< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » aanstaande mamma's in tilburg gezocht

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten
aanstaande mamma's in tilburg gezocht
10/09/2007 @ 18:29
Katleen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Lindsay, Wilma, Atalie, Nona, Yolande, & de andere dames van dit forum,

Ik ben 34j, mama van Joachim (bijna 4j)en 26w zwanger van ons tweede kindje, met geboorte voorzien 25 dec 2007. We gaan eind okt verhuizen naar Tilburg.

't zou dus tof zijn om de dames van dit forum, te leren kennen, want misschien zijn we binnenkort buren.

Momenteel wonen we bijna anderhalf jaar in Gémenos, Zuid-Frankrijk en tervoren heb ik altijd in België gewoond. We verhuizen ook deze keer in opdracht van 't werk van mijn echtgenoot... Dus weldra weer een nieuw avontuur, deze keer in Nederland.

Groetjes en hopelijk tot schrijfs,
Katleen

Link naar deze reactie
24/03/2007 @ 09:51
Lindsay

Hoi ik woon ook in Tilburg, maar kom eigenlijk uit Den Haag en ken hier niet zoveel mensen.

Kom op het an dre forum een kijkje nemen!!!!!

Groetjes, Lindsay

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 21:44

Hallo, hier nog meer dames uit Tilburg, kijk
via deze link

http://www.9maand.com/forum/reactions/52500

Wilma

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 17:30

hey meid lees net op je profiel dat je positief hebt getest gefeli meid

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 17:27

hey meid ik woon niet in tilburg niet meer eigenlijk ben 8 maanden geleden naar hoofddorp verhuist maar ik ben nog vaak in tilburg misschien kunnen we contact leggen en een x wat afspreken ik weet trouwens als je zwanger bent straks wel een leuk adresje om je luiers te halen

gr athalie

evt is me msn maatlaje@live.nl

Link naar deze reactie
06/03/2007 @ 10:24

Online Status Bekijk profiel
Jonge mamma's in Tilburg gezocht!

Hallo dames!

Ik ben een jonge vrouw van 26 jaar en ben nog niet zo heel lang zwanger. Aangezien ik over niet zo'n hele lange periode naar Tilburg ga verhuizen, niemand ken zou ik het leuk vinden als hier gezellige, jonge mamma's reageren!
Ik ga in de wijk De Reeshof wonen, het zou leuk zijn als je daar in de buurt woont...

I love cooking, dagjes weg, terrasje pakken, vakantie, zomer, gezelligheid, uit eten, theeleuten en natuurlijk shoppen!!

Hopelijk spreken deze dingen je ook aan en hoor ik van je!

Groetjes
Nona

[Laatst gewijzigd door Nona Kecang - 06/03/2007 @ 10:32] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]