven dat ik content ben dat ze zijn gekomen. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Groetjes, Loekie |
| 05/03/2007 @ 22:29 jik ![]() | Ik stopte met de yasmin (na 5jaargebruik) en meteen zwanger. Dus ik heb eigenlijk geen idee of ik last had van het stoppen omdat de zwangerschapkwaaltjes er al meteen waren. ![]() |
| 25/02/2007 @ 22:51 Sanne | Ik ben ook sinds eind januari gestopt met de pil. Ik heb geen ontwennings verschijnselen, alleen me huid is iets vetter. ik ben nu alleen een dag overtijd, maar nu lees is dat het ook kan stoppen omdat dit de eerste maand zonder pil is???? ik ben benieuwd of anderen dit ook hebben met de yasmin pil groetjes Sanne |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Stoppen met (yasmin) pil

.
)
....strange strange al die vrouwenzaken...
.
maar wss omdat het oefenen zo fijn was.
, maar inderdaad, nu weet je waar je aan toe bent.