< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » we gaan ervoor in 2005

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
24/02/2008 @ 18:54
marina

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
caro proficiat meid mooie naam ik heb u die geloof ik ooit is voorgesteld
wat zei je ventje dat het een meisje is ?
dat was mijn droom 2 meisjes met nadruk op WAS want ik zie mijne jason doodgraag
vandaag is hij alweer 4 maand

m ik ga het hormonen spiraaltje nemen
veel beterschap en sterkte nog

groetjes marina

Link naar deze reactie
24/02/2008 @ 11:38
M.

caro, nog eens een dikke proficiat en geniet maar van je kleine !

marina, de pijn valt goed mee, zeker al nu, t bloedverlies is bijna gestopt en alles begint weer op zijn plooien te vallen hier vanbinnen
ben nu ook terug aan t pillen dus ga weer wat gewone cyclussen hebben ook.
wat ga je nu doen ovm dat spiraaltje?

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 17:32

Hoikes

Lang geleden he.... gnagna.

Wij zijn de trotse ouders geworden van een 2e flinke dochter!! Op 18 februari zag ze het levenslicht (doorheen het water) met een gewicht van 3420g en 50,5 cm. We hebben haar de naam Arwen gegeven.
Alles is supervlot gegaan, heb er maar 5u over gedaan en niets geknipt, geen epi, geen scheur, alles perfectamento!! Gyn stond echt versteld van mijn prestatie.

Gudrun is superfier en blij met haar zus.
Vandaag thuis, nog wat dizzily maar wel heel blij dat ik terug bij me ventje en dochter ben.

Bevallingsverhaal volgt nog wel.

Sorry, nog niet bijgelezen. Volgt ook nog wel.
Jullie gsmnrs zitten nog in me oude gsm, anders had ik kunne verwittigen, sorry.

Liefs
Caro

Link naar deze reactie
23/02/2008 @ 00:43
marina

nee dat wist ik niet dat de job niet doorging
t is toch erg soms hopelijk vind je snel een leuke job

hoe gaat het fisiek met u ? niet teveel pijn

schattig he als ze iets bijleren
shania doet mij voor de moment in alles na das ook zo lief ze begint ook klanken en geluiden na te doen maar praten dat doet ze nog niet enkel in het chinees

met de prijzen bedoelde ik enkel het spiraal
ik ging niet voor het koperspiraal gaan omdat ze mij verwitigd hebben voor buiten baarmoederlijke zwangerschap
ik zou er niet aan moeten denken om het zelfde voor te hebben als u
ik zit met u in ze

verzorg u nog goed en geniet van laurinetje

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 10:52
M.

hoi,

ik heb vandaag een redelijk goede dag, ben gisteren druk bezig geweest mijn cv op verschillende jobsites te zetten en heb een paar interessante vacatures gevonden ook
heb ook al telefoon gehad van een interimkantoor die mijn cv had gezien en mag maandag eens langsgaan dus dat is wel goed
had het waarschijnlijk nog niet gezegd dat de job in t interomkantoor niet doorgaat zeker? de nieuwe personeelschef had zelf ook een kandidaat aangebracht en ze hebben natuurlijk die gekozen, vriendjespolitiek? in normale situaties ging ik hiervan gaan koken maar heb deze week aan de lijve ondervonden dat er ergere dingen zijn in de wereld
even een vrolijke noot nog: Laurine begint nu ook al heel flink dada te doen en ze begrijpt het echt al, als er iemand weggaat en wij zeggen dada dan begint ze mooi te zwaaien, echt om te zien!
t was idd een koperspiraal geloof ik, een voor 3 jaar zonder hormonen maar t heeft wel meer gekost van 50 euro hoor, denk eerder naar die 150 toe (met het steken erbij)
wanneer ga jij voor een spiraal?
goed dat het maar enkel een verkoudheid is, de griep is direct een stuk erger
verzorg en verwen ze maar lekker

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 15:21
marina

ben naar de dokter geweest ze zijn nog gewoon verkouden gelukkig want mijn ventje heeft met de griep gezeten

was het een koperspiraal hoeveel heeft het gekost ? koperspiraal is 50 euro en dat ander 150
ik vraag het omdat ik niet hetzelfde als u wil voorhebben

t is inderdaad positief dat jullie goed vruchtbaar zijn
hoe voel je je nu?

dikke

ik heb nog niks van caro gehoord

marina

Link naar deze reactie
21/02/2008 @ 10:57
M.

hoe is t met de zieken? ben je naar de dokter geweest?
nog steeds geen nieuws van caro? ze ging je een sms sturen zeker?
weet niet of ze mijn nr nog heeft...
ik weet niet juist welk merk van spiraal het was maar ging het zowiezo nog eens vragen als ik op controle moet binnen 2 weken
mijn ventje neemt het nog redelijk goed op, hij probeert er het positieve in te zien, nl dat we ferm goed vruchtbaar zijn
hij vond het ook wel jammer natuurlijk maar de schrik zat er wel in bij de gedachte aan een 2ling
hij is wel heel lief voor me en heeft veel begrip voor wat ik nu meemaak

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 12:01
marina

hey m

ik kan het goed geloven dat het zwaar is, en als je je kindjes een naam wilt geven om het te beter te kunnen plaatsen dan moet je dat doen
hoe pakt je ventje het op?

welk spiraaltje had je juist ?

ik vraag het mij ook af of caro al bevallen is

mijn ventje is ziek en ik geloof dat shania en jason ook aan het ziek worden zijn ik ga er morgen mee naar de dokter

x marina

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 11:18
M.

hoi allemaal,

ik kom even laten weten hoe t met me gaat.
vandaag voel ik me lichamelijk al wat beter dan gisteren, t is vooral emotioneel dat het nu wat doorweegt
gisteren was ik zo suf van de verdoving dat ik het maar half en half besefte
ik ben om 7u30 binnengesweest in t ziekenhuis en t was pas om 13u aan mij! dus uren van wachten, piekeren en nerveus worden
de curretage zelf is goed verlopen, geen complicaties
moet binnen een paar weken nog eens terug op controle en ook voor de uitslag van de onderzoeken die ze gaan doen op het overblijvend weefsel van onze kindjes
het spiraaltje zat nog steeds op zen plaats alleen wat verschoven maar dat kon gekomen zijn door dat pilletje dat ze me gegeven hebben om de baarmoederhals wat weker te maken.
ik ben nu ook terug aan de pil sinds gisteren, is echt een raar gevoel hoor, doet me weer denken aan al de miserie die we gehad hebben om Laurine te krijgen
ik heb gelukkig wel veel steun van mijn ventje en Laurine beurt me ook wel wat op, ben zo blij dat ik haar heb!
we hebben onze kindjes ook symbolisch de namen 'Angel' en 'Sky' gegeven want het zijn nu 2 kleine engeltjes die over ons waken van in de hemel
klinkt misschien allemaal wat melig maar voormij helpt het wel
voor de rest hou ik me nog wat rustig vandaag en de rest van de week denk ik, de pijn valt wel mee maar ben nu niet in de stemming om echt veel te gaan ondernemen trouwens

hoe is t hier ondertussen? zou caro al bevallen zijn?

Link naar deze reactie
19/02/2008 @ 12:08
marina

hey m
veel sterkte voor vandaag
hopelijk heb je niet teveel pijn

ik denk aan u

x marina

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 13:37
M.

bedankt voor de lieve woorden, t doet deugd dat jullie aan me denken en met me meeleven
zal dan later deze week nog eens terugkomen als t voorbij is en ik me wat beter voel

caro, ik voor een vlotte bevalling meid en wens je een pracht van een baby toe!
en ja ik mag helemaal onder verdoving, is nog niet zo slecht, zal het minder bewust meemaken dan

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 01:13
marina

caro spannend meid
hopelijk verloopt uw bevalling vlot

m hoe is het met u ?

groetjes marina

Link naar deze reactie
17/02/2008 @ 13:40

Hoi

Ff snel: van de nacht weeën gehad, wij naar de kliniek om 7u, pataat boem en twas gedaan met de weeën. Nog een klein beetje maar niets aan te doen, 2u later niets meer van wee en dus weer naar huis....

Voorweeën dus en loos alarm. Wat jammer. Maar daarmee ist misschien wel een teken dat het niet al te lang meer gaat duren.
Tis maar dat jullie het weten he.

Liefs
Caro

Link naar deze reactie
16/02/2008 @ 13:47

Hej

M, wat vreselijk erg zeg!! Hoe kan dat nu jouw fout zijn meisje? Haal je dat maar niet in je hoofd, daar kan niemand wat aan doen. De natuur is verdomde hard, soms heel mooi, maar op dit moment moest het blijkbaar zo zijn. Probeer een plekje te vinden om dit te plaatsen, laat al je woede en verdriet uit je lijf.
Dinsdag curettage, die dagen zijn heel lastig daartussenin vond ik. Zo nog zwanger zijn en toch ook niet he. Weet niet hoe het is om het mee te maken als het zelf afkomt, en weet ook niet of dat erger is als je door spiraal heen zw raakt. Dus misschien ook maar best met een curettage. Mag je onder volledige verdoving?
Laat je maar lekker verwennen in tussentijd....
Dikke knuffel meissie!!!

En nu weten jullie meteen dat er nog niets aan de hand is hier dus laat ik het hier maar bij.

Groetjs
Caro

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 20:33
marina

pff m wat een rot nieuws zal wel hard aangekomen zijn
vind het heel erg voor u en voor uw ventje
en haal het niet in uw hoofd dat het uw fout is want ge kunt er niets aan doen
voel er mij zelf al slecht door
veel sterkte

dikke kus marina

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 16:59
M.

hoi,

we zijn dus deze morgen naar de gyn mogen gaan t is geen al te best nieuws eigenlijk
ik was blijkbaar al een goede 8 weken zwanger van een tweeling maar er is iets misgelopen en t heeft niet mogen zijn
ik moet dinsdag binnen voor een curretage
het spiraaltje zit er ook nog en hoogswaarschijnlijk zelfs nog op zijn plaats dus dat gaan ze dan ook wegdoen.
t is echt een rot gevoel, ik weet niet echt wat te denken.
ok, t was niet echt de bedoeling om al een 2e kindje te hebben maar toch...dit heb ik ook nooit gewild
de gyn deed de echo en we zagen direct een vruchtje zitten en toen hij wat verder keek zag hij het 2e ook zitten
de gyn schrok er zelf ook even van en vroeg ok ik geen hormonen ofzo nam want ja eerst moeilijk zwanger geraken en dan plots doorheen de spiraal zwanger en dan nog 2 kindjes!
hij zag vrij snel dat er geen hartjes klopten een aan de groote te zien moest dit wel al lang het geval zijn.
hij is er praktisch zeker van dat ze nooit geleefd hebben dus ergens is dit wel een troost maar voor de moment heb ik er weinig aan.
ik zat er al direct mee in dat het mijn schuld was dat ze niet leefden maar de gyn zei dat ik er niets kon aan doen
ze zijn beschadigd geweest door het spiraaltje en zelfs als ze gingen leven was er 50% kans op een mk door de spiraal
ik mag nu geen spriaal meer nemen want ben er blijkbaar te vruchtbaar voor
er zouden ook geen enkele problemen zijn om later nog zwanger te geraken door dit nu, in tegendeel, is net bewezen dat we goed vruchtbaar zijn dusja...is t enige goede eraan
ik voel me nu wat raar, enerzijds leeg vanbinnen en anderzijds t gevoel dat ik iets met me meedraag, ik kan het niet echt uitleggen
ik moest me tot dinsdag heel rustig houden zodat het niet vanzelf in gang zou schieten want dat is naar t schijnt een stuk pijnlijker dan een curretage.
sorry, dat ik verder niet veel reageer maar heb er nu even geen zin in

Link naar deze reactie
14/02/2008 @ 12:01
marina

m das caro dat dat weet
laurine zal last hebben haar tandjes slecht eten en slapen gebruikt ge teegel ?
morgen weet ge meer

caro wij hadden ook een hoekzetel had er liever weer ene gehad maar had het geld er niet voor
en die dat we nu hebben komen rechtstreeks van de fabriek en zijn veel goedkoper
ze verkopen die ook aan 3suisses
welke kleuren verf gebruik je ?

iemand plannen voor valentijn ?

marina

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 15:41
M.

helaba,

wou even iets vragen, ik geloof dat 1 van jullie me hier vroeger nog heeft op geantwoord
hoe zit het nu precies weer met de baarmoedermond als je zwanger bent?
zit die dan hoog of laag en is hij dan hard of zacht?

thx

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 11:11
M.

hoi allemaal,

hier geen zo'n goede nacht gehad
Laurine zit precies echt niet goed in haar vel, zo weinig eten en veel
ze was gisteren doodop toen we ze in bed staken maar iets na middernacht werd ze wakker en maar krijsen, niet te doen
na een half uur ermee rondlopen werd ze wat rustiger maar telkens ik ze in haar bedje legde begon ze weer te wenen en ze was echt onrustig en paniekerig is dat dan een beetje verlatingsangst ofzo?
enfin, tegen dat ze sliep was ik natuurlijk klaarwakker en kon ik niet meer slapen
begon dan nog meer te piekeren over de mogelijke 2e zwangerschap, amaai die nachten
deze morgen heeft ze wel goed gedronken en zolang ze mij niet zag bleef ze rustig spelen maar van direct als er me ziet weent ze en is ze zo onrustig, echt niet leuk
oja, vanaf hoeveel hebben ze eigenlijk koorst? is dat 38 of 38.5?
nuja, loop al gans de dag te kuise gelijk een zot, want als ik ga stilvallen vrees ik niet meer recht te geraken
dat het maar snel vrijdag is
sorry voor al men gezeur hoor

caro, ik heb niet echt pijn dus t is idd niet echt dringend voor de gyn om me voor te nemen op de rest
heb wel weer dat vervelende ongi gevoel maar had dat met Laurine ook en bleek toen bandenpijn te zijn.
de kamer begint stilletjes aan af te geraken hé
ben benieuwd wat Gurdrun er van zal vinden
enja zolang je je goed voelt zit dat boeleke nog goed in je buik
hou ons maar zeker op de hoogte hier

groetjes

Link naar deze reactie
12/02/2008 @ 22:53

Hoikes

Wel een fijne reactie van je ventje he M. En ja, tis nu zo he, kan je niet veel aan doen. Wist niet dat die spiraaltjes niet zo betrouwbaar waren dan. Iig, laat ons zeker iets weten he vrijdag.
Mja, als hetn iet echt dringend is, dan hoeft het ook niet echt bij een andere gyn he. Je hebt toch geen pijn ofzo?

Marina, wij hebben nu een hoekzetel, ik vind da echt zalig. Eigenlijk is deze geen knoppen waard maar als we er ooit centen voor hebben, wil ik later wel weer zo'n hoeksalon, dan wel eentje van kwaliteit natuurlijk.

Aftellen, weet eigenlijk niet. Ik had gegokt voor mezelf op de 11e of de 13e, maar dat lukt al niet meer peis ik. Het zal toch wat langer duren. Ik vind het allemaal maar best, ik ben niet echt ongeduldig zo van "wanneer komt het nu?". Dat absoluut niet. Ik voel me goed, dus ja, als het komt is het goed, duurt het nog een week (of langer) dan is het ook zo. Zolang uk maar gezond is, is het voor mij allemaal gelijk.

Vandaag ons Gudrun haar kamer in de grondlaag gezet. Morgen of overmorgen plafond verven. Alleszins komt morgen mijn pa om te behangen in de 2e kinderkamer. Zal compleet ander zicht zijn dan he. Kijk ik dan wel weer naar uit, hehe.

Ukje is nog altijd heel beweeglijk, buik is net een golfslagbad, haha. Zo schattig toch om zien.

Allez, ga ze maffen.
Slaapwel
Caro

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >