< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Zwanger worden... » Vrouwen met lange/onregelmatige cycli

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Zwanger worden...
Vrouwen met lange/onregelmatige cycli
10/01/2008 @ 14:44
Marina

Online Status Stuur bericht
hoihoi,

Tjee Galadriel, balen zeg van je schoonmoeder. Wat het mindboard betreft, doen hoor. This een echte aanrader...

Migraine is menstruatie gerelateerd. Aan de ene kant prettig omdat je het dan maar 1 x in de maand hebt en je weet tenminste wanneer. Aan de andere kant zijn er ook mensen die 1 aanval per 3 maand hebben ofzo, maar ook mensen die 2x in de week. Dus wat is beter. Het meeste balen is dat ik geen medicatie mag gebruiken met de borstvoeding. En de andere vraag is natuurlijk waarom heb ik het ineens gekregen. Het is begonnen 3 maanden voordat ik zwanger raakte van Jolie. Tijdens de zwangerschap natuurlijk niks en nu voor de 2e keer na de bevalling. Ben net weer herstellende van een aanval. Duurt een dag of 3 en alles ligt dan dus echt stil inclusief mezelf. Ik hoop maar dat het ooit overgaat....

Zijn jullie het nieuwe jaar lekker begonnen en heb je nog leuke plannen voor 2008??

Liefs en groetjes, Marina

Link naar deze reactie
12/01/2008 @ 20:11

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Marina, de schoonmoeder heeft zich ondertussen wel geëxcuseerd hoor.

Linette, hoe gaat het ondertussen met de nieuwe voeding van Alexander??

Heeft iemand nog wat gehoord van Marion? Ik was gaan terugkijken naar haar banner, maar ze heeft geen babybanner gemaakt. Het is nog haar zw-banner die nu staat op "46 weken zwanger" ...

Hier alles OK. Ik heb wel nog steeds keelpijn, al weken ondertussen. Ik raak maar niet genezen. Elias heeft al dagen last van een beetje diarree en véélvuldig stoelgang maken. Gevolg: zijn billetjes knalrood en helemaal open. Hij schijnt er gelukkig niet al teveel last van te hebben (of hij houdt zich gewoon heel dapper). Vandaag is hij voor het eerst van buiklig in zit geraakt! En kruipen zal ook voor één van de dagen zijn denk ik! Met Luna alles goed.

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
19/01/2008 @ 21:01

Hoi dames ... stilletjes hier.
Mijn eerste werkweek op m'n nieuwe job zit erop. Allemaal nogal overdonderend moet ik zeggen. Al die nieuwe dingen die ik moet leren. Maar goed, dat zal wel in orde omen zeker. Ik werd er in ieder geval hartelijk ontvangen. Iedereen is supervriendelijk voor me en ik voel me heel welkom.

Linette, ik las op een ander forum ook iets over een nieuwe job bij jou?? Vertel! Gaat het met de kids al wat beter?

Marina alles goed met jullie? Je vroeg naar onze goede voornemens hé! Die heb ik inderdaad gemaakt (zoals elk jaar). Ik heb me voorgenomen om van 2008 eens een "doe-jaar" temaken. Ik zit altijd te DENKEN wat ik allemaal kan doen maar ik begin er nooit aan. Nu wil ik gewoon eens dingen gaan DOEN! Da's moeilijk voor me want ik mis een beetje daadkracht, ik blijf steken bij het plannen maken. Wat ik dan zoal wil doen ... tijd en ruimte maken om: te boetseren, regelmatig te mediteren en tot rust te komen, maar ook eindelijk eens de fotoboeken inplakken, al mijn paperassen eens klasseren, ... Kortom vanalle sen nog wat dat al jaren blijft liggen.

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 18:38
Marina

hoihoi,

Heel goed Galadriel. Beter een paar dingen die je wilt doen en ook daadwerkelijk doet, dan een hele lijst waar niks van terecht komt. Mediteren zou mijn eerste doe-ding zijn. Das zo goed voor en ook voor de rest van de doe-dingen die je wilt.

Hier begonnen aan de HAVO en wil al mijn boeken uit gaan lezen die er nog liggen. Verder lekker rustig aan, niet haasten en genieten van de dingen die ik heb. Daarnaast angst loslaten. Dat is mijn grootste euvel die mij in de weg staat om te genieten.

Ik ben zeer benieuwd naar Marion. Hoop dat alles goed is gegaan en dat ze lekker aan het genieten is van haar nieuwe boeleke....

tot gauw, marina

Link naar deze reactie
22/01/2008 @ 21:40
LinetteP

Hallo, het gaat hier eindelijk weer een beetje de goede kant op met de kids...
Stefan doet het nu stukken beter met de nieuwe voeding, al is die wel schreeuwend duur, we krijgen het nog niet vergoed... En dat kost ons zo'n € 300,- in de maand... SLIK

Verder een dikke mijlpaal bereikt afgelopen vrijdag op vakantieadres, Stefan heeft flink geoefend en kan zichzelf nu omrollen van rug naar buik zowel linksom als rechts. Leuk hoor!
Wel minder dat hij na 5 minuten dreint dat ie weer iets anders wil, maar niet terug op zijn rug hoor!
En nu heeft hij zijn billen heeeeel erg stuk door de spuitluiers, hij krijgt een tandje maar die zet niet zo lekker door. TIPS? altijd welkom...

Alexander is wat beter in zijn vel aan het geraken, maar kan nog steeds flink dwars doen. Ondertussen heeft hij ook weer het nodige meegemaakt sinds de week voor kerst... Knock out door een val op zijn bol, zware oorontsteking en een megaschrik in een zwembad waar een enorm vat met water omkiepte waar hij onder stond natuurlijk, zielig!!! Gelukkig was ik in de buurt en greep ik hem anders was hij echt in paniek zo van het speeltoestel gerend (mwah zo'n 2 mt hoog zeker!) Dus heeft ie zich maar aan mij vast geklemd.

Ik heb een ijzertekort en zit aan de staaltabs, maar niet hele zware. Ik blijf tegen de ondergrens van bloedarmoede aanhangen en om het iets op te krikken doen we dit, ik blijf namelijk erg last houden van duizeligheid wanneer ik opsta. Ik ga dan vrij snel tegen de vlakte. Verkoudheid en griep we hebben er allemaal last van gehad en nu heb ik het alweer... Minder leuk, maar komt wel goed.

Verder heb ik op maandag 7 januari gesolliciteerd voor een min max contract in de kinderdag opvang en heb ik er ook een ochtend meegedraaid. Gisteren heb ik gehoord dat zij erg enthousiast over mij zijn en zij mij graag willen hebben. Krijg gelijk een jaarcontract! HOERA, geluk zal mij toekomen.

Dan, Mike en ik hebben goed gepraat, dat heeft een heel stuk lucht geklaard en hadden we veel eerder moeten doen. We gaan vaker tijd voor elkaar nemen. Heel belangrijk want we zijn er ook nog en niet alleen voor de kinders maar ook voor elkaar. Niet alleen maar mama en papa maar ook vrouw man en Michael en Linette. Dat missen we beide erg. Daar gaan we dus iets aan doen.

Hoe is het met Jolie, waren de naden nu echt al te snel aan het dichtgroeien of viel het mee Marina?

En Galadriel, wat deed jij ook weer voor een werk, en het bevalt je?

Groet en knuffels, Linette

Link naar deze reactie
23/01/2008 @ 20:03

Linette, je klinkt al een stuk positiever! Hopelijk blijft het nu allemaal de goeie kant op gaan hé! Goh, die nieuwe voeding is inderdaad vréselijk duur zeg!! Geef je eigenlijk ook al groentjes of fruit? Amai, al een tandje zeg! Da's vroeg hé. Ik vermoed dat er bij Elias ook nog eentje gaat komen want zijn billetjes liggen al weken open.
En proficiat met je job!
Ik werk bij een grote natuurvereniging in België. Ik werk op de dienst waar ze natuurgebieden aankopen, openstellen voor het publiek en er beheerswerken in uitvoeren. Ik heb het nu een pak drukker dan op mijn vorige job, maar dat bevalt me wel. Op mijn vorige werk had ik te weinig te doen en zat ik me soms gewoon te vervelen. Dan duurt het dag maar lang hoor.
Fijn dat je zo goed met je man hebt kunnen praten. Kleine kinderen hebben en vooral als ze wat problemen hebben, kan zwaar wegen op een relatie hé. Ik heb nooit zoveel onenigheid gehad met mijn man als die periode toen Luna nog een baby was en zo veel huilde door de reflux. Daarvoor hadden we nog nooit ruzie gemaakt maar toen waren er momenten dat we ons afvroegen waarom we nog bij elkaar bleven. Gelukkig hebben wij ook op tijd aan de alarmbel getrokken. En nu jullie je stilaan beter voelen, zal het met Alexander ook wel goed komen. Hij zal jullie spanning toch ook wel aangevoeld hebben hé?
Jij nog niet 100%? Verzorg jezelf goed hé!!!

Inderdaad Marina, ik was het al vergeten, hoe is het nu met Jolie? En met Belle? Je ging toch nog een second opinion vragen hé?

Hier niet zoveel nieuws. De zieken zijn eindelijk allemaal genezen (hoewel ik wel weer iets in mijn keel voel, maar daar kan ik soms weken mee rondlopen eer het uitbreekt). Elias kan nu min of meer kruipen ... al zou 'sluipen' een beter woord zijn . Hij kruipt zoals de paracommando's doen, als jullie weten wat ik bedoel. Heel grappig om te zien, maar hij komt vooruit!
Met Luna alles OK. Het zindelijk worden schiet neit echt op. Ik geloof eigenlijk niet dat ze droog zal zijn tegen 7 april (dan mag ze naar school).

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 15:40
Marion

Hoi meiden,

Hier dan eindelijk even een berichtje van mij!! (wel laat, maar ja beter laat dan nooit he).

Onze dochter Jasmijn is op donderdag 6 december geboren om 11.08 uur, na 26 uur bezig te zijn geweest. Ze is uiteindelijk met de vacuumpomp geboren, omdat ze ineens erg hard achteruit ging (hartslag werd minder, had navelstreng om haar nekje, en ze had vruchtwater ingeslikt en in het vruchtwater gepoept).
Maar wat een ervaring zeg die bevalling, pffff, eerder traumatisch! Een ruggeprik die verkeerd werd gezet waardoor ik de erge pijn bleef voelen en mijn rechterkant helemaal verlamd was. Met een verpleegster uit de 'oertijd' die zei dat bevallen nou eenmaal pijn deed, dus tja.....dat deel moet ik maar snel vergeten in ieder geval!
Maar als ik nu kijk naar dat mooie meisje, dan is dat leed toch snel vergeten hoor. Wat een mooi meisje is het toch, wie had dit ooit nog kunnen denken! We zijn dan ook ontzettend trots op onze kleine meid!
Alleen is ze de afgelopen ziek, buikgriep, echt het loopt er als water uit, dus moeten we uitkijken voor uitdroging. Moet haar nu 8x voedingen geven + de ORS voeding er nog bij! Ik hoop dat ze gauw weer opknapt!!

Iedereen de hartelijke groetjes van mij,

Marion & Jasmijn
xxx

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 20:28

Ooooooooh! Geweldig meid! Ik krijg er bijna traantjes van in de ogen. Proficiat met je dochter! Geniet er maar met volle teugen van, je hebt hier zooo lang op moeten wachten!
Enne, wij willen foto's zien hé!
Veel beterschap voor je kleine meisje!

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
24/01/2008 @ 21:12
LinetteP

Hey Marion,

Wat leuk een dochter! En een heel mooie naam hoor!
Geniet ervan je hebt er lang genoeg op moeten wachten nietwaar?

Dikke knuffel en beterschap voor Jasmijn.

Linette

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 09:17
Marina

Hee meiden,

Heeft ff geduurd, maar heb ook veel aan de kop gehad. Ziekenboegje thuis gehad van de hele family, migraine, huwelijkscrisis en nog meer van dat leuks. Ben dus een grote stressbal....

De naden van Jolie haar hoofdje zijn gelukkig oke. Met Belle naar de second opinion geweest en haar ogen zijn echt zo slecht als ze zeiden. Heb nu het bewijs dat ze met bril veel beter kan zien, veraf. Ze heeft hem nu dus dagelijks op en dat gaat goed...

Ik ga eens aan de slag in huis. Door alles sores weinig gedaan en is het hier een grote pestbende....

Marion, feli met je dochter meid. Het is ff doorbijten zo'n bevalling maar je hebt er een mooie meid voor terug met een hele mooie naam...

Wat gaat Stefan snel zeg met omrollen. Tjee. Jolie probeert iedere keer te gaan zitten met haar hoofd omhoog vanuit rugstand. Heeft nog helemaal niet door dat ze eerst op de buik moet, hihihi. Ze heeft wel al twee tandjes. Kwijlt dus de hele dag haar trui nat...

Galadriel, Ik weet nu dat 2008 een jaar van een nieuw begin is. Kan hier nog 2 kanten op. Of onze relatie is weer supergoed en nieuw. Of er komt een scheiding.
Ik ga in ieder geval iets van behandeling volgen om aan mijn onzekerheid te werken. Ik ben heel wantrouwend en achterdochtig en als er dan nog een vrouw is die openlijk achter je man aanzit dan ga ik dus flippen.
Mijn hubbie is niet zo'n uiter van gevoelens en als hij dan wel amicaal mailtje gaat sturen naar een "oude" vriendin dan maakt mij dat heel onzeker. Hij zegt: ik ben daar toch zelf bij, ze kan lonken wat ze wil maar ik ga daar toch niet op in. Ik zeg dan weer op mijn beurt dat hij er toch ook wat van kan zeggen. Ik zou zeggen, joh dat je mailtje stuur vind ik gezellie, maar ik heb geen behoefte om met je af te spreken ofzo. De bimbo wilde met mijn hubbie en de kids en haar kids samen gezellig naar een ballenbak ofzo. Nou ja, dan vraag ik je. Ook belt ze iedere keer op zijn mobiel. Dat maakt iedereen toch wel een beetje onzeker??

Ik ben benieuwd hoe hij het verder gaat oplossen. We hebben goed gepraat en heb wel het idee dat we een superleuk weekend hebben gehad en dat de relatie een boost heeft gekregen. Ik hou me maar vast aan zijn woorden dat hij niks met een ander wil en dat ik hem moet vertrouwen.

Sorry voor mijn gezwam, maar ik moest het ff kwijt...

liefs en knuffels, Marina

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 19:50

Marina, oei, troubles met je hubbie. Da's niet zo fijn. Maar jullie hebben wel goed gepraat heb ik de indruk. Goed dat je ook aan jezelf gaat werken. Als je man nu ook een inspanning doet, zou het toch moeten lukken hé. Maar je weet natuurlijk nooit. Zal beetje afwachten worden hé. Ik duim in elk geval!
Toch al een opluchting dat Jolie haar schedeltje OK is. En Belle maakt niet teveel prblemen over haar bril? Met de andere kids alles OK?

Hier weer een mijlpaal bereikt. Sinds vandaag kan Elias écht kruipen (dus niet meer het 'sluipen' op z'n buik). We zijn weer reuzefier natuurljk!

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 09:26

Marion,
Wat fijn nog wat van je te lezen meid. en wat een geweldig nieuws zeg. Een dikke proficiat met jullie dochter. Wel spijtig dat je bevalling niet zo meegezeten heeft, maar kom, denk je waarschijnlijk niet meer aan als je naar haar kijkt he.

Marina,
Jeetje zeg. KAn me goed voorstellen dat je vanalles begint te zien he. Ik hoop dat jullie er toch nog uitgeraken. En die oude vriendin haar verstand eens gebruikt.
Vraag me eigenlijk ook wel af hoe dat gaat met een brilletje ...

Galadriel,
Wauw zeg, inderdaad weer een mijlpaal, dat Elias kan kruipen.
Hoe gaat het verder met je?
Ik had je nog een mail gestuurd, maar niks terug gehad???
Misschien wil je ook helemaal geen contact meer, maar dan mag je het mij ook zeggen he.

Linette,
Hoe gaat het nu met je kleinste man?

Hier gaat alles wel goed.
Mijn kleine (grote) jongen gaat sinds 7 januari naar school, en dat gaat heel goed.
Ook is hij al sinds 21 januari helemaal droog, en sinds gisteren zijn de pampertjes verleden tijd. Ook een mijlpaal dus!!

Zo, ik ga maar weer verder aan het werk!

Veel liefs,
xxx

Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 23:09
LinetteP

Hallo dames,

ik realiseer mij dat ik niet veel reactie heb gegeven de afgelopen dagen/weken. Wel lees ik elke keer bij nieuw geposte berichten. Ik blijf dus op de hoogte van iedereen.

Hier hebben we ups en downs. Financieel is het nu even heel erg zwaar, omdat de kinderarts ons niet 'zomaar' de machtigingsaanvraag wil geven zijn we genoodzaakt om de voeding nog steeds zelf op te hoesten. Wij zijn 1 blik per 2,5 dag kwijt en moeten daar 19,95 euro voor neertellen. Gemiddeld komen wij op 300 euro per maand. Extra bovenop alle ander gewoon doorlopende lasten. Daarnaast heb ik dan wel een nieuwe job, maar ik draai wel minder uren dan voorheen en het verschil is toch aanzienlijk. Wellicht moeten we kijken naar een ander huis... en dat wil ik helemaal niet.

Afgelopen dinsdag ben ik met Stefan bij de ka geweest. Qua voeding in combinatie met de medicatie Losec gaat het wel redelijk, het spugen blijft en ik ben weer gestopt met de bijvoeding omdat Stefan vreselijke exceemplekken begint te ontwikkelen op zijn gehele lijfje, hij schuurt alle kanten op van de jeuk...

De ka was wel tevreden over zijn groei, dus tornen we voorlopig even niet aan de voeding.

Waar zij minder over te spreken was is de vergroeiing van zijn schedel, aan de boven-achterzijde krijgt Stefan een flinke deuk, inmiddels kun je er met gemak je vinger in leggen, zo diep is het nu. Ik heb zelf ook zo'n vergroeiing maar deze pas op veel latere leeftijd gegroeid ik was toen al 22.
Zij vond het niet zo fijn eruit zien en heeft mij direct naar rontgen gestuurd voor foto's van mijn hummeltje zijn bol.

Ik heb er flinke angst van, had jij dat ook Marina?

Linet
(ps: nieuwe foto's op mijn profiel, mmJah, ben wel beetje trots op mijn twee mannekes...)

[Laatst gewijzigd door LinetteP - 31/01/2008 @ 23:09] - Link naar deze reactie
31/01/2008 @ 23:09
LinetteP

Hallo dames,

ik realiseer mij dat ik niet veel reactie heb gegeven de afgelopen dagen/weken. Wel lees ik elke keer bij nieuw geposte berichten. Ik blijf dus op de hoogte van iedereen.

Hier hebben we ups en downs. Financieel is het nu even heel erg zwaar, omdat de kinderarts ons niet 'zomaar' de machtigingsaanvraag wil geven zijn we genoodzaakt om de voeding nog steeds zelf op te hoesten. Wij zijn 1 blik per 2,5 dag kwijt en moeten daar 19,95 euro voor neertellen. Gemiddeld komen wij op 300 euro per maand. Extra bovenop alle ander gewoon doorlopende lasten. Daarnaast heb ik dan wel een nieuwe job, maar ik draai wel minder uren dan voorheen en het verschil is toch aanzienlijk. Wellicht moeten we kijken naar een ander huis... en dat wil ik helemaal niet.

Afgelopen dinsdag ben ik met Stefan bij de ka geweest. Qua voeding in combinatie met de medicatie Losec gaat het wel redelijk, het spugen blijft en ik ben weer gestopt met de bijvoeding omdat Stefan vreselijke exceemplekken begint te ontwikkelen op zijn gehele lijfje, hij schuurt alle kanten op van de jeuk...

De ka was wel tevreden over zijn groei, dus tornen we voorlopig even niet aan de voeding.

Waar zij minder over te spreken was is de vergroeiing van zijn schedel, aan de boven-achterzijde krijgt Stefan een flinke deuk, inmiddels kun je er met gemak je vinger in leggen, zo diep is het nu. Ik heb zelf ook zo'n vergroeiing maar deze pas op veel latere leeftijd gegroeid ik was toen al 22.
Zij vond het niet zo fijn eruit zien en heeft mij direct naar rontgen gestuurd voor foto's van mijn hummeltje zijn bol.

Ik heb er flinke angst van, had jij dat ook Marina?

Linet
(ps: nieuwe foto's op mijn profiel, mmJah, ben wel beetje trots op mijn twee mannekes...)

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 19:44

Ik reageer later wat uitgebreider, want ben verschrikkelijk moe (vooral energetisch leeg zeg maar) ...
Maar wel even dit ... Linette, wat een 2 prachtige kindjes heb jij zeg!!! Daar mag je met recht en rede apetrots op zijn!!!

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 20:47
LinetteP

Helaas vanmorgen nog een schok gekregen. Ik moest terug naar de gyn voor controle van het spiraaltje. Het blijkt dat ik reeds bij plaatsing al terug in verwachting was hoewel dat bij een test niet zou gebleken hebben.
Ik blijk al 8 weken ver maar wel weer een miskraam. Wij hebben dus een schok omdat we nu helemaal niet een derde kindje willen, maar goed. Natuur heeft al zijn keuze gemaakt.
Nu moet ik afwachten een week en dan 11/02 terug om te kijken wat we kunnen doen indien het niet vanzelf afvloeit. Het spiraaltje zal eerst verwijderd moeten worden voor er een curretage kan plaatsvinden...
Ik zie verschrikkelijk op tegen wat komen gaat, onvermijdelijk. Veel kramp en pijn verwacht ik.

Waarom nu weer dit erbij... houd het dan nooit eens op?

Linet

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 10:45
????

Linette,
Jeetje zeg, had je gyn dan niet gezien dat je zwanger was toen hij het spiraaltje plaatste??
Wat verschrikkelijk voor jullie zeg!
Ik wens je veel sterkte in de komende tijd!

Veel liefs,
xxx

Link naar deze reactie
02/02/2008 @ 11:11

Tsjonge Linette! Wat erg zeg. Hoe moet je je daar nu bij voelen hé? Blij omdat je zwanger was? Verdrietig omdat het een miskraam werd? Of toch een beetje opgelucht? Schuldgevoel om de opluchting?? Pff ... kan goed begrijpen dat je wat in shock bent nu!

Zeg en wat voor een kinderarts is dat nu zeg! Wat moet er dan nog gebeuren voor hij wél die machtigingsaanvraag wil geven?? Het kan toch niet dat je je kind niet zou kunnen geven wat het nodig heeft door gebrek aan geld? Leven wij niet in de moderne westerse maatschappij? 300 euro in de maand zou hier ook serieuze problemen geven hoor. Hopelijk vinden jullie een oplossing!

Veel sterkte en ik duim voor je dat het vruchtje vanzelf afkomt!
Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 19:15
Marina

hoihoi....

Tjee Linette, wat schikken meid. Ik kan me voorstellen dat je zeer gemengde gevoelens hebt hierover. Hoop dat het snel weer goed met je gaat...

Kun je niet via een andere weg een verwijzing krijgen voor de verzekering van Stephan zijn voeding? Ik heb het via het consultatiebureau gevraagd omdat dat met Belle ook zo ging. Nu gaat het tegenwoordig dus weer anders, via de huisarts. Maar kan me voorstellen dat je nog meer opties zou hebben met een kinderarts ofzo. Gewoon op staan hoor. Je hebt er recht op...

Ik ga ff gauw weer verder met het eten, tot snel allemaal....

liefs en knuffels, Marina

Link naar deze reactie
05/02/2008 @ 19:41

Willen jullie op mijn mannetje stemmen? Hij staat op pagina 2 rij 7 bij baby van de maand!

Groetjes,
Galadriel

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >