volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
| 13/02/2008 @ 09:58 Sofie ![]() | Super!!! Ben echt ongelofelijk blij voor jou!!! En nu duimen voor je eerste echo! Dikke dikke proficiat!! En geniet er maar van... |
| 11/02/2008 @ 15:12 Babs ![]() | Waaaaaw Barbara, proficiat. Wat een groot geluk!!!! ![]() ![]() Babs |
| 08/02/2008 @ 07:56 sofie | Hey Barbara, Wij hebben Kobe en Kato afgelopen zomer samen gedoopt. Best effe navragen bij de kerk hoe het allemaal loopt. Bij ons is er 1 pastoor voor 3 kerken en dus heeft hij per kerk 1x per maand doop. En dat is een "standaardmis" waar we zelf niks voor moesten doen. Boekjes enz waren voorzien door de kerk. Ook de doopkaars kregen we. Spijtig genoeg zijn er dan nog andere kids die tegelijk gedoopt worden. En dan kan je niks persoonlijk doen en moet je af en toe wachten. En het feestje hebben we gewoon thuis gehouden. Mijn moeder had lekker eten gemaakt en het was mooi weer dus de hele dag buiten in de tuin gezeten. In de nam een lekker stukje taart en een goed glaske erbij, het was gezellig. We hadden enkel de familie uitgenodigd. Grootouders, ouders, zussen, broer en die hun ventjes/vrouwke en kinjes. We waren met 16 volwassenen en 5 kids, onszelf incl. Oeps, ander programma om op internet te kunnen en dus alles kwijt... Groetjes, Sofie |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

NOD 2e helft september - wie doet mee?

jezus, dan kunnen de mensen je nogal aanstaren hoor, t'is al niet erg genoeg dat er een huilende baby in je kar ligt dat ze je nog is van boven tot onder moeten keuren. B., was zo moe dat ze enorm lastig was, maar ja ik moest eerst ff winkelen, ligt nu vredig al een tijdje in haar bedje 

.
.
.

.
.
ik heb vanmorgen positief getest 
ik wil dolgeluk zijn en het vd daken schreeuwen.
in't land.