< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we gaan ervoor in 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
12/11/2007 @ 15:30
marina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
caro gaviscon krijgt hij al dat heb ik bij shania ook moeten gebruiken
de vroedvrouw zei ook om een afspraak bij een osteopaat te maken omdat hij altijd de zelfde kant opkijkt
maar ik had al een afspraak voor volgende week

de medicatie werkt goed bij mij ik heb nog mijn mindere dagen maar t valt mee

ja shania heeft veel last van tandjes dat duuwt en komt niet door en altijd maar verhoging hebben

is de pijn in je zij over ?

en heb je gudrun terug thuis?
kan wel geloven dat je haar mist

groetjes marina

Link naar deze reactie
12/11/2007 @ 19:07

Hoi

Ahzo, wist niet dat je al gaviscon gaf. Ben benieuwd voor de osteopaat. Hoor je toch heel goede dingen van he.

Ocharme Shaniake!! Zielig he.

Blij dat het toch in het algemeen goed met je gaat!! Super!

Mijn longontsteking is over. Gelukkig. Maar ik heb nog steeds die pijn in mijn zij. Die is nog niet over, integendeel, heb van gisteravond ook pijn in mijn rechterkant. Nu blijkt dat spierpijn te zijn van het hoesten. Gelukkig is het dat maar ook al is de pijn er niet minder mee.
Gudrun gaan we donderdag halen. Woe ging niet voor mijn ouders, ze gingen weg en me zus ging haar halen. En dan kan ik me al bezig houden met de kaartjes want ik ben van plan om morgen eindelijk vanalles te gaan halen. Dan kan ik mijn gedachten ook weer verzetten he.

We zijn haar sint gaan kopen. Een boerderij van Fisher Price (little people) en een houten inlegpuzzel. Voor sint vind ik toch dat ze dan speelgoed moet krijgen he.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 11:19
marina

hey

met shania zijn we toen ook naar de osteopaat geweest die heeft goed geholpen maar is spijtig genoeg overleden nu gaan we naar ene die ze int ziekenhuis aangeraden hebben zal dus wel een goede zijn

gelukkig is uw longontsteking over heeft lang genoeg geduurd spierpijn zal ook wel snel overgaan hoop ik

heb je al ideetjes voor de kaartjes

t kan voor u niet rap genoeg donderdag zijn

wij gaan nu zaterdag sint kopen
ik ga dat spoor halen van v tech

groetjes marina

Link naar deze reactie
13/11/2007 @ 13:46
M.

hoi allemaal,

hier was t een rustig weekendje.
zaterdag gans de dag lekker binnen gebleven met het houtvuur aan, heel gezellig en zondag op bezoek bij de ouders
gisteren waren we 8 jaar samen en zijn we naar de sauna geweest
deed eens deugd, zo met ons 2tjes, helemaal ontspannen
Laurine begint al flink te eten van haar fruitpap en je ziet dat ze het lekker vind
ondertussen zijn de 2 tandjes er goed door aan t komen en dat zorgt met momente nog veel behoorlijk wat pijn maarja ze is er bijna en hopelijk komt die 3e dan nog niet direct hé
de laatste tijd begint het wel wat moeilijk te worden om ons s avonds nog wakker te krijgen voor haar laatste fles om 21u45
en s morgens om 8u ligt ze ook nog altijd heel vast te slapen
zou ik eens proberen ze op 4 flessen te zetten ipv 5? dan kan ze s avonds vroeger naar bed
mijn man vroeg zich gisteren af of het eigenlijk wel normaal is dat een kind van die leeftijd nog zo laat op is
nu eet ze om 8u15, 11u45, 15u15, 18u30 en 21u45
dus 5 flessen van 165cc
eigenlijk zou ze er maar 4 moeten hebben van 210cc maar zoveel drinkt ze niet op in 1 keer
ik zou wel willen proberen om ze op t ritme te zetten van 8u, 12u, 16u en 20u maar vrees dat ze t nooit geen 4u tussen flessen zal volhouden of zou ze dit gewoon worden na een paar dagen?
wat denken jullie?

leuk zeg dat jullie die sinterklaascadeautjes kunnen gaan kopen
ons meisje is daar nog wat te klein voor hé dus we gaan t maar gewoon houden bij nieuwe kleertjes
denk dat ze van de opa's en oma's en meter en peter wel speelgoed ofzo zal krijgen ook

caro, hoe is t met die infectie eigenlijk? ben je nu naar de dokter geweest voor die pijn in je zij?
ga je zelf de kaartjes maken? en heb je al doopsuiker ook?
je zal blij zijn als je meisje terug thuis is zeker?

marina, hoe is t nu met de tandjes van Shania? heeft ze nog veel pijn?
en hoe gaat het met Jason? drinkt hij nu al beter?
hopelijk kan de ka je morgen wat helpen met zijn reflux

groetjes

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 12:28
marina

hey

shania ging op die leeftijd ook nog vrij laat slapen
ik weet eigenlijk niet hoe je dat het beste oplost je kan altijdf is proberen om er 4u tussen te laten

erg he als ze zo last hebben van tandjes en die dat laurine nu krijgt zijn nog de makelijkste

shania ziet nu nog altijd af van die achterste tanden die duwen maar komen niet goed door en elke avond 37.5 verhoging

voor jason heb ik nog steeds niet de juiste fles gevonden

groetjes
marina

Link naar deze reactie
14/11/2007 @ 22:50

Hoikes

Laura, haar vroeger in bed steken, zou je dat wel doen? Dan gaat ze vroeger wakker worden smorgens ook he?
Wij proberen net haar zo lang mogelijk op te houden, omdat ze dan meestal ook langer slaapt smorgens (tenminste als ik niet moest gaan werken)
Zalig zeg, zo samen iets doen. Proficiat met je 8 jarig samenzijn!! Plezant he zo'n dagje voor jullie zelf.
Fijn dat haar tandjes er ver door zitten. Zo vroeg al he zeg. Ben je er ook sneller vanaf misschien.
Bij ons zijn het er nog maar steeds 2 hoor. ttz, ze hebben ertoch niets van gezegd.

Marina, jammer dat je nu naar een andere osteopaat moet he. Nuja, de vorige zou Jason toch nog niet gekend hebben, dus die nieuwe begint ook van nul om het zo te zeggen he.
Allez zeg, die tandjes nemen er hunne tijd voor zeg. En zo pijn doen, ocharme.
Goe dat je jezelf al beter voelt he.

Onze meid gaan we morgen eindelijk halen. Eindelijk eindelijk eindelijk. We zijn al goe genezen, dus het mag he. Alleen heb ik nog pijn in mijn zij. De dok heeft gezegd dat het komt dus door die spieren, de ontsteking is weg dus dat zal nog wel genezen.
Ze is vandaag met haar tante naar de sint geweest (had ik gevraagd) en op babybezoek. Dat beebietje zag ze helemaal zitten schijnt, dus dat belooft.
We zijn vandaag gaan zwemmen, ten minste 1 ding dat we gezellig zijn gaan kunnen doen nu Gudrun er toch niet was. Pff. Maar ja, dat ging ook echt niet hoor de afgelopen dagen.
En mijn puzzel is af!!!! Johoeeeee! Dus weer veilig voor Gudrunhandjes, hehe, want heb hem in 4 gedaan en in de doos gestoken voor als ik ooit zin heb om die op te plakken en in de kinderkamer op te hangen.
En aan de kaartjes ben ik al min of meer begonnen. De adressen zijn nu af. Juist nog afdrukken maar er is nog 1 adres dat nog moet gecheckt worden op huisnummer.
Met de kaartjes zelf moet ik nog heel even wachten tot morgen want ik moet nog gerief van mijn zus krijgen. De tekst daar ben ik al aan begonnen maar is nog niet hoe het moet zijn.
Da versje is weer onderwerp van discussie hier.
Iig, ik heb er ongelofelijk veel zin in.

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
15/11/2007 @ 14:23
M.

hoi,

ben hier vandaag eens begonnen met grotere flessen te geven aan ons meisje en de 1e drinkt ze uit maar de voeding erna drinkt ze weer minder dan gewoonlijk dusja t blijft op t zelfde uitkomen zo hé
en op 4 flessen zal nog niet lukken blijkbaar want ze kan het geen 4 uren volhouden tussen flessen
zal er volgende week eens over praten bij K&G ook
nuja ik ga alvast oefenen voor die groteren flessen en met tijd zal t wel lukken dan

marina, hopelijk vind je snel de juiste flessen hoor en is Shania snel verlost van de tandpijn

caro, we laten ze nu voorlopig nog opblijven tot rond 22u15 (na de laatste fles) en ik zal wel zien wat ze zeggen dan bij K&G
moet wel zeggen dat ik deze week een 'stoot' ben tegengekomen
ik zet altijd mijn wekker om 8u en geef dan direct eten aan Laurine
nu had ik hem vergeten te zetten en ik ben wakker gekomen toen Laurine begon te wenen om... niet schrikken....9u30
dus ja ze heeft dus 11u geslapen,ik dacht dat ze toen ik de voormiddag niet meer zou slapen maar tegen 10u30 lag ze weeral te slapen
nuja misschien is t door haar tandjes dat ze nu de laatste tijd zoveel slaap nodog heeft? dusja als ze vroeger zou gaan slapen en 11u zou slapen dan is t nog redelijk van uur hé maarja dat is maar allemaal theorie dus voorlopig lijkt het idd beter om t nog even zo te laten.
je hebt veel kunnen doen zo te horen nu Gudrun er niet was
maarja t is logisch dat je dolblij bent dat je ze terug kunt halen hé
wanneer ga je erom?

groetjes

Link naar deze reactie
17/11/2007 @ 18:45
marina

caro is gudrun terug thuis
dan zal je wel blij zijn

jason zijn gehoor test is mislukt maandag 2de poging
hij is nu 55cm en 4.280 das 2.5 cm gegroeid op 3 weken

laura hoe ist met laurine haar tandjes zijn ze erdoor ?

groetjes marina

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 16:36
M.

marina, en is de test deze keer wel gelukt? was t in orde?
Laurine haar tandjes duwen goed door hoor en ze heeft er met momenten toch nog behoorlijk pijn door maar met wat teejel helpt het gelukkig
haar poep zit ook helemaal in uitslag, ocharme zo rood
waarscijnlijk ook een gevolg van de tandjes zeker?
hoe is t anders bij jullie?

caro, hoe is bij jullie?blij dat je meisje terug thuis is zeker?

groetjes

Link naar deze reactie
20/11/2007 @ 17:48
marina

de test is gelukkig gelukt
hij sliep niet maar was rustig op mijn arm

hij begint last te krijgen van zijn reflux gelukkig gaan we donderdag naar de osteopaat

en ik heb denk ik de juiste fles gevonden
tigex verkopen ze in de carefour

shania haar poep staat ook vol uitslag
daktozine is een goede zalf ervoor bij de apotheker te verkrijgen

jason had bloed bij zijn kaka was van kloofjes aan zijn poepje bij hem ben ik nu ook met doktozine aan t smeren

hoeveel tandjes heeft laurine nu ?

caro alles goed?

groetjes marina

Link naar deze reactie
21/11/2007 @ 23:45

Hoikes

Hela zeg, die kids zien hier nogal wat af! Ocharmekes.
Die daktozine heb ik ook maar ik gebruik nu inotyol. Die zou minder "zwaar" zijn maar die werkt hier echt heel snel. En ja, ik heb jammer genoeg nogal wat ervaring met rode poepjes dus ik ben expert! Hehe. Ja, iets van een soort spul dat erin zit zoals bij gynodactarin dat je een tijdje moet gebruiken of je krijgt het terug. Die inotyol is ook heel vettig en beschermt dus tegelijkertijd ook. Nu is het dus echt duidelijk dat Gudrun zalf MOET hebben of ze heeft het zitten. Di was ze alleen met haar papa en die had geen zalf (nivea zinkzalf voor als ze niet rood ziet) gebruikt en pataat, ze had het zitten.

Gudrun is dus weer thuis. Zalig!!!! Alleen de nachten wordt ze nog altijd wakker, terwijl ze dat eigenlijk voordien niet deed. Nuja, verwend geweest he want mijn ouders en die van jo ook trouwens, kunnen haar niet horen wenen he. Dus bij de minste kik staan ze daar. Ze is dus gewend geworden om snachts nog een fles te krijgen en dus moet ik dat hier zien af te leren. Alleen: hoe? Ze heeft dan echt honger, ze zegt zelf dat ze wil drinken (ik begrijp haar wel, maar ik kan het woord nog altijd niet precies zeggen) dus laten huilen is echt zo zielig. Als het is voor aandacht (zoals smorgens meestal het geval) dan knort ze maar hoor. Ik ga echt ni om 5u gaan opstaan voor madam omdat zij al wil spelevaren!
Ik was supercontent van haar weer te hebben. Ze speelt heel fijn alleen (en ook met ons natuurlijk), ze heeft al min of meer alleen leren eten, ze kan ineens ook kushandjes werpen, ze stapt heel de kamer rond met alles wat ze ook maar kan verhuizen en ze is de zotte mus van heel de geburen. Zalig!!!!

Enfin,
meiden, ik ga ze maffen

zorg goe voor de ukjes.
Laura, rode poep is idd ook teken van tandjes. Arme Laurine!!

Marina, verzorg jezelf ook he!

Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
22/11/2007 @ 16:15
M.

hoi,

gisterenavond naar K&G geweest voor de voorlopig laatste reeks spuitjes
t was weer groot, ocharme, ik zat bijna zelf ook mee te huilen
gelukkig heeft ze er nadien niet veel last meer van gehad
daarstraks wel niet veel fruitpap willen eten en ook meer geslapen dan anders maar dat is normaal van die prikjes, tegen morgen zal t weeral beter zijn
ik ben ze nu wat extra aan t verwennen hihi
Laurine weegt nu al 6.440 kg en meet 64.5 cm dus terug mooi in t midden van de curve
ik heb ook gesproken over de overschakeling van 5 naar 4 flessen en ze zeiden me dat helemaal van Laurine te laten afhangen
eens we ze moeilijk beginnen wakker te krijgen voor haar laatste fles en merken dat ze ze niet meer wil uitdrinken dan gaan we best naar 4 dus nog even afwachten en kijken wanneer dat zal zijn hé
morgen gaan we ook op kraambezoek, de nicht van mijn man is bevallen van een zoontje gisteren, zijn naam is Alessio
ben benieuwd om hem te zien, t zal weer raar doen zo'n pasgeboren naast ons

marina, hoe was t bij de ostepaat? fijn dat je nu eindelijk de juiste fles hebt gevonden, t is ook een last minder weer hé zo
Laurine heeft 2 tandjes nu en er steken er voor de moment geen andere meer door

caro, wat vervelend dat Gudrun nu terug een fles wil s nachts
dat is dan t nadeel van de grootouders, dat verwennen
ik denk dat je misschien toch best even hard bent en geen meer heeft want wie weet wanneer ze t anders zal afleren
ze heeft ook wel veel geleerd zo te horen bij de oma en opa

groetjes

Link naar deze reactie
25/11/2007 @ 22:05
marina

caro anders proberen om die fles te verlaten elke keer een half u of een uurtje erbij zodat ze de fles uiteindelijk s morgens krijgt

jason vond het leuk bij de osteopaat hij viel er bijna bij in slaap
er zit een zenuw gekneld in zijn nekje van zo lang ingedaald te hebben gezeten ik moet de 14de terug

bah die spuitjes toch he
hoe was het baby bezoek laura

groetjes marina

Link naar deze reactie
26/11/2007 @ 23:07

Hoi meidjes

Laura, idd superzielig he die prikken. Pff, niet zo simpel en troosten is zoooo moeilijk he. Pijn is pijn, punt. Ik had de laatste keer het gevoel dat ze dacht van: ge hebt mij hier goe liggen gehad. Zo echt een schuldgevoel zo. Vreselijk. Gleukkig had ze er niet teveel last van nadien.
Ik zou ook wel een beetje Laurine's ritme blijven volgen. Ze geven dat zelf wel aan.
Ik geef Gudrun nu 's avonds een boterhammetje en dat lijkt ook wel te helpen ivm de nachtelijke spooktochten. Ik bedoel maar, als ze niet meer wil, zal ze dat vanzelf wel aangeven.

Marina, wat goed dat Jason het daar zo goed had zeg. En meteen een diagnose. Da's mooi. Weet je tenmisnte wat er scheelt he. Je hoort toch vaak dat al na een eerste behandeling de kindjes al ineens een pak beter zijn. Is dat bij Jason ook het geval? Iig, veel beterschap hoor!
Hoe ist nu met Shania's tandje(s)?

Hier alles goe. Heb zelfs wat speciaal nieuws. Ik heb een nieuwe job. Ik werkte in een colruytwinkel he, awel, en nu werk ik "op den bureau" in Halle als administratief bediende. Geen zo fysiek werk meer, normale uren en weer het weekend thuis. Wel verder rijden maar ja, je moet er iets voor over hebben he. Er waren 7 kandidaten en van die 7 halen ze er de zwangere uit! Je moet het maar doen he. Zeg nooit nooit dus. Ben toch wel een beetje trots moet ik zeggen . Morgen kennismaking, kijken of me badge en pc marcheren. Woensdag hele dag opleiding en dan donderdag is het voor het echie. Spannend.
Heb nu al nieuwe opvang voor Gudrun gevonden want ja, onze om is ook zwanger he en die is al in moederschapsbescherming. Heel rap, belde vanmorgen en deze namiddag was het al in orde. Ziet er wel een tof madammeke uit en ze heeft maar een 3 tal kindjes per dag, dus lekker genieten voor ons meisje. Benieuwd of ze het rap gewoon gaat zijn, is toch weer een aanpassing he. We zien wel zeker.
Ohja, en Gudrun stapt. Nog maar enkele pasjes maar eindelijk eindelijk stapt ze alleen. Ook het eten begint ze alleen te leren en ze heeft weer een paar woordjes bijgeleerd. Tof tof.
Ventje is ook weer werken dus eindelijk weer goe nieuws hier van deze kant.

Meiden, tot de volgende
Groetjes
Caro

Link naar deze reactie
27/11/2007 @ 14:32
M.

hoi,

dit weekend zijn we dan toch begonnen met 4 flessen ipv 5
we kregen Laurine alsmaar moeilijker wakker voor haar laatste fles om 21u45 en ze dronk niet meer veel ook
ook overdag dronk ze minder en minder en de fruitpap begon ook te zakken
nu lukken de 4 flessen prima, ze drinkt nu ook meer (al 210 cc) en eet nu ook al de fruitpap op dus denk dat ik die binnenkort ook ga mogen opdrijven kwa hoeveelheid
het lukt mooi om 4u tussen de flessen te laten, als ik ze wat kan bezighouden en de laatste fles is om 20u en dan blijft ze nog een uur tot een uur en een half op dus ze slaapt nog tot 8u s morgens ook zo
we moeten nu wel terug een paar keer opstaan s nachts maar ze slaapt direct terug verder
denk dat ze nog wat moet wennen aan de nieuwe uren

Marina, t babybezoek is heel goed gegaan
laurine zat gans de tijd rond te kijken naar de mensen en de kamer en was heel braaf
t is ook een mooi kindje hoor en zo schattig klein
ik dacht altijd dat mijn meisje nog zo'n klein babietje was maar als je dan een pasgeborene ziet, t doet wel even raar

caro, super dat je een nieuwe job hebt
t zal idd wel veel schelen als je gewone uren hebt en geen weekendwerk meer
je hebt echt wel geluk dat ze je hebben uitgekozen
toen ik nog zwanger was geraakte ik echt nergens aan de bak
vanaf wanneer moet Gudrun naar de nieuwe om?
en hoever is je om zwanger?

groetjes

Link naar deze reactie
28/11/2007 @ 15:11
marina

proficiat met je nieuwe job caro

t voordeel dat ze zo laat stappen is dat ze niet rap meer vallen tegen dat er een maand om is zal gudrun al heel goed kunnen stappen
dat was bij shania zo
op 15maand begon ze met een paar passen en tegen dat ze 16 maand was liep ze al heel vlot

laura hopelijk slaapt ze snel weer door
toen jason juist geboren was vond ik dat zo grappig om pampers teverversen jason heeft een klein kontje en shania in vergelijking een grote kont hehe

heb je nu al nieuw werk ?

groetjes marina

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 14:27
M.

marina, ik heb nog geen ander werk, ben wel al aan het rondkijken en heb hier al een paar interessante dingen liggen maarja ik ga er een gedacht moeten van maken om eens te solliciteren hé
dat is dan t nadeel als je je werk verliest als je zwanger bent, erna heb je precies niet veel zin meer erin en als je werk hebt dan is er een bepaalde datum dat je terug moet starten en je kan dan niet veel anders
ik zie t niet echt zitten voor ons meisje uit te doen maarja kan niet anders

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 15:40
marina

laura ik begrijp heel goed wat je bedoeld ik zou in julli terug moeten gaan werken(als ik geen jaar meer bij aanvraag) en ik zie dat ook niet goed zitten ik zou veel liever thuis blijven tot ze op t school zitten maar ik weet niet of dat haalbaar is

heb deze morgen naar de kinderarts gebeld omdat jason soms veel kan wenen dacht dat hij zijn melk mss niet kon verdragen ze vroeg of hij na elke voeding weende en das het geval niet dus toch waarschijnlijk alleen reflux
ik moet hem omeaprozole geven voor ontstoken slokdarm
en nog meer eten geven flessen van 150 water en 5 scheppen melk das normaal voor een kind van 2 maand
maar ja onze jason is ne grote he
en ik had al de indruk dat hij niet toekwam met zijn 135 en 4.5 scheppen

groetjes marina

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 16:14
M.

hey marina, wat een grote eter idd! nuja als t voor hem beter is zo dan moet je dat zeker doen hé
hopelijk helpt die omeaprozole snel!
hoe blijf jij nu thuis? stempelen of iets anders?

Link naar deze reactie
29/11/2007 @ 16:51
marina

dat is via de dop dat ik thuis blijf
dat is een vrijstelling wegens sociale en familiale redenen
ge kunt in totaal 6 jaar aanvragen ik zit nu aan mijn 2de jaar
ge moet dan een witte kaart van de dop binnen doen
en ge krijgt dan het minimum vandopgeld ong 300 euro per maand
bevraag u anders is bij de acv

ik hoop ook dat die medicatie snel werkt
is wel lastig om nu juist te weten wanneer ik jason weer meer eten moet geven nu hij het schema niet volgt normaal is 180 voor 2tot4 maand
dus moet ik hem dat mss geven tot 3maand
zal zich wel uitwijzen zeker

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >