< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Mirena - hoe lang bloedverlies?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Mirena - hoe lang bloedverlies?
21/03/2007 @ 16:31
isabelita

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi, ik heb sinds vorige maand de mirena spiraal, maar op aanraden van de gyne heb ik nog een maand de pil doorgenomen en nu dus voor het eerst ongesteld geworden, met maar licht bloedverlies, tot nu toe tenminste.

We zullen voor de rest wel zien hoe het verder gaat. Maar totnu toe (alle die kleine maand) ben ik er zeer gelukkig mee.

groetjes

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 22:01
Hilde

Ik ben vandaag op controle geweest en alles was normaal. Het kon wel dat je zo lang bloedverlies hebt. Afgelopen weekend is 't toch fameus geminderd. Dus volgens de gyn zal het heel binnekort helemaal gedaan zijn. Ik kijk er al naar uit!

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 17:23
Silvera

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Ik heb ongeveer 8 maanden na het plaatsen ligt bloed verlies gehad. Dit is schijnbaar heel normaal dat dit een lange tijd duurt.

Daarna heb ik de mirena spiraal 3,5 jaar met veel plezier gehad. Op 27 februari 2007, heb ik de spiraal laten verwijderen omdat wij onze kinder wens in vervullen willen laten komen.

Maar hopen, dat het lukt

Groetjes,
Silvera

Link naar deze reactie
18/03/2007 @ 18:35
Angie24

Hoi,
wat ben ik blij dat ik lees dat ik dus niet de enige ben,ik heb 28 januari me mirena laten zetten en tot vandaag toe nog steeds ongi,
niet meer zo erg maar met plassen komt er nog steeds bloed mee,dus ik vraag het ook hoelang mag dat duren.
ik heb er al genoeg van,en dat je al 2 jaar er mee loopt me complimenten ik had het al lang opgegeven

Nou ik lees mee ben benieuwd op reactie,s op je onderwerp

Groetjes Angie

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 13:18
Hilde

Die van mij zit er 6 of 7 weken en 't is hier nog niet opgehouden met die bloedingen. VOlgende week ga ik op controle want da's niet echt leuk zo en wie zegt dat alles wel in orde is
Ik kijk ook uit naar de dag dat ze bij mij zijn verdwenen hoor!

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 09:11
Anje

Hallo dames
ik heb nu iets meer dan 2 jaar mijn Mirena-spiraal en ik heb nog steeds heel vaak bloedverlies. En nu begin ik het toch wel beu te worden. Iedereen die ik ken en die er ook zo eentje heeft, was na enkele maanden tot 1 jaar van het bloeden af. Zijn er nog mensen die dit voorhadden, of is dit abnormaal?

Anje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]