< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
30/09/2004 @ 13:58
Net

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Misschien moet je lichaam zich even opnieuw instellen na al die veranderingen.
Ieder geval wel goed dat je gestopt bent met roken, heb je geen last van afkickverschijnselen?????

Groetjes net

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 14:12

Hoi,

Mijn zijn nog steeds niet te bespeuren.

Weet niet goed meer wat te denken, voel helemaal niets, geen ongi-buikpijn of zwangerschapsverschijnselen .

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 14:20
Net

Sinds ik gestopt ben met de pil is het wisselend bij, soms word ik het een week na nod.

groetjes en

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 14:24

Online Status
Hoi allemaal..

Ik ben Jessica, 29 jaar ( 3 nov.30 ) en ik woon in de buurt van eindhoven, ( noord-brabant/ nederland )
Ik heb op 17 sept. een miskraam gehad na 10 weken en 3 dagen zwanger te zijn geweest.
Nu zijn we weer aan het proberen en we hopen natuurlij kdat het nu meteen weer gaat lukken. Ik zit nu in mijn vruchtbare peridode en we hebben al "geklust " zoals jullie dat noemen.

Silke :
heel veel succes..., hopelijk ben jij de 1e hier met goed nieuws, ik zal voor je .
Ik had tijdens mijn 1e zwangerschap ook helemaal geen kwaaltjes, en ben de gehele zwangerschap niet ziek of misselijk geweest. Had alleen op het laatst wat last wat maagzuur, maar da’s ook alles.
Neem het voor lief, en ben blij dat je geen kwaaltjes hebt,
hopelijk zit het goed.

Voor de rest... Hopelijk kunnen we allemaal snel samen zwanger zijn..

groetjes Jessica

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 14:29
Net

Welkom

welkom Jessica.
Ik woon ook in nl in de buurt van Rotterdam.
Ik hoop het ook dat we allemaal snel zwanger zijn.

Groetjes

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 14:47
Joke

Online Status
Hoi allemaal,

Ik ben 2 juli gestopt met de pil en heb sindsdien een regelmatige cyclus. Helaas komt nog elke keer om de hoek kijken. Mijn NOD dag was afgelopen zondag 26 september en er gebeurde die dag helemaal niet. En de dag erop ook niets. Ondertussen hopen en hopen, want misschien was het nu zover. Maar helaas, gisteren ben ik toch weer ongi geworden. Wel raar dat ik altijd een regelmatige cyclus heb en nu ineens niet. Heeft iemand anders dat ook meegemaakt? Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

Jessica: wat erg om te lezen dat je een miskraam hebt gehad. Ik hoop voor je dat het nu helemaal gaat lukken!

Groetjes!

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 15:12

Jessica, heeft het lang geduurd voor je zwanger was?

Wel spijtig van die miskraam, maar zo’n dingen kunnen we niet tegenhouden, hoe spijtig dat ook is.

Veel geluk met het klussen hé.

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 16:36
Sannie

Welkom Jessica en Joline.
Jessica wat naar voor je om zoiets mee te maken holeijk gaat nu alles goed en kan je straks een wolk van een baby krijgen ( de rest gun ik het uiteraard ook )

Silke wat spannend joh en dat wachten ik weet niet of ik dat kan hoor, ik zou me mannetje smeken om hem eerder te mogen doen, je bent tenslotte al 3 dagen overtijd. Ik zal voor je hoor en hoop heel erg dat je zwanger bent.

Net nee ik heb echt totaal geen last van afkickverschijnselen heel raar, ik heb wel zoiets van ik lust het wel, maar ik moet niet. Ik denk dat het komt doordat ik heel graag een kindje wil, ik heb altijd gezegt als we er voor gaan stop ik acuut met roken.
Ik heb al eens geprobeerd eerder te stoppen gewoon zo ineens dat werkte dus niet ik stond er niet achter, en nu uiteraard wel.
Ik werk in een drukkerij met allemaal mannen en al die mannen vragen waarom ik gestopt ben en ik maar zeggen ik vond het te duur. En allemaal vragen ze of ik niet stiekem aan kinderen begin, nu kan ik niet liegen, maar als er zoiets nu gevraagt word doe ik net alsof ik heel erg boos word of ik zeg nee joh doe ff normaal ik ben veels te jong en ik ben net ongesteld geworden wil je het zien???( die mannen houden dat toch niet bij) En dan zeggen ze meestal ja sorry dat kwam ineens in me op ...hihi.
Ik wil dat niemand het weet tot het echt een feit is en de eerste 3 maanden voorbij zijn

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 19:43

Hallo,

Caroline; leuk hoor zo’n heel nieuw huis inrichten. En ben je er al uit hoe de kamers verdeeld worden?
Zelf hebben wij ook een nieuw huis gekocht en wonen we nu tijdelijk bij mijn moeder, omdat ons vorig huis heel snel verkocht was. Onze nieuwe huis is ongeveer maart 2005 klaar (nieuwbouw).
Ik denk dat je Marije en mij door elkaar hebt gehaald. Want Marije heeft een miskraam gehad en niet ik . Maakt verder niet uit hoor.

Sannie; ook voor jou allemaal spannende tijden. Ik hoop echt dat het voor je lukt! Bedankt voor de uitleg! Ik snap nu dat het te maken heeft met je cyclus. Mijn cyclus is tot deze maand natuurlijk heel erg structueel, omdat ik de pil slik (nog 4 dagen! ) Bij mij is de cyclus ook 28 dagen, maar de tijd tot mijn vruchtperiode is veel langer, volgens mij. Maar goed ik moet kijken wanneer mijn volgende menstruatie komt, als ik straks niet meer de pil gebruik, dan kan mijn cyclus veel anders zijn. Daarnaast is het ook super spannend of ik wel zelf nog een menstruatie kan krijgen, dus niet door de pil. Zie mijn profiel.

Silke; super spannend joh!!! Ik zal voor je

Jessica; ook jij heel veel succes!

Joline; ook een nieuw "gezicht". Heel veel succes!

Doei doei,
Groetjes Wineke.

Link naar deze reactie
30/09/2004 @ 21:50
Sannie

Haha grappig dat er ook zoveel mensen bezig zijn met een huis.
Ons huis is klaar tussen week 17 en 22 volgend jaar ook alleen dat van ons is nieuwbouw en daar hoef ik dus lekker niks aan te doen, wel 4 slaapkamers hmmmmm altijd goed, en een behoorlijke woonkamer van 32 vierkante meter ruim!! en een tuin van gewoon rond de 20 meter lang en 5,5 meter breed is dat nou niet geweldig ik kan niet wachten tot het klaar is.
Nou moet ik zeggen dat ik met alles weinig geduld heb haha.

Wineke ik hoop heel erg met je mee dat je uit je eigen gewoon ongi word zou wel lekker zijn.
Bij mij ging het gewoon door alsof ik de pil nog slikte, 1 dag eerder was ik ongi dus dat viel echt mee, nu ben ik 5 dagen ongi en het is bijna weg en dan nog een paar daagjes wachten tot ik weer vruchtbaar ben en er een eisprong plaatsvind.
Deze maand nog even met de hand voelen, lukt het dan niet, dan ga ik temperaturen en lukt het dan ook niet na een paar maandjes tempen, dan die ovulatietesten gebruiken.
Maar met de hand moet het gewoon gaan lukken, al heb ik een vreemd voorgevoel dat er nu al iets niet goed zit van binnen of juist wel eigenlijk.
Ik heb nu al van die typische zwangerschapgevoelens heel raar en toch ook ongi op jonge leeftijd lees ik het vaker ik heb zoveel opgezocht op internet en er al zoveel over gelezen, maar ik wacht deze maand af en eind oktober gaan we testen als het gevoel er dan nog is. Laten we hopen dat het zo is het en anders dat het tijdens mijn aankomende periode gebeurd dat zou een mooi verjaardagskado zijn aangezien ik 19 oktober 23 word

Oh nog even een vraagje eigenlijk een probleempje.
Vrijdag 16 oktober ga ik met mijn beste vriendin en nog een paar vriendinnen een beauty day ondergaan, ik krijg het gratis voor mijn verjaardig. Dat is heel erg leuk uiteraard, maar ze hebben een complete dag gereserveerd en daarbij ga je ook nog eens 20 minuten onder de zonnebank !!!!! . Ik vind zonnebanken erg lekker en dat weten mijn vriendinnen ook, maar wat nou als ik tijden mijn vruchtbaren periode zwanger raak ik kan dat niet testen voor ik overtijd ben en aangezien ik rond 9 oktober mijn eisprong krijg heb ik dan een probleempje.
Als je zwanger bent mag je niet onder de zonnenbank, moet ik nou maar uit voorzorg niet gaan of zal ik toch maar wel gaan??? Wat moet ik zeggen als ik niet ga???
Ohh meiden please help mij Ik wil niet dat ze weten dat ik of zwanger ben of er mee bezig ben!!
Mocht ik nu al zwanger zijn,dan kan ik een test doen, zodat ik het nu zeker weet, maar daar heb ik niks aan aangezien ik misschien rond 9 oktober zwanger raak..
Wat zouden jullie doen???

Dikke kus

Sandra

[Laatst gewijzigd door Sannie - 30/09/2004 @ 21:51] - Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 06:52

Hoi Sandra,

Jeetje wat moeilijk zeg! Ga je nu wel of niet onder de zonnebank.... en het loopt ook allemaal tegelijk
Eerlijk gezegd zou ik het niet weten...ik wist niet eens dat je niet onder de zonnebank mag als je zwanger bent, wel heel logisch natuurlijk. Maar zo te lezen hier op dit forum heb ik nog een hoop te leren.
Misschien zijn er andere meiden met zo’n ervaring...

Je schreef ook dat jij met je hand kan voelen of je wel of niet je eisprong hebt...hoe doe je dat dan?...als ik vragen mag. En weet jij misschien nog interessante sites waar ik deze en andere informatie vanaf kan halen. Ik ben heel benieuwd.

Werk-se voor iedereen die vandaag moet werken.
En anders een plezierige dag!

Groetjes Wineke.

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 11:35
Caroline

Online Status
Hoi allemaal,

Wineke, Wij zijn van plan om 6 slaapkamers te maken. We hebben een huis met een oppervlakte van 200 vierkante meter (2 verdiepen), dus plaats genoeg, want we willen zeker 3 of 4 kindjes.

Sorry dat ik me vergiste i.v.m. die miskraam. Tis ook niet makkelijk om iedereens naam te onthouden, zonder er een gezicht te kunnen opplakken..

Ben gisterenavond ongi geworden, nu ja, ik weet het eigenlijk niet goed... ’t Is eigenlijk ook een dag te vroeg. Kreeg VRE - SE-LIJKe buikpijn, en begon te bloeden. Vannacht heb ik drie uur wakker gelegen van de buikpijn. Nog nooit meegemaakt!!! Pijnstiller hielp niet, Kersenpitkussentje hielp niet... Vreselijk. En nu, sinds vanmorgen plots, niets meer, geen meer te bespeuren. Maar ik voel me totaal niet lekker... Wat zou dat kunnen zijn? Ik ben normaal altijd 6 tot 7 dagen ongesteld.

Sandra, Ik zou gewoon zeggen die dag dat je geen zin hebt om onder de zonnebank te gaan, je kunt toch gewoon al de rest meedoen? Of zeg dat je de dag ervoor net geweest bent.. Pfff... ik weet het niet, lastig hoor...

Groetjes, Caroline

[Laatst gewijzigd door Caroline - 01/10/2004 @ 11:42] - Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 11:51
Romy

Hee lady’s wat leuk al jullie reacties ik ben een paar daagjes niet op de site geweest om het een beetje van me af te zetten anders ben ik er dag en nacht mee bezig. Ik ben vorige week erg veel misselijk geweest en ook last van buikkrampjes en zere borsten. dat laatste heb ik nu nog alleen de misselijkheid is afgenomen. daarbij heb ik wel erg veel last van wisselende stemmingen en ik moet ontzetten vaak naar de wc. Nog een weekje wachten en dan weet ik meer.... Ik vind het wel erg spannend hoor zeker omdat ik wel wat kwaaltjes heb.

O ja sandra ik denk dat je er wel onder kan gaan als het maar bij 1x blijft ik kwam er bij de eerste zwangerschap na bijna 3 maanden achter en ben tot dat ik erachter was ook onder de zonnebank geweest en mijn zoon mankeerde niks.

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 13:49
Net

Gezellig,

Echt gezellig hier.
Ons huis is op een paar dingen na af.
Maar hebben dan ook grondig verbouwd, 7 maanden bezig geweest. Nu lekker genieten en hopen dat er een lege kamer over een tijdje gevuld kan worden.

groetjes net

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 18:27
Net

haaaaaaaaaaaaalllllllllooooooooooo,

Waar is iedereen???????????

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 18:52
Net

voor een ieder die ik niet meer spreek PRETTIG WEEKEND en klusse

Doei doei

Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 20:57
Sannie

Hè Romy leuk je weer terug te zien
Hallo mensen hier ben ik heel ff er is nu lekker niemand thuis die niet mag weten dat we er mee bezig zijn soms best lastig haha.
Maar goed hier heb ik dus een loeizware dag gehad kotsmisselijk en ik denk dat ik toch maar ga testen of dat ik echt doodziek ben of toch echt zwanger?? Jullie horen het nog.
Verder Wineke je kan idd voelen wanneer je het vruchtbaarst bent, ik zal het je uitleggen.
Vanaf dag 1 na je ongi voel je je baarmoederhals zitten hij zit dan laag en je kan er zo bij hij is dan hard en is geheel gesloten. Als je in je vruchtbare periode komt word ie zachter en soepeler (lekker verhaal dit hihi) en gaat ie steeds meer open staan. Op de dag dat je een eisprong hebt, dan zit je baarmoederhals helebaal naar boven en staat hij geheel wijd open en kan je je vingertop er in doen als je dat voelt moet je dringend klussen om het maar even te zeggen, de kans dat je dan zwanger word is erg groot. De dagen na je eisprong word je baarmoederhals weer harder en gaat hij weer omlaag en sluit weer tot je ongi komt en zo gaat dat de hele tijd totdat je zwanger bent. Dit is echt de beste manier van testen als je het mij vraagt en ja je kan het vies vinden, maar het is je eigen lichaam denk ik dan maar. Hou je temperatuur hierbij ook in de gaten want is hij 13 dagen na je eisprong nog hoog dan is de kans dat je zwanger bent heel erg groot.

Ik weet nog niet wat ik ga doen met die zonnebank ik ga er heel erg lang over nadenken ik heb nog 14 dagen de tijd dus ik moet er wel uitkomen.
Nou meiden als ik jullie niet meer spreek dit weekend dan wens ik jullie alvast een heel erg prettig weekend. doei doei
Dikke kus Sandra

[Laatst gewijzigd door Sannie - 01/10/2004 @ 21:17] - Link naar deze reactie
01/10/2004 @ 21:20
Sannie

Net getest en wat te verwachten was negatief, eigenlijk wist ik het wel een beetje, maar waarom ben ik zo ziek ik denk er niet veel aan ofzo en ineens zo`n misselijk gevoel me lichaam neemt me gewoon in de zeik .
Maar goed weer lekker klussen deze maand en hopelijk voel ik me eind maand net zo, alleen dan om de reden die "zwanger" heet

Groetjes

Link naar deze reactie
02/10/2004 @ 10:30

Hallo allemaal,

Caroline; wat gaaf zo’n groot huis....en 6 slaapkamers...moet je ook allemaal schoon houden hoor...haha

Romy; spannend, spannend!!

Net; Jij ook fijn weekend.

Sandra; bedankt voor de uitleg!

Ik hoef nog maar 2 dagen de pil en volgende week wordt ik ongesteld. Daarna zal ik het eens in de gaten houden. Toch erg interessant ook wat er allemaal gebeurd in je lichaam!
Balen van die negatieve uitslag. Geef je lichaam nog ff de rust, misschien zit er toch ergens eens virusje? En dan er weer tegen aan deze maand.

Fijn weekend allemaal!

Groetjes Wineke.

Link naar deze reactie
02/10/2004 @ 12:34
Romy

Hoi Sannie Ik heb ook het idee dat mijn lichaam me een beetje in de maling neemt omdat ik er misschien teveel mee bezig was. En daarom kan misschien ook je menstruatie later komen dat heb ik ook als ik gestrest ben. Maar het is ook zo spannend allemaal.

Ik ga zo lekker even shoppen (heb hoognodig nieuwe winterschoenen nodig) Dus wens jullie allemaal een heel fijn weekend toe!!!!

Groetjes Romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >