Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 29/01/2008 @ 09:26 | Marion, Wat fijn nog wat van je te lezen meid. en wat een geweldig nieuws zeg. Een dikke proficiat met jullie dochter. Wel spijtig dat je bevalling niet zo meegezeten heeft, maar kom, denk je waarschijnlijk niet meer aan als je naar haar kijkt he. Marina, Jeetje zeg. KAn me goed voorstellen dat je vanalles begint te zien he. Ik hoop dat jullie er toch nog uitgeraken. En die oude vriendin haar verstand eens gebruikt. Vraag me eigenlijk ook wel af hoe dat gaat met een brilletje ... Galadriel, Wauw zeg, inderdaad weer een mijlpaal, dat Elias kan kruipen. Hoe gaat het verder met je? Ik had je nog een mail gestuurd, maar niks terug gehad??? Misschien wil je ook helemaal geen contact meer, maar dan mag je het mij ook zeggen he. Linette, Hoe gaat het nu met je kleinste man? Hier gaat alles wel goed. Mijn kleine (grote) jongen gaat sinds 7 januari naar school, en dat gaat heel goed. Ook is hij al sinds 21 januari helemaal droog, en sinds gisteren zijn de pampertjes verleden tijd. Ook een mijlpaal dus!! Zo, ik ga maar weer verder aan het werk! Veel liefs, xxx |
05/02/2008 @ 19:41 ![]() | Willen jullie op mijn mannetje stemmen? Hij staat op pagina 2 rij 7 bij baby van de maand! Groetjes, Galadriel |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

Vrouwen met lange/onregelmatige cycli

. Hij kruipt zoals de paracommando's doen, als jullie weten wat ik bedoel. Heel grappig om te zien, maar hij komt vooruit!