Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 26/03/2007 @ 10:31 snoepie68 ![]() | hoi Laura gefeliciteerd met de doop,haha als ik in de reeshof moet zijn rij ik ook altijd verkeerd.Ja 3 maanden is een erg leuke leeftijd.met ons ventje gaat nu alles goed,en we hebben idd een rottijd gehad maar dat is gelukkig voorbij Ik weet niet hoe het babyzwemmen in de reeshof is Als je wilt moet je is kijken op: http://www.rickdikhoff.babyhomepage.nl,kun je zien hoe goed ons mannetje gegroeid is groetjes,Jolanda |
| 25/03/2007 @ 09:53 snoepie68 ![]() | haha ja daar bij die aldi,ik woon dus tussen het kartcentrum en de aldi En idd we wonen allemaal niet zo ver van elkaar groetjes ![]() |
| 25/03/2007 @ 09:35 Lindsay en Shania ![]() | Ohh nou weet ik welke Aldi jij bedoeld die daar bij het kartcentrum en de Jumbo. |
| 25/03/2007 @ 08:15 snoepie68 ![]() | hoi dan woon je idd niet zo ver bij mij vandaan ik woon bijna naast de aldi Ik zelf ben een geboren en getogen Tilburger groetjes |
| 24/03/2007 @ 10:44 Lindsay en Shania ![]() | Volgens mij heb ik iets gigantisch verkeerd gedaan, jullie moeten niet op de zwangerschapsbanner letten! Ik weet ook niet hoe ik deze eruit krijg. Sorry hoor!! ![]() |
| 24/03/2007 @ 10:24 Lindsay en Shania ![]() | Hoi mijn naam is nu nog klessebes (Lindsay) deze wordt nog aangepast in Lindsay en Shania. Groetjes!!! |
| 24/03/2007 @ 10:23 Lindsay | Hoi dames, Ik heb even een profiel aangemaakt. Groetjes!!!!!!!! |
| 24/03/2007 @ 09:49 Lindsay | Hoi ik ben Lindsay mamma van Shania en woon in Tilburg. Ik ben 22 en mijn dochtertje is van 2 maart dit jaarl. Waar ik in Tilburg precies woon weet ik niet zuid geloof ik, in elk geval vlak bij het UWV en de cobbenhagelaan. Eigenlijk kom ik uit Den Haag, maar woon nu 3 jaar in Tilburg. Groetjes Lindsay |
| 23/03/2007 @ 23:26 snoepie68 ![]() | hoi Wilma ik woon daar net voorbij richting de jumbogroetjes |
23/03/2007 @ 21:39 ![]() | Hallo Jolanda, Gezellig. Ik woon in de wijk Oerle. Wilma |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

mama's en papa's uit tilburg

haha geeft niks hoor

richting de jumbo