< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als eerste - sortering omdraaien]
16/02/2008 @ 18:07
Net

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi,

Nou we hebben weer internet!!

Dinsdag bij de gyn geweest en heb een echo gehad en moest bloedlaten prikken en man lief moet zijn zaad laten testen. Maar ze zag met de echo veel blaasjes in de eierstok dat kan duiden op een onregelmatige cyclus en waarschijnlijk niet altijd een eisprong.
Maar dat moet het bloed gaan uitwijzen en 18 maart moeten we weer terug want dan heeft ze alle uitslagen en gaan we kijken wat er is en wat we gaan doen.

Demi heb ik net weggebracht gaat voor het eerst uit logeren bij mijn zusje ben erg benieuwd en wij gaan naar een feestje vannavond.

Nou dat was het weer voor ff.

Ga nog ff wat doen

Groetjes Net

Link naar deze reactie
15/02/2008 @ 12:09
Sannie

Hey meiden

Romy jazeker weet ik meer hihi

Net beterschap en zonder internet word het lastig he meis, rusti aan hoor!!.

Ik ben vandaag weer in het ziekenhuis geweest en heb een IUI gehad zonder pregnyl spuit. Ook een echo en daaruit bleek dat ik zelf geen eisprong heb gehad en dus gaan we maandag de IUI over doen en dan wel met pregnyl. Zaterdag de pregnyl zetten en maandag dus de tweede IUI van deze cyclus, nou ik zit dan dus helemala volgespoten met opgewekte zaadjes

IUI ging alleen wat moeizaam, slangetje wilde er niet in en dus ging de knijptang op me baarmoedermond..auwww maar goed dat is 1 tel dat je dat voelt en toen ging het gelukkig wel.

Romy nog een paar dagen geduld he meid, hebben jullie wel geklust??

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
10/02/2008 @ 20:26
Romy

Hey meiden hebben jullie dit weekend ook zo van het lekkere weer genoten??
Heb gisteren heerlijk de voortuin gedaan & vandaag zijn we lekker in de bossen gaan wandelen was echt super!!
Heb meteen goeie zin als het zonnetje begint te schijnen.

Sannie weet je al iets meer??

Romy

Link naar deze reactie
08/02/2008 @ 09:57
Net

sorry dat jullie niks van me horen maar we hebben ff geen internet thuis hopelijk hebben we het snel weer en horen jullie van me!!!

Alles gaat goed hier met een griepje achter de rug.

Net

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 14:28
Sannie

Hey meiden

Ohh zie je ja ik heb een keertje gekeken dat Wineke net zwanger was van de tweede, kan je nagaan hoe lang dat geleden is .

Ik zat nog eens even terug te lezen naar onze eerste berichtjes, het lijkt nog niet zo lang geleden maar ondertussen Ik zag Ilse en Silke nog voorbij komen .

Het word tijd dat het eens mooi weer word haha of lekker gaat vriezer en sneeuwen ook goed, maar die regen is niks bah.

Ik heb eigenlijk niet zoveel, we wonen sinds 2005 al in onze (nou ja ons, gewoon huur hihi)éénsgezins woning, heelrijik en nog steeds is niet alles klaar, we moeten nog steeds de voortuin, de douche en de zolder doen, maja als we beide even de tijd hebben zitten we te vissen het is maar waar je je prioeriteit legt.

Nog een paar dagen geduld en dat weet ik of we eindelijk die malle molen uitgaan .
Die ticker van mij klopt iig niet, je kan niks invoeren voor de rest behalve de lengte van je cyclus. Tegenwoordig met die pregnyl spuiten hier is me luteale fase erg kort. De laatste tijd maar 9 dagen dus ik zou eventueel maandag iets meer kunnen weten. Helaas mag ik pas op dag 14 testen eerder heeft geen zin door de pregnyl die ik zet spuit ik allemaal zwangerschaps hormonen in me lichaam en die zijn pas na 11 dagen verdwenen, als ik nu test is hij dus ook gewoon positief dat is wel jammer hihi.

Romy lekker hoor dat je alles met je huissie achter de rug hebt, eindelijk rust. Zijn jullie er nu al voor gegaan?? Ik heb zo`n idee dat het weer in 1 keer raak is bij jullie, zou het wel heel erg leuk vinden hihi.

Net ohh lekker peuteren, leuke fase lijkt me dat hihi. lekker eigenwijs..wacht maar strakkies krijg je de vragen fase haha..waarom...

Nou lieve schatten ik kom snel weer terug

Liefs

San

Link naar deze reactie
30/01/2008 @ 09:04
Romy

Gezellig dat hier nu weer wat gekletst word!

Ben ook een hele tijd afwezig geweest hoor.
Onze verhuizing was enorm uitgelopen omdat echt alles tegenzat zón beetje wat maar tegen kon zitten (renovatie) waardoor ik dus maar weinig op internet zat.

Gelukkig is dat allemaal achter de rug.
We gaan nu als het iets beter weer word de achter tuin doen & de voortuin afmaken zodat we in het voorjaar lekker buiten kunnen zitten.

Fijn om te horen dat met wineke & bente ook alles goed is!

Gaan jullie nog carnaval vieren?? Ik heb er al zin in & de kindjes ook die zijn al helemaal hyper!
Isa heeft morgen carnaval op de peuterspeelzaal & kan nu al niet wachten om haar Mega mindy pakje aan te doen hihi. (als ik straks foto's heb zal ik ze wel bij mijn profiel zetten)
Julian gaat vrijdag als piraat lekker carnaval vieren op school hij is er al helemaal mee bezig hij heeft ook al gevragen of onze carnavals cd's mee naar school mogen dan.

Romy

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 20:25
Net

hoi hoi,

Hey san leuk dat je er ook weer bent.

Met Wineke en Bente zit ik nog op een ander forum. wineke heeft inderdaad al 2 jongens en de laatste is pas een jaar geworden.
Met Bente gaat het ook goed.

ja hier balen maar ach het komt wel weer goed, ben er niet te gefrustreerd mee bezig en dat vind ik het belangrijkste.

Met Demi alles goed alleen is nu erg aan het peuteren met ik moet en NU!

Groetjes Net

Link naar deze reactie
28/01/2008 @ 13:52
Sannie

Hey meiden

goh wat leuk en wat is het lang geleden.

Net wat leuk te lezen dat jij er ook nog bent, geloof dat wineke ondertussen of zwanger is van een tweede of al bevallen is..weet het niet precies.

Nou ik ben er weer, kom niet vaak hier, ik kwam nooit meer op dit forum hihi

Liefs

Sandra

Link naar deze reactie
27/01/2008 @ 21:17
Romy

Jeetje dat is balen zeg hopen maar dat je snel meer weet.

Ik heb de andere meiden ook een berichtje gestuurd zou wel leuk zijn als ze een keer iets laten horen, maar het is natuurlijk maar afwachten ze nog op deze site komen.

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
26/01/2008 @ 13:39
Net

hoi hoi,

ja we zijn nu bijna een jaar bezig voor nr2 maar sinds een halfjaar worden mijn cyclussen steeds langer dus minder kans.

Voor de rest alles goed hier hoor!!

groetjes Net

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 21:25
Romy

Ik ben 'm ook een hele tijd kwijt geweest. zou wel leuk zijn als we de draad weer een beetje op kunnen pakken.
Zal ook sannie eens vragen of ze zin heeft om weer mee te komen typen.
Kunnen we misschien Wineke & bente ook wel vragen als ze nog op deze site komen tenminste.

dus als ik het goed begrijp zijn jullie voor de 2e bezig?? al lang of niet?? Ben erg benieuwd dan 12 febr.

Van die puberstreken die ken ik, daar kan Isa ook wat van de laatste dagen is het ook echt een ramp zelfs de juffrouw van de Peuterspeelzaal zei het tegen me haha.

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
25/01/2008 @ 21:13
Net

heb hem weer gevonden was deze topic echt ff kwijt!!!

Nou ben er weer hoor we kunnen weer kletsen!!

Hier alles goed behalve dan dat mijn cyclussen steeds langer worden dus ben ik naar de ha geweest en heeft mij doorgestuurd naar de gyn en daar kan ik 12 feb terecht. dus daar kijken we erg naar uit.

Demi gaat het prima op de psz het is nu een echte peuter lekker dwars soms.

Groetjes Net

Link naar deze reactie
20/01/2008 @ 22:16
Romy

Zet m er weer even bij je weet maar nooit....
Krijg m iedere keer zo moeilijk gevonden.

Link naar deze reactie
28/10/2007 @ 19:14
Romy

Heey NEt ik weet het het is lang geleden maar ben er weer. We hebben erg veel problemen met het huis gehad maar nu is alles weer opgelost gelukkig! Hoe is het met je meissie??

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
27/08/2007 @ 21:34
Net

joehoe

Ben ik hier nu echt nog alleen over???

Jammer hoor.

x net

Link naar deze reactie
17/07/2007 @ 20:34
Net

hoi hoi,

Hier druk in de verjaardags voorbereidingen voor vrijdag want dan wordt ons meisje alweer 2 jaar wat gaat het toch snel, minder snel gaat het zwanger worden ben benieuwd binnen enkeledagen weet ik het. Heb nergens last van maar dat had ik bij demi ook niet.

Hoe gaat het met jullie alles klaar in het huis?

Groetjes Net

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 13:08
Net

hoi hoi ,

het is zeker stil, nou ja houden we elkaar toch op de hoogte.

Ben gisteren avond weer ongi geworden dus gaan we op naar de volgende maand.18 juli is dan mijn nod.

Ben nu druk aan het inpakken want we gaan op kamp met de korfbal en demi gaat ook mee dus ben benieuwd hoe het zal gaan verlopen met slapen enz.
Ga nu nog ff wat strijken, spreek je snel weer

groetjes Net

Link naar deze reactie
18/06/2007 @ 08:46
Romy

Heerlijk dat ze nou zo lekker gaan kletsen hè? Isa kletst ons ook al de oren van ons hoofd af! Ik ben ook blij dat ze nu steeds meer begrijpt, dat verschil merk je al erg goed.

Ik vind het erg spannend dat we straks ook voor een derde gaan zou het liefste nu al beginnen maar m'n verstand houd het nu gelukkig nog tegen. Eerst zorgen dat we lekker in ons huisje zitten en dat het allemaal wat rustiger word. Misschien dat we wel wat eerder gaan beginnen hoor zou een zomerkindje toch ook wel erg leuk vinden (als het meezit natuurlijk) dat kun je meteen lekker naar buiten toe. ach we zullen zien en ik houd jullie natruulijk wel op de hoogte!

Nou Net ik zal voor je dat de duiveltjes weg blijven aankomende week...

Het is trouwens wel heel erg stil geworden volgens mij zijn we nog maar met z'n 2e over.

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
14/06/2007 @ 20:11
Net

hoi hoi,

Romy dat is nog eens leuk nieuws zeg.

Jammer dat het met het huis zoveel verkeerd gaat maar als het af is denk je daar niet meer aan.

ja hier geklust hopelijk op de juiste momente maar je weet nooit nou ja over 2 weken weten we het.

Hier alles oke voor de rest alles gaat zijn gang vandaag weer naar het bureau geweest en demi is 89cm lang en 12,4kilo. Met praten vervoor maar dat wist ik al want de laatste weken zegt ze drie woorden achter elkaar dus korte zinnen.

Voor de rest nog weinig nieuws we duimen voor over 2 weken.

groetjes net

Link naar deze reactie
11/06/2007 @ 22:22
Romy

Hoi meiden hoe is het met jullie allemaal???

Sannie je bent volgens mij al even niet meer geweest je banner staat erg ver overtijd, Hoe gaat het verder?? Ben je al onder behandeling nu?

Net hoe gaat het bij jou? Flink aan de klus geweest??

Hier nog steeds druk.. als het goed is word ons huisje a.s. donderdag opgeleverd. We moeten dat nog wel het een en ander schilderen en de badkamer doen maar er zit weer vooruitgang in. Jeetje wat kost dat veel stress zeg! Iedere keer alles fout. Ze hebben ook verkeerd getegelt in de keuken en w.c. dus dat kan er morgen weer af (een deel dan) en kunnen ze weer overnieuw beginnen... Erg fijn dus (niet)!!

Verder heb ik nog wel leuk nieuws... Mijn mannetje en ik hebben besloten om in 2008 voor een derde kindje te gaan. Ik weet het het duurt nog wel een paar maandjes maar heb er al super veel zin in!

Ik heb er wel een tijd over getwijfeld maar mijn drang naar een derde word steeds groter, we hebben straks ook de ruimte (4 ruime slaapkamers dus voor ieder 1) en een nieuwe auto waar er 3 achter in kunnen dus alles valt op z'n plekje.

Ik wil wel wachten tot volgend jaar zodat er 3,5 - 4 jaar tussen zit want dat ik me de vorige keer ook goed bevallen!

Groetjes Romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >