volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 12/02/2008 @ 12:30 jong moederke ![]() | hebben jullie zin om mee te kletsen op mijn forum met nog vele jonge mama's? altijd welkom! Ben zelf een mama van 26 jaar en heb zoontje van april 2005 http://www.Gezinsforum.be groetjes Ilse |
| 21/08/2007 @ 19:15 sjattieke ![]() | Wij weten eindelijk wat het wordt ![]() We hebben er lang op moeten wachten maar zijn zo content!! Groetjes, Anntje |
| 13/08/2007 @ 18:22 logan ![]() | hoi dank u wel !!! een mooi kindje ben in de wilken wil graag weer een kindje hebben ze zijn te rap groot zo dada |
09/08/2007 @ 11:09 ![]() | ow wat leuk!! van harte gefeliciteerd meid! grt Trienke ![]() |
| 08/08/2007 @ 23:45 logan ![]() | hoi sorry dat ik gekomen ben ben just meter geworden daar mee nu ben ik veel int ziekenhuis kwam even goeidag zene ![]() |
08/08/2007 @ 08:47 ![]() | hoi wendy! ja kom er gezellig bij meid! vandaag alweer 21 weken heen wat gaat de tyd snel! nu nog 19 weken te gaan lol ![]() grt xx Trienke ![]() |
| 06/08/2007 @ 19:58 logan ![]() | hoi ben wendy (logan ) ben 24 jaar en mama van logan 10/12/2005 en van morgan 02/11/2006 mag ik met jullie kletsen ? groetjes wendy ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Moeders van rond de 24

. Ze gaat nu met veel plezier naar de peuterspeelzaal 1 ochtend en 1 middag, en voor zover ik weet doet ze het ook harstikke goed!
). Hij kruipt en gaat ook al staan en kan goed zitten en geniet met volle teugen. De arts bij het cb zei laatst zelf van je moet m volproppen want hij verbruikt meer caloriën dan dat hij binnenkrijgt
Ik wens je nu al een onbezorgde en vlotte bevalling toe!! Kom je zeker eens lang als je bevallen bent? Of stuur me een PB'tje 

Hoe gaat het nu met je?? Begint echt te korten hé nu!! Leuke foto's trouwens op je profiel!! Echt leuk!
. Met mij gaat het alleen iets minder ben een beetje grieperig vandaag en voel me echt helemaal zo
. Maar Djaydon huilt dus ik ben er weer vantussen!!
Ik ben nu ook bijna klaar met de jongens hun doopboekje. Ze worden zondag 23 september gedoopt. Moet alleen nog onze belofte schrijven.
't Is echt een schatje! Nog steeds een hele vrolijke en lieve baby! Hij slaapt ook nog steeds mooie nachtjes van 23u tot 07u of later. Hij zit ook al stevig met steun en soms eventjes alleen. Hij draait zich soms ook al om van rug naar buik en heeft gisteren zijn voeten ontdekt