Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
18/04/2007 @ 20:25 ![]() | ow ja, Monica, veel succes morgen bij de vk |
19/04/2007 @ 09:12 ![]() | Inderdaad Natasja, af en toe kom ik eens bij de grote gezinnen kijken, want eigenlijk zijn we dat al hé ![]() xxx |
19/04/2007 @ 09:22 ![]() | ja Joke, hihi eigenlijk wel . tegenwoordig is dat toch groot he, vroeger niet. bij mijn moeder waren ze met 8 thuis. |
| 19/04/2007 @ 20:45 Juacamtha | hey hallo daar!! Leuk Joke ook een 4de op komst ik moet zeggen dat er best nog wel veel mensen zijn met een 4de of meer zo raar als je hier in het dorp kijkt zie je ze gewoon bijna helemaal niet!! En een groot gezin blijft geweldig toch denk soms ook straks als deze 4 groot zijn en hun beginnen een gezin stel je voor ook 3 of 4 kids nou moet je zien hoe wij dan weer omringt worden met kleinkinderen haha raar dat ik er over na denk maar wordt er wel warm van van binnen ![]() Bij mijn moeder waren ze vroeger met 9 kids thuis ![]() Bij de VK was alles prima me baarmoeder lag dus wel lekker hoog al en was ook heel duidelijk van buiten af te voelen ze kon haar hand erom leggen. Bij het hartje zoeken duurde het ff maar toen ze hem gevonden had ging hij zich elke keer verstoppen haha en het was al een heel actief zei ze dus er staat me nog wat te wachten zo meteen ![]() Verder ben ik van 62 kilo naar 63 kilo gegaan nou valt mee toch ![]() Kus Monica |
19/04/2007 @ 21:12 ![]() | alles goed dus Monica . ik kan niet wahcten om dat zelf weer allemaal mee te maken, die echo's en zo . ach ja, nog ff geduld he . |
| 20/04/2007 @ 12:01 boa | hoi hoi hier even een berichtje van mij, opzich alles goed maar word erg moe, mijn ijzergehalte is ook wat aan de lage kant en heb nu losferron gekregen om mer dan 6.4 te krijgen! tja alweer bijna 29 weken en ik krijg de schoonmaakwoede weer te pakken hoor! binnenkrot laat mijn man zich steriliseren want dit is voor ons de aller aller laatste! en ik mag dadelijk trots zijn 3 jongens en een meid! groetjes boa |
23/04/2007 @ 14:10 ![]() | Joke, ja idd . oooooh ik hoop toch ook snel in verwachting te mogen zijn van een vierde kindje en moets dat een meisje zijn zou ik natuurlijk niet kwaad zijn . |
| 24/04/2007 @ 09:54 Juacamtha | Bij mij zit de schoonmaak er nog niet in ben ontzettend moe elke keer probeer me dingentjes wel te doen hoor maar soms ben ik echt gewoon af.. Ik hoop dat die vermoeidheid hier snel voorbij is haha en dat ik ook kan beginnen want wil ook heel graag met de babykamer beginnen maar ja moet naar me lichaam luisteren he ![]() Kus Monica |
| 26/04/2007 @ 16:04 boa | hoi hoi nee de volgorde van mijn kindjes zijn jongen(6)meisje(3)jongen 20 maanden en dan ben ik nu weer in verwachting van ons derde zoontje! als de kleine is geboren dan zijn ze 7 en 4 dus gaan er al 2 naar schoool toe (na de zomervakantie..) Het lijkt wel of ik even geen grip heb op de kinderen..ze luisteren slecht en voelen misschien ookwel aan dat ik niet alles normaal kan aanpakken ofzo even mijn hart luchten hoor! want ook vandaag lijkt het wel of ze lak aan hun moeder hebben terwijl ze altijd goed luisteren!...nouja misschien kan ik het zelf allemaal even niet goed aan..hormonen he! liefs boa |
| 27/04/2007 @ 11:39 Juacamtha | Hey Boa, Ik herken dit wel hoor vooral mijn middelste dochter van 5 jaar heeft dit! En denk ook dat het aan de hormonen liggen normaal heb ik ook altijd heel veel geduld met ze maar op dit moment kan ik zeer weinig hebben Baal er soms wel van want dan denk ik weer van wat hebben ze nou aan mij ben alleen maar een chagerijnige mama Gelukkig gaat het bij mij nu wel steeds beter.. Maar eerder ruimde ik vaak alles voor ze op enzo en nu wil ik dat ze wat meer zelfstandiger worden omdat toch de 4de komt en niet altijd meer achter hun kont ( ) aan kan lopen om zo maar te zeggen haha.Dus misschien dat je dat zelf ook hebt dat je toch dingen probeert anders te doen en hun merken natuurlijk ook dat alles in eens anders gaat. Maar zit er soms ook door heen hoor.. Me man ging vaak Maandag naar zijn moeder voor school dus was hij eerst aan het werk en daarna naar zijn moeder dus zat ik de hele dag met de kids Dinsdag is die aan het werk + S'avonds naar school dus zat ik weer de hele dag alleen en dan woensdag's zat ik er door heen ben je gewoon af ![]() Gelukkig heeft die nu vakantie van school haha en is die na het werk lekker thuis ![]() Maar alles komt straks wel weer goed je hormonen spelen gewoon een grote rol nu ![]() Sterkte Kus Monica |
27/04/2007 @ 12:18 ![]() | ja hihi, hormonen maken alles meer dan dubbel zo erg. wij gaan straks naar de ha, tussen halftwee en drie uur. hopelijk weten we dan iets en is het positief. |
| 29/04/2007 @ 12:12 Mimi | Hallo, Wij zijn totaal onverwacht zwanger van onze nummer 3 en nummer 4. Wij dachten dat ons gezinnetje compleet was met een zoon van 12 en een dochter van 9. Over de eerste schok heen van een nieuwe zwangerschap, hoorden en zagen we bij de eerste echo: een tweeling op komst. Ons gezinnetje wordt dus veel groter dan gepland. Maar wij zijn dolgelukkig. Mimi |
29/04/2007 @ 13:13 ![]() | Mimi, gefeliciteerd . wow een tweeling, dat gaat wel ff wennen zijn maar dat zal wel goed komen he . ik kan wel geloven dat dat ff verschieten was hoor. |
30/04/2007 @ 15:00 ![]() | Kurt gaat eind mei naar de uroloog bellen dus als alles goed gaat kunnen wij in juni ergens beginnen . ik hoop dus echt dat het lukt. |
| 03/05/2007 @ 13:34 Juacamtha | aaaaahhhhhhh wat goed nieuws!!! Ben zo ontzettend blij voor jullie dus volgende maand maar goed aan de slag! ![]() ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Wij krijgen een 4de!!!

.
zei ze dus er staat me nog wat te wachten zo meteen 

. laag ijzergehalte had ik ook altijd en ben tijdens de bevallingen ook nog eens heel veel bloed verloren. heb de eerste keer bloed bijgekregen, de tweede keer ijzer (2 zakjes) en de derde keer was het net o phet randje en moest niets bijhebben.
ben ontzettend moe elke keer probeer me dingentjes wel te doen hoor maar soms ben ik echt gewoon af.. Ik hoop dat die vermoeidheid hier snel voorbij is haha en dat ik ook kan beginnen want wil ook heel graag met de babykamer beginnen maar ja moet naar me lichaam luisteren he
Baal er soms wel van want dan denk ik weer van wat hebben ze nou aan mij ben alleen maar een chagerijnige mama
Gelukkig gaat het bij mij nu wel steeds beter.. Maar eerder ruimde ik vaak alles voor ze op enzo en nu wil ik dat ze wat meer zelfstandiger worden omdat toch de 4de komt en niet altijd meer achter hun kont (