< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD 2e helft september - wie doet mee?

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD 2e helft september - wie doet mee?
22/02/2008 @ 15:43
Barbara

Online Status Bekijk profiel
Sofie en Ellen,
Wat is een grotere aanpassing, van 0 naar 1 kindje of van 1 naar 2 kindjes?

Vanmiddag in de winkel heeft ons baby'je behoorlijk van haar laten horen. Iedereen had ons gezien EN gehoord jezus, dan kunnen de mensen je nogal aanstaren hoor, t'is al niet erg genoeg dat er een huilende baby in je kar ligt dat ze je nog is van boven tot onder moeten keuren. B., was zo moe dat ze enorm lastig was, maar ja ik moest eerst ff winkelen, ligt nu vredig al een tijdje in haar bedje

Link naar deze reactie
22/02/2008 @ 15:40
Barbara

Leuk hé Babs zoveel kleine baby'tjes.
Ook hier veel kleine baby'tjes in 2008.
Schoonbroer, overburen, vriendin eneuuuhhhhh ikke zelf
Tenminste daar hoop ik stil op, want volgende week is pas m'n 1e echo, wat kijk ik ernaar uit. Hopelijk is alles prima en ga ik een kloppend hartje zien. Een uurtje later moet ik naar een trouwfeest, dus mag er niet aandenken dat het niet goed is.

Het is hier zo stilletjes, iedereen druk bezig????

Link naar deze reactie
20/02/2008 @ 11:13
Babs

Mijn vriendin is eindelijk bevallen van een dochter, Aukje genaamd, 3775gram en 50cm. En nog nieuws, mijn broer en zijn vriendin verwachten een 2de kindje (rond 29 september).

Groetjes,
Babs

Link naar deze reactie
18/02/2008 @ 10:40
Babs

Ik heb voor de 1ste maal in 9 jaar samen zijn bloemen gekregen, rode rozen nog wel.

Voor mijn ventje had ik zakdoeken gekocht (hij had er dringend nodig).
Vandaag is het zijn verjaardag en hij heeft boxershorts gekregen.

Een vriendin van mij moest normaal vorige dinsdag (12 februari) bevallen, maar nog altijd niets. Het kindje wil blijkbaar nog een beetje bij mama blijven.

Elle, waar ben jij? Alles goed?

Barbara, ik ben zo blij voor jou.

Groetjes,
Babs

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 17:57
Barbara

Bedankt voor de felicitaties
De eerste sympie's zijn aangebroken, behoorlijk moe s'avonds en vanmorgne voor de 1e x misselijk.

Hoe was jullie valentijnsdag?
Ik heb een luxe gelaastsverzorging gekregen.

Link naar deze reactie
13/02/2008 @ 09:58
Sofie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Super!!! Ben echt ongelofelijk blij voor jou!!! En nu duimen voor je eerste echo!
Dikke dikke proficiat!! En geniet er maar van...

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 15:12
Babs

Waaaaaw Barbara, proficiat. Wat een groot geluk!!!!

Babs

Link naar deze reactie
11/02/2008 @ 11:46
Barbara

Belive it or not, we are .
Een 4e tester en het nieuws van onze arts, bevestigd dat we 4 à 5 weken zijn.
Van wonderen gesproken, goh wat zijn we blij....

Onze eerste echo zal einde februari plaatsvinden, wat ben ik bang, raar hé, wat verlang ik nu al naar dat kloppend hartje

[Laatst gewijzigd door Barbara - 11/02/2008 @ 11:47] - Link naar deze reactie
10/02/2008 @ 09:56
Sofie

Barbara, keispannend!!! Ik ga toch wel duimen voor een positief resultaat en ik ga mijn best doen om het hier in't oog te houden zodat ik snel je nieuwe berichtje lees want ik ben razend benieuwd!
Stel je voor zeg, zo lang moeten proberen om aan Blue te geraken en dan nu zo snel al terug zwanger... Zou heerlijk zijn he!

Ik ben voor onze Kobe dan toch maar kleren gaan kopen voor zijn verjaardag, en van oma krijgt hij zijn eerste schoenen. Die zijn we gisteren gaan kopen. Volgende zondag is het dan zijn feestje. Benieuwd of Kato niet te jaloers zal zijn...

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 13:25
Babs

Barbara?????? Raar, hé. Ik zal heel het weekend flink. Je test toch niet zo maar positief. Ik heb geen enkele ervaring met testen. Heb er zelf nooit één gedaan, onmiddellijk bloedonderzoek bij de dokter wees uit dat ik zwanger was. Spijtig dat je zo lang moet wachten op het resultaat.

Een -de babs

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 10:51
Barbara

Dames ik heb vanmorgen positief getest
Ik wil het zo graag geloven, maar iets in mij zegt, rustig aan meid.
Ben vanmorgen direct naar onze huisarts gestapt om bloed te laten trekken. Jullie zijn trouwens de eerste die het lezen/horen....
Ik kan m'n geluk niet op hoe is het mogelijk.
Maarrrrr waarom twijfel ik zo enorm.... ik heb nu een tester gekocht van het Kruidvat. De vorige 2 waren van de GB, dit was een Quid tester, en hier heb ik 2x negatief getest.
Nu daarnet bij de huisarts, kreeg ik een beetje een dumper op m'n geluk, hij zei wees maar niet te blij, zo'n testers moet je niet echt geloven en het kan allemaal best dat je cyclus na bv nog helemaal zich terug moet zoeken

Dus ..... ik wil dolgeluk zijn en het vd daken schreeuwen.

De uitslag van m'n bloedtest zal ik pas maandagavond horen

Ik denk dat ik zo dadelijk terug een tester bij de GB ga halen, om dubbel te checken.

Maarrrr nu komt het ... ik moet hier alles afsluiten, men oude pc wordt vervangen door een nieuwe... dus ik zal jullie even moeten missen.... in het beste geval ben ik morgennamiddag hier terug en in het slecthste geval kan ik pas dinsdagavond terug surfen

Duimen jullie te pletter voor mij hopelijk tot morgen lieve meiden

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 10:02
Babs

Sofie, Tuur heeft voor zijn 1ste verjaardag gekregen: een armbandje met zijn naam op, een loopfietsje, kijkboekjes. Tja, mijn geheugen is blijkbaar al veel vergeten.

Barbara, Tuur is niet gedoopt, dus daar kan ik je niet mee helpen.

Elle??

Groetjes,
Babs en Tuur

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 07:56
sofie

Hey Barbara,

Wij hebben Kobe en Kato afgelopen zomer samen gedoopt. Best effe navragen bij de kerk hoe het allemaal loopt. Bij ons is er 1 pastoor voor 3 kerken en dus heeft hij per kerk 1x per maand doop. En dat is een "standaardmis" waar we zelf niks voor moesten doen. Boekjes enz waren voorzien door de kerk. Ook de doopkaars kregen we. Spijtig genoeg zijn er dan nog andere kids die tegelijk gedoopt worden. En dan kan je niks persoonlijk doen en moet je af en toe wachten.
En het feestje hebben we gewoon thuis gehouden. Mijn moeder had lekker eten gemaakt en het was mooi weer dus de hele dag buiten in de tuin gezeten. In de nam een lekker stukje taart en een goed glaske erbij, het was gezellig.
We hadden enkel de familie uitgenodigd. Grootouders, ouders, zussen, broer en die hun ventjes/vrouwke en kinjes. We waren met 16 volwassenen en 5 kids, onszelf incl.

Oeps, ander programma om op internet te kunnen en dus alles kwijt...

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 15:09
Barbara

Sofie,
Samen online zie ik
Denk het niet, (zomer in't land), net een fixe wandeling met baby'je gemaakt, in't zonneke, bijna 2 uurtjes onderweg, ze ligt nog lekker verder te slapen in haar buggy, laat ze maar liggen, kan ik nog even komen piepen

Hier ook ziektemicroben hoor, B had van't weekend +39gr., nu geen koorts meer, maar nog flink het snot, gaat wel over, frisse lucht kan wonderen doen.

1 jaar cadeau'kes, mmmmm, kan ik je nog niet echt bij helpen

Kunnen jullie mij misschien helpen met doopfeestjes, boekjes, uitnodigignen, wat wel - wat niet, etc etc..... Ben een heel klein beetje aan de voorbereidingen begonnen, k'zou het nog willen plannen, voor juni (vakantie)....
Hebben jullie het thuis gedaan? Met hoeveel waren jullie? Met eten/drank, met uitnodiging????

Neen hier nog steeds geen in't land.
Heb mezelf nog 1 tester gaan halen, morgen ga ik voor de 'laatste' x testen, als het weer negatief is, bel ik naar m'n gyne, hopelijk wil zij even m'n verhaal aan de telefoon aanhoren.

Link naar deze reactie
07/02/2008 @ 14:48
Sofie

Hey,

Babs, gelukkig zijn jullie er nu weer door. Kleine kinderen met ziektes, niet plezant he! Maar heel herkenbaar want ook hier hebben ze weer toegeslagen. Ikzelf snot en keelpijn en Kobe terug zijn onderste luchtwegen, dus nog maar eens aerosollen. Hopelijk duurt het niet te lang meer voor de zomer begint.

Barbara, wanneer moet je eigenlijk terug beginnen werken?
En de duivels?

Elle, alles ok?

Weten jullie nog wat jullie spruiten voor hun eerste verjaardag hebben gekregen? Zit zonder inspiratie en 't wordt nogal dringend...

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
06/02/2008 @ 15:48
Babs

Hallo,

Barbara, en???

Elle, ça va?

Hier is het een echte ziekenboeg geweest de voorbije week. Mama buikgriep, Tuur een oor- en keelontsteking, een grote verkoudheid en het begin van de buikgriep. Papa was met de bus naar Frankrijk met skiërs, dus mama stond er alleen voor. Met een jongetje die niet wilde slapen (van de pijn, koorts en de verkoudheid). Ammai, en zelf niet al te lekker voelen. Gelukkig is alles achter de rug, Tuur slaapt weer lekker knus de hele nacht in zijn eigen bedje en mama is terug uitgeslapen en genezen. Papa vertrekt nu vrijdag terug naar Frankrijk (om de skiërs terug op te halen), maar wij gaan er met ons tweetjes een gezellig weekendje van maken (wil zeggen veel op stap gaan).

Groetjes,
Babs en Tuur

Link naar deze reactie
04/02/2008 @ 11:58
Barbara

Nog steeds geen te zien.
K'vind het heel raar, afgelopen vrijdag nogmaals getest (2e) en negatief, dus ben ik zeker niet, denk ik dan zo.
Al een tijdje geleden dat ik nog eens krampen kreeg, dus het ziet er niet naaruit dat ze in aantocht zijn.
Misschien naar m'n dokter of gyne gaan? Maar ja, ?????

Link naar deze reactie
01/02/2008 @ 15:14
Barbara

Sofie, afgesproken dat ze de dag voor haar komst, 2 uurtjes bij haar zal blijven. Is wel net na het eten en voor het slapen gaan. Beetje gedaan de tijden dat ze echt met onthaalmoeder 'alleen' is.
Het begint te korten nog een dik weekje en ik 'mag' terug aan de slag.

[Laatst gewijzigd door Barbara - 01/02/2008 @ 15:14] - Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 22:24
Sofie

Barbara, ik raad het altijd aan om de kleine eens op voorhand te laten "proberen". Maakt het voor jou ook iets gemakkelijker om ze af te zetten. Zorg er dan wel voor dat de oppas haar een voeding moet geven en haar eens te slapen moet leggen. Als dat goed lukt ben je zeker gerustgesteld!
En vraag haar ook eens wanneer je de eerste dag best eens kan bellen om te horen hoe het gaat, stelt ook altijd gerust.
Maar niet vergeten, het is een grote aanpassing voor Blue, maar ook voor de oppas want ieder kind is anders en je moet steeds weer de kinderen leren kennen en dat vraagt een beetje tijd.
Probeer haar op voorhand zo veel mogelijk in te lichten over de gewoontes van Blue. Zoals, hoe eet ze, hoe vaak eet ze, wat eet ze graag en wat niet, zijn er dingen die ze niet mag hebben, hoe slaapt ze, welke houding, knuffel, donkere kamer,... En probeer de eerste dagen een knuffel, dekentje of zo mee te geven om bij haar te leggen. Gewoon een vertrouwde geur kan helpen bij het troosten en slapen.
Veel succes en hou me op de hoogte he!

En ook wat je duivels betreft veel succes! Misschien komt er een van de komende dagen wel een dikke vette streep...

Groetjes,
Sofie

Link naar deze reactie
29/01/2008 @ 19:13
Barbara

Ik heb zonet getest, omdat ik nog steeds niet ongi ben geworden, maar ik denk dat het negatief is helemaal ni zeker, precies een heeeeeeeeeeeeeeeeeel heeeeel vaag streepje, denk het ni hoor , het zal eerder men gedachten zijn die het hopen...
Sebiet eens aan men ventje laten zien, hoe langer ik ernaar kijk hoemeer ik zie da thet negatief is

[Laatst gewijzigd door Barbara - 29/01/2008 @ 19:19] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >