< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's omg. Bornem

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
23/12/2005 @ 12:50
Ine

Online Status Stuur bericht
mama's omg. Bornem
Hallo Loes,

Ons Lothar ventje krijgt nu ook al fruitpap. Patatjes gaan nog niet zo goed. Hij moet dan precies overgeven. Maar we blijven proberen hé. Ik dring het ook niet op maar elke dag toch eens zien wat het geeft. Hij komt goed bij en groeit zienderogen. Ik zal het geweten hebben hoor, die kleertjes worden snel te klein. Binnenkort solden hé...

Al veel kerstkaartjes gekregen, heel gezellig vind ik dat. En al een test gedaan????? Ik ben toch de eerste die het weten zal...

Groetjes

Link naar deze reactie
23/12/2005 @ 21:04
Mama Loes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey Ine

Nog geen test gedaan. 'k denk da'k de feesten ga afwachten. 't kan zijn dat ik door al de drukte en stress van de feestdagen (feestdagen??? stressdagen, ja!) niet ongesteld word, hé.
'k heb nog nie zo'n zwanger gevoel, maar bij Amélie was dat ook pas nadat ik bij de dokter een bloedonderzoek had laten doen, dus....

Prettige Feestdagen aan iedereen!

Link naar deze reactie
04/01/2006 @ 21:09
Inne-minne

Online Status Bekijk profiel
mama's omg. Bornem
iepekes, na een beteke zoeken heb ik deze topic teruggevonden!
NE DIKKE PROFICIAT AAN LOES é!!!! En stuurt uwe vent eens langs de mijne om hem wijs te maken hoe het moet, want amai, ik word hier zot!!!

Link naar deze reactie
05/01/2006 @ 19:11
Mama Loes

hihi, in Mariekerke komen wonen, hé, 't is hier neig vruchtbare grond. We zijn pas begin december "begonnen".
't beebje zal één dag na mijn verjaardag geboren worden.

Link naar deze reactie
09/01/2006 @ 12:30
Inne-minne

Online Status Bekijk profiel
mama's omg. Bornem
iepekes, tis hier toch maar stillekes hé! olé mijne cyclus doe weer "raar" alé enfin met andere woorden, ik snap der niks meer van, den ene keer heb ik mijn regels te vroeg, den andere keer te laat, heeeellllpppp ik word zot hé, als mijn regels der ni doorkomen, dan begin ik al te hopen maar dan uiteindelijk, ist gewoon da mijne cyclus weer veranderd is, den ene keer 26 dagen, dan 28 enz... echt ni leuk! Alé meisjes duim wat mee hé!!!

Link naar deze reactie
13/01/2006 @ 21:11
Mama Loes

@Inne-minne: troost u, op het werk vertelde iemand dat zijn schoonzus 68 dagen niet ongesteld was geweest en dan ineens... Dat moet pas frustrerend zijn. Laat iets weten als het zo ver is, hé8

Groetjes van Loes

Link naar deze reactie
13/01/2006 @ 21:18
Ine

mama's omg. Bornem
loesje: proficiat!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
13/01/2006 @ 21:19
Mama Loes

Merci. Had je het gisteren op msn nog niet door toen ik het over "avondmisselijkheid" had? hihi
Heb je al naar Kabouterland gebeld?

Link naar deze reactie
14/01/2006 @ 18:22
Ine

mama's omg. Bornem
Ja je had het me toch al verteld... Ik kwam enkel je hier nogmaals feliciteren..... Gaan we voor een jongen? Of maakt het niet echt uit? Ik had een lichte voorkeur maar uiteindelijk als ze maar gezond zijn. Is misschien cliché maar heel erg belangrijk wat het geslacht ook is.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina