Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/03/2007 @ 07:01 Kaatje | hallo, @Maaike, proficiat met de zwangerschap. het begint alte minderen he?weten jullie al wat het is???? geniet maar lekker van je wonder in je buik.en trek je vooral niks aan van wat de mensen zeggen! ![]() ik weet echter ook dat ze erg kunnen kwetsen! ![]() en wat een opmerking,je hebt een jongen en een meisje,en dan hoef je er geen meer.dus als je nu enkel 1 geslacht had,dan mocht je wel meerdere kinderen willen,maar nu niet! ![]() onze oudste dochter heeft ook epilepsie,ze is 9jaar.en hoewel dat het niet altijdmakkelijk is,vooral in het begin,houd dat ons niet tegen.onze meid heeft een lichte vorm,en kan daar heel goed mee leven! en wat de toekomst brengt,dat weet toch niemand op voorhand???? dus ik zou zeggen,lekker genieten meid! ![]() |
| 26/03/2007 @ 11:29 Kaatje | hallo, joyce, ik wist niet dat grootouders ook al te beslissen hadden over hoeveel kinderen de ouders mogen krijgen. ![]() iedereen doet toch waar hij zich zelf goed bijvoelt. ik zou zeggen,als jullie dat echt willen,ga er gewoon voor!want er is altijd wel iemand die ergens commentaar op heeft! wij zij bezig voor nrtje 5,en ondanks dat ik schrik heb voor de reactie van de familie,zou ik nog liever vandaag als morgen zwanger zijn. ![]() het zijn toch wij die de kinderen moeten opvoeden,niet? ![]() ik wens je heel veel geluk! |
| 26/03/2007 @ 20:23 Mirjam ![]() | Pff dat ze allemaal wat zeggen wat ze willen. Uiteindelijk kies je toch zelf hoeveel kindjes je wil zeker! Veeg er je voeten maar aan en volg je gevoel! groetjes Mirjam |
| 04/04/2007 @ 10:47 L. ![]() | Hoi allemaal zouden jullie misschien op Yerko willen stemmen, op baby van de maand (wie zelf geen kindjes heeft die meedoen natuurlijk) http://www.9maand.com/bvdm/ derde rij, eerste foto links thanks!! |
| 14/04/2007 @ 10:30 Mirjam ![]() | Hey L Zou graag willen stemmen, maar mijn kleine spruit doet ook mee dus die heeft mijn stem al gehad! groetjes Mirjam |
| 17/04/2007 @ 10:05 Nikky ![]() | Hallo , Mijn stem krijgt hij ook! Veel succes! groetjes nikky ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Drie kinderen 'groot' gezin????

. Haha zou ik dat dan zo hard uitstralen???