< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zwanger worden in 2007 wie nog?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zwanger worden in 2007 wie nog?
24/07/2006 @ 11:31
mama van ine en kobe

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo allemaal,

Wij gaan voor een derde kindje maar ik moet nog wel een beetje geduld hebben. We gaan nl pas beginnen in september volgend jaar. Bij mijn 2 vorige zwangerschappen was ik zeer snel zwanger en ik hoop dat het nu ook het geval zal zijn want ik zou doodgraag bevallen in juni of juli van het jaar 2008. Zodat ik tijdens de schoolvakantie thuis zal zijn. De rede waarom ik nog een tijdje wil wachten is het feit dat ik nog met een afbetaling van mijn wagen zit en de hoofdrede is dat ik nu vanaf 1 augustus een nieuwe baan heb en ik wil eerst toch wel een beetje inwerken voor het zover is. Bij mijn eerste zwangerschap was ik nl zwanger geraakt tijdens mijn proefperiode en mijn werkgever was daar dus niet over te spreken en na 6 maanden proef moest ik dus niet meer terugkomen. Dwz dat ik ruim 3 maanden voor mijn bevalling al thuis zat. Naderhand bekeken was dat wel zalig maar uw job verliezen is natuurlijk niet leuk. Daarom ga ik nu beginnen aftellen. Nog 13 maanden wachten. Juli is toch al bijna om

Wie wil er mee aftellen?

Groeten
Sandra

Link naar deze reactie
25/07/2006 @ 10:16
Wen370

Online Status Stuur bericht
ik wil graag mee aftellen, wij zouden ook in 2007 terug willen beginnen maar eerder in begin van het jaar ergens zodat ik eind 2007 begin 2008 kan bevallen en ik weer aan het werk kan gaan wanneer ons 1e zoontje met pasen naar school zou gaan. ik zou nog eens perfect moeten uittellen wanneer we dan kunnen starten, in oktober stop ik wel al met de pil, gewoon omdat mijn strips dan op zijn en we een apar maanden later toch ervoor gaan heb ik geen zin om even naar de dokter te lopen. en mocht ik toch vroeger zwanger zijn dan is dat ook zeer welkom, van mij mocht het nu al zijn, maar toch liever als zoontje naar school gaat.

Link naar deze reactie
27/07/2006 @ 08:58
mama van ine en kobe

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook bewust gewacht tot mijn dochter naar school ging. Zij is met pasen 2002 voor de eerste keer gegaan zodat ze al een beetje kon wennen voor er een tweede ukje kwam. Onze Kobe is dan geboren op 16 september. Ze verschillen net 3 jaar en 17 dagen.

Ik had altijd al gezegd dat ik nog een derde zou willen maar dan wel als onze Kobe naar het eerste leerjaar zou gaan. Dan is hij 6j en ons Ine 9j en dat vind ik wel mooi dat er zo nog eentje achterop komt. Dan kunnen de twee grotere er al een beetje bewuste mee omgaan en zijn zij ook al een beetje zelfstandiger wat betreft aankleden, eten enzo.
Ik zit er echt wel op te wachten hoor. Als ik al die zwangere buikjes zie rondlopen dan ben ik echt wel jaloers. Maar als het dan zover zal zijn dan ga ik er ten volle van proberen te genieten want het zal dan wel de laatste keer zijn. Maar ja drie is wel zeker genoeg hoor.

Sandra

Link naar deze reactie
27/07/2006 @ 15:57
Astrid

Online Status
Hey Sandra!

Ook ik zou graag ten laatste in september volgend jaar beginnen met proberen zwanger te worden. Wij trouwen op 8 september 2007 en ik zou op 1 juni met de pil willen stoppen, wie weet kunnen we zelfs met drie trouwen!

Leuk dat er nog mensen zijn die al aan het aftellen zijn want het lijkt echt nog zooo lang..

groetjes,
Astrid

Link naar deze reactie
28/07/2006 @ 15:18
mama van ine en kobe

hey Astrid,

zo lang is het al nie meer hoor. Voor ge het weet is het al zover. Als het nu eenmaal september is dan is het nog maar een jaar en een jaar vliegt voorbij he. En als je dan nog alles moet plannen voor je huwelijk... Je zal misschien nog wensen dat je meer tijd had.

Het is dan voor jou de eerte keer of hebben jullie al kinderen?

Ik zal nooit trouwen denk ik. Het hoeft ook niet meer voor mij. Vroeger was het een beetje een meisjesdroom om te kunnen trouwen als een princes in een lang wit kleed maar nu eigenlijk niet meer. Mijn vriend wil niet trouwen en nu er al kinderen zijn hoeft het voor mij ook niet meer. Als mijn vriend het zou vragen dan zou ik natuurlijk niet nee zeggen. Maar het zal dan niet met een groot uitgebreid feest zijn maar een soort fuif met een dj en een frietkraam en hamburgerkraam voor de deur.
En anders geven we wel eens een vat voor de famillie en vrienden als we 20j samen zijn. Dat is al binnen 4j.

Groetjes Sandra

Link naar deze reactie
28/07/2006 @ 17:57
Astrid

Online Status
Hoi Sandra,

je hebt wel gelijk: een jaar is zo om en met de voorbereidingen voor onze trouw zal het zeker vliegen! Wij hebben nog geen kinderen maar in onze vriendenkring zijn er al enkele kindjes en nu weer twee zwangeren en ik moet zeggen dat het bij ons serieus kriebelt.

Tja, trouwen of niet, mijn vriend heeft mij op een heel romantische manier gevraagd en dan kan je geen neen zeggen he? En ik moet zeggen dat ik de voorbereidingen erg leuk vind, we kijken er echt naar uit. Maar ik geloof dat je zonder getrouwd te zijn net zo goed "man en vrouw" kunt zijn hoor, tenslotte zijn het de kindjes die de band het sterkst maken he?

Ik heb even je profiel bekeken: mooie kindjes!! Ik kan snappen dat je nog zo'n exemplaar wil!

Ben ervan door, we gaan met vrienden een weekendje naar de Ardennen. We zullen weten waarover we het gaan hebben: ook zij trouwen volgend jaar en ook bij hen kriebelt het!

groetjes!
Astrid

Link naar deze reactie
08/01/2007 @ 09:17

Online Status Bekijk profiel
wij zijn nu al aan onze derde ronde.we proberen voor een vierde.Ik hoop dat het deze maand of zeker volgende maand lukt want mijn jongste dochtertje mag in november naar school.Ik zou graag bevallen voor ze gaat.

Link naar deze reactie
19/01/2007 @ 10:01
Bo

Hey allemaal,

Ik ben hier al een tijdje mee aan het lezen op het forum, maar heb nog niets gezegd omdat ik nog aan het aftellen was, maar nu zijn we bezig aan de laatste 3 weken pil... Wij willen dus ook zwanger worden in 2007!

Ik wou er al sinds mei 2006 aan beginnen, maar mijn vriend wou toch liever eerst een eigen huis, meer zekerheid, nog wa genieten ons tweetjes, enz...

Maar nu hebben we ons eigen huis en beginnen we er dus aan, normaal zou ik 14/02 (valentijn) een nieuwe pil moeten beginnen, maar dat doen we dus niet

Vandaar dat ik graag het aftellen met jullie zou delen (ik wil namelijk niet dat familie en vrienden het al weten) maar ik moet het met iemand kunnen delen, ben zooo gelukkig dat we er eindelijk aan beginnen.

Nu maar hopen dat mijn cyclus niet te onregelmatig zal zijn, nu ben ik heeel regelmatig, kan er mijn klok op gelijk zetten, maar ja dat komt waarschijnlijk door de pil.

Het wordt dus aftellen naar 7/02 en dan maar hopen dat alles vlot verloopt...

Ik hou jullie op de hoogte

Groetjes

Link naar deze reactie
24/01/2007 @ 10:16

hallo
hou er wel rekening mee dat uw lichaam eerst moet ontpillen.
Dat zal je al veel stress besparen.
Wij zijn nu begonnen aan ronde vier.Hopelijk de goede ronde
ik duim voor jullie
groetjes

Link naar deze reactie
24/01/2007 @ 10:24
Bo

Ja, daar moeten we inderdaad rekening mee houden. Ik neem toch al 8 à 9 jaar de pil, dus das al een tijdje hé De gyne sprak van een gemiddelde van 4 maanden, dus jah, maar we rekenen op een jaar hoor, om onszelf niet teveel stress te bezorgen...

We gaan er vooral van genieten, van het feit dat het nu gewoon mag komen, en we zien wel é. Maar khoop wel stiekem dat het niet té lang duurt, maar da zal iedereen wel hebben zeker

Ik hoop voor iedereen hier dat ze snel een wondertje mogen verwachten!

Groetjes Bo

Link naar deze reactie
29/01/2007 @ 12:38

ik duim ook voor iedereen hoor.
Vorige keer was het ontpillen(van implanon) bij mij 1 maand.Ik kreeg toen geen eisprong.Nu weet ik het niet.Mijn cyclus is nu heel onregelmatig hij is van50 dagen in oktober tot nu 28 dagen gegaan.Ik hou dus rekening met de kortste cuclus en ga dan verder.
hopelijk niet lang meer
groetjes

Link naar deze reactie
30/01/2007 @ 11:41
Bo

Ik gebruikte nuvaring. Gelukkig heb ik hier enkel al goede reacties over gehoord, zou een zeer korte ontpilperiode hebben aangezien de hormonen bij deze 'pil' tot het minimum herleid zijn aangezien ze bij de bron zitten.

Op hoop van zegen dat ze gelijk hebben é. Ook mijn gyne sprak niet van een ontpilperiode, maar een gemiddelde duur om zwanger te geraken van 4 maanden, dus ik heb er een goed oog in De beste manier om eraan te beginnen é, als je je zorgen gaat maken, lukt het toch niet

Groetjes Bo

Link naar deze reactie
30/01/2007 @ 18:48

groot gelijk.ik laat me er een beetje te veel in opgaan.Als ik iets wil dan wil ik het ook zo vlug mogelijk en elke keer dat ik ongi ben ben ik zo teleurgesteld,maar na enkele dagen heb ik steeds terug moed.eigelijk stom hoor

Link naar deze reactie
01/02/2007 @ 11:51
Bo

Kvind helemaal niet stom hoor.

Wij moeten nog beginnen hé, wie weet reageer ik volgende maand ook wel zo als ik ongesteld ben, ben ik ook enorm teleurgesteld als het niet onmiddellijk raak is, al ben je je er natuurlijk wel van bewust dat die kans heel klein is.

Ik denk dat iedereen onbewust toch hoopt om direct zwanger te geraken

We in ieder geval é

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 10:45

we duimen voor iedereen die probeert.
Ik ga alleen proberen om me er niet te hard op te fixeren.
Het enige nadeel is die onregelmatige cyclus bij mij.Je weet nooit wanneer je eisprong is (ik voel dat ook niet,sommigen wel).Het is steeds op goed geluk.

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 15:26
Emma

Ja, dat weet ik natuurlijk nog niet. Ik hoop dat ik niet te onregelmatig zal zijn. Ik kan er nu mijn klok op gelijk zetten, maar na de pil is dat bij de meesten wel heel anders.

We zullen zien, ons er te hard op fixeren is idd niet bevorderend, maar je kan er dikwijls niet aan doen hé

Hoe lang zijn jullie al aan het proberen?

Groetjes

Link naar deze reactie
20/02/2007 @ 07:06

hallo,
wij zijn aan het proberen van oktober en vandaag getest.Positief.Ons vierde kindje komt eraan.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]