Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/07/2007 @ 22:13 Carootje ![]() | Hoihoi, wat jammer van grote broer Tientje! Hopelijk is hij snel beter en kunnen jullie toch nog samen van jullie gezinnetje genieten... Liefs, Carootje. |
| 24/07/2007 @ 17:09 Louke84 ![]() | Hey hier ook rond de 24. Zit nu aan de 26 denk ik ... Ik weet het zelf al niet meer ... Vraagje: als je aan week 28 zit, ben je dan 6 maanden of 7 maanden zwangeR? |
| 24/07/2007 @ 17:48 jetje | he allemaal! Ik ben afgelopen zondag 24 geworden en zwanger van ons eerste wondertje! Spannend hoor, ik heb hiervoor 2x een miskraam gehad! Het gaat allemaal supertjes, geen klachten enzo! We gaan donderdag shoppen voor de babykamer, ik heb er mega zin in! x jet |
| 26/07/2007 @ 10:44 sjattieke ![]() | hey jetje! Proficiat en welkom!! Het miskraam verhaal ken ik maar al te goed ... maar ik ben blij dat bij jullie ook nu alles in orde blijkt te zijn!! Groetjes, Anntje |
| 28/07/2007 @ 16:11 sjattieke ![]() | En zo gaat het ook allemaal veeeeeeeel sneller vooruit hé, als je telkens een maand moet wachten... groetjes, Anntje |
30/07/2007 @ 11:25 ![]() | hey louke84 ja we weten de kleur nog niet woensdag als het goed is! maar we houden het geheim!! grt xxx Trienke ![]() |
| 03/08/2007 @ 12:57 Tientje ![]() | Super Trienke nu een zoontje!!! |
| 03/08/2007 @ 13:19 Carootje ![]() | hey Trienke! Kan geloven dat de papa zich niet kon houden: een zoontje!!! Proficiat!! nu aftellen hé!! Liefs, Carootje. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Moeders van rond de 24

. En papa blijft bij hem en zo ben ik het nu die alleen thuis zit met dochter. De rollen omgedraaid
. Hopelijk mag hij gauw naar huis en kunnen we nog even genieten voor papa weer gaat werken. 

Hopelijk is hij snel beter en kunnen jullie toch nog samen van jullie gezinnetje genieten...