< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » Wij krijgen een 4de!!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
Wij krijgen een 4de!!!
04/04/2007 @ 14:20
Juacamtha

Online Status
GEFELICITEERD SIG met het krijgen van jullie 4de wonder!!

Die van mij zijn

Juan wordt in mei 7 jaar
Camilla is net 5
En thalia is ook net 3

En straks dit kleintje er weer bij het blijft toch mooi he elke keer weer!!

Kus Monica

Link naar deze reactie
02/04/2007 @ 09:26
boa

Online Status
hoi sig,

Wat leuk voor jullie! gefeliciteerd en welkom he!
Bij mij duurt het niet lang meer vind ik, nu inmiddels al weer 26 weken zwanger, helaas wel een zenuwbeknelling maarja het gaat zoals het gaat!
Mijn andere kindjes zijn 6,5 een jongen, een meisje van 3,5 en een jongen van 20 maanden

groetjes boa

Link naar deze reactie
31/03/2007 @ 21:41
Sig

Online Status
Wat leuk, nog meer gezinnen waar een vierde komt..... inderdaad zijn niet alle reacties even leuk of tactisch. Lekker puh!
Ik ben dolgelukkig met deze zwangerschap (die ik pas sinds vandaag weet, )

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 20:16
Juacamtha

Online Status
ja hier wordt ik ook al vaak aangestaard met onze drie kids nu. Ze gaan ook altijd met mij gewoon mee naar de winkel lekker gezellig toch ga eigenlijks nooit alleen voel ik me zo kaal haha kan ik niet zo goed tegen had er al moeite mee dat de jongste nu naar de speelzaal ging maar krijg straks een nieuw klein wurmpje hihi
haha wel een goed idee ja met de playstation haha Zoo 5 kamers wel lekker hoor pff kan niet wachten tot wij kunnen kijken voor een koophuis we kijken nu af en toe wel rond maar willen zo en zo nog een jaar wachten tot dat me man klaar is met z'n opleiding dan kunnen we weer naar wat ruimers kijken

Bij mijn is de familie ook allemaal weer heel positief en weer heel blij!! ze genieten van elk kindje zo mooi ook om te zien!

En Stubje ja dat wouden wij ook niet geloven moet straks ook goed na denken wat we hier na gaan doen want je verwacht van al die dingen wel gewoon dat het save is.
Ik hoop voor je dat de 4de zich bij jou ook spoedig meld hihi!!
Veel succes ermee en laat het ons ff weten

Kus Monica

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 14:28

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
zwanger met het spiraaltje ?
Wist niet dat dat kon ? Mij hebben ze altijd heel duidelijk gezegd dat het niet kon!! En hier zijn jullie al met twee dus zullen er nog wel zijn zeker ?
Ik heb mijn spiraaltje laten verwijderen op 2maart en we gaan nu voor ons vierde kindje. En wat duurt dat wachten lang...
Ik krijg ook dikwijls zo van die blikken van amai is dat allemaal van haar ? zal wel een ongelukje bijzitten en waa begint die aan...enz.
Ik ben 25 en vind het allemaal super zo!!!
Dat iedereen maar zegt wat ze willen!!!
groetjes

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 09:30
boa

Online Status

haaaai,
Toevallig heb ik vorige week een opmerking gekregen van een vrouw die achter mij bij de kassa stond!
ik had alle kids meegenomen want ze luisteren erg goed, en toen zag ze dat ik zwanger was van ons vierde...zo kan je dat allemaal wel betalen en kan je dat aan! ik werd me toch pissig inwendig! waar bemoeid dat mens zich mee zeg!
Ik heb toen gezegd, ach mij zal er geen vergrijzing komen en ben weggegelopen!
heb er wel de hele avond aan moeten denken toen!
wat een rot opmerking zeg!

Verder vind iedereen die wij kennen wel heel erg leuk hoor en de familie helemaal! mijn ouders blijven het weer spannend vinden!
Gelukkig hebben wij al een groot huis en hebben wij 5 slaapkamers, toch kiezen wij ervoor dat als onze kleine man niet meer in de wieg past bij zijn broertje komt te slapen, die is 23 maanden als onze babyboy zich aankondigt!

We willen namelijk een slaapkamer over houden voor logees, spullen op te slaan en extra tv ruimte!
Dadelijk met 3 boys zal dat wel nodig zijn, kunnen ze rustig playstationen en kan ik met mijn enige dochter tuttenbellen!

groetjes boa

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 15:58
Juacamtha

Online Status
Boa - en in het ziekenhuis werdt het maar gezegt dat het niet kon met de spiraal haha maar ook wij zijn er heel blij mee en net als bij jou waren ook wij er totaal niet mee bezig en had er eerst ook wel moeite mee maar nu ben ik echt ontzettend blij vooral na de echo heb je het gewoon gezien en weet je zeker dat alles wel op z'n pootjes terecht komt!!
Ik zie dat jij al over de helft bent!! Spannend ik hoop dat wij ook een jongentje krijgen dan heb ik 2 jongens en 2 meiden haha (een meisje is natuurlijk ook heeel welkom hoor )

Elsje - Wat leuk ja tuurlijk is toch geweldig allemaal hun eigen kamer!! hier hebben we maar drie kamers dus de andere drie slapen nu met zijn drieen op 1 kamer. Mijn man is nog bezig met leren (werkt ook wel hoor maar wil hoger op komen haha wie niet :P )
Maar hebben we zoiets van als dat allemaal klaar is en hij kan er een andere baan mee vinden dan willen we voor een koophuis kijken!! hij is zelf bouwvakker op dit moment dus moet allemaal goedkomen! haha bouwen we er ook zo een kamertje bij

Worden jullie ook vaak na gekeken met 4 kids of niet?? of dat je dan zwanger bent van de 4de?? Hier bij ons in het dorp zie je niet zo heel veel..

Kus Monica

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 11:03
Elsjefiederelsje

Online Status
Ja ontzettend gezellig 4 kids. Wij hebben 4 kanjers en zijn op dit moment ons (pasgekochte) huis aan het verbouwen. Ze krijgen allemaal hun eigen kamer. Vinden ze helemaal geweldig.

Link naar deze reactie
08/03/2007 @ 16:27
boa

Online Status

he hallo

Ook ik ben zwanger geworden met spriaaltje mirena, en was voor mijn gevoel wel klaar eigenlijk! maar nu krijen we er rond 7 juli er dus een kindje bij! want heel erg leuk is , voral de ouste 2 zijn er erg mee bezig en die zijn 7 en 3,5 dus wel erg leuk!
dadelijk hebben we weer een babyboy bij

groetjes boa

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 13:19
Juacamtha

Online Status
Thanks Cesemel!!

kus Monica

Link naar deze reactie
26/02/2007 @ 20:11
cecemel

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
leuk dat er een 4 de bijkomt
gefeliciteerd

groetjes

Link naar deze reactie
26/02/2007 @ 09:14
Juacamtha

Online Status
hallo mama's
Bij ons komt er een 4de kindje bij.
We waren er eerlijk gezegt niet mee bezig om nog een kindje te krijgen ik had een spiraal in. En we worden beide dit jaar 25.
We wouden nog wel meer kinderen maar hadden zoiets van over 7 jaar kan er nog wel 2 bij

Nu is het dus wel onverwachts gekomen was eerlijk gezegt wel eerst een schok omdat ik een spiraal had en we er niet mee bezig waren.
Nu zijn we 2 weken verder en super super blij met de kleine!!!

We hebben het de andere kids ook verteld en de oudste twee helpen me nu al heel goed mee

7 Maart moet ik voor het eerst naar de vk dus ben heel nieuwschierig ook zou hij voor een echo zorgen om te kijken hoever we precies zijn!!

Kus Monica

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina