volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 17/04/2007 @ 10:05 Nikky ![]() | Hallo , Mijn stem krijgt hij ook! Veel succes! groetjes nikky ![]() |
| 14/04/2007 @ 10:30 Mirjam ![]() | Hey L Zou graag willen stemmen, maar mijn kleine spruit doet ook mee dus die heeft mijn stem al gehad! groetjes Mirjam |
| 04/04/2007 @ 10:47 L. ![]() | Hoi allemaal zouden jullie misschien op Yerko willen stemmen, op baby van de maand (wie zelf geen kindjes heeft die meedoen natuurlijk) http://www.9maand.com/bvdm/ derde rij, eerste foto links thanks!! |
| 26/03/2007 @ 20:23 Mirjam ![]() | Pff dat ze allemaal wat zeggen wat ze willen. Uiteindelijk kies je toch zelf hoeveel kindjes je wil zeker! Veeg er je voeten maar aan en volg je gevoel! groetjes Mirjam |
| 26/03/2007 @ 11:29 Kaatje | hallo, joyce, ik wist niet dat grootouders ook al te beslissen hadden over hoeveel kinderen de ouders mogen krijgen. ![]() iedereen doet toch waar hij zich zelf goed bijvoelt. ik zou zeggen,als jullie dat echt willen,ga er gewoon voor!want er is altijd wel iemand die ergens commentaar op heeft! wij zij bezig voor nrtje 5,en ondanks dat ik schrik heb voor de reactie van de familie,zou ik nog liever vandaag als morgen zwanger zijn. ![]() het zijn toch wij die de kinderen moeten opvoeden,niet? ![]() ik wens je heel veel geluk! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Drie kinderen 'groot' gezin????

en dat is toch al wat telt?

Toen ik voor het eerst na mijn bevalling op controle moest zei ze zelfs als je binnen het jaar niet terug moet komen voor een zwangerschap dan moet je over een jaartje eens op controle komen
. Haha zou ik dat dan zo hard uitstralen???