[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/07/2006 @ 15:57 Astrid | Hey Sandra! Ook ik zou graag ten laatste in september volgend jaar beginnen met proberen zwanger te worden. Wij trouwen op 8 september 2007 en ik zou op 1 juni met de pil willen stoppen, wie weet kunnen we zelfs met drie trouwen! Leuk dat er nog mensen zijn die al aan het aftellen zijn want het lijkt echt nog zooo lang.. ![]() groetjes, Astrid |
| 28/07/2006 @ 17:57 Astrid | Hoi Sandra, je hebt wel gelijk: een jaar is zo om en met de voorbereidingen voor onze trouw zal het zeker vliegen! Wij hebben nog geen kinderen maar in onze vriendenkring zijn er al enkele kindjes en nu weer twee zwangeren en ik moet zeggen dat het bij ons serieus kriebelt. Tja, trouwen of niet, mijn vriend heeft mij op een heel romantische manier gevraagd en dan kan je geen neen zeggen he? En ik moet zeggen dat ik de voorbereidingen erg leuk vind, we kijken er echt naar uit. Maar ik geloof dat je zonder getrouwd te zijn net zo goed "man en vrouw" kunt zijn hoor, tenslotte zijn het de kindjes die de band het sterkst maken he?Ik heb even je profiel bekeken: mooie kindjes!! Ik kan snappen dat je nog zo'n exemplaar wil! ![]() Ben ervan door, we gaan met vrienden een weekendje naar de Ardennen. We zullen weten waarover we het gaan hebben: ook zij trouwen volgend jaar en ook bij hen kriebelt het! ![]() groetjes! Astrid |
| 19/01/2007 @ 10:01 Bo | Hey allemaal, Ik ben hier al een tijdje mee aan het lezen op het forum, maar heb nog niets gezegd omdat ik nog aan het aftellen was, maar nu zijn we bezig aan de laatste 3 weken pil... Wij willen dus ook zwanger worden in 2007! ![]() Ik wou er al sinds mei 2006 aan beginnen, maar mijn vriend wou toch liever eerst een eigen huis, meer zekerheid, nog wa genieten ons tweetjes, enz... Maar nu hebben we ons eigen huis en beginnen we er dus aan, normaal zou ik 14/02 (valentijn) een nieuwe pil moeten beginnen, maar dat doen we dus niet ![]() Vandaar dat ik graag het aftellen met jullie zou delen (ik wil namelijk niet dat familie en vrienden het al weten) maar ik moet het met iemand kunnen delen, ben zooo gelukkig dat we er eindelijk aan beginnen. Nu maar hopen dat mijn cyclus niet te onregelmatig zal zijn, nu ben ik heeel regelmatig, kan er mijn klok op gelijk zetten, maar ja dat komt waarschijnlijk door de pil. Het wordt dus aftellen naar 7/02 en dan maar hopen dat alles vlot verloopt... Ik hou jullie op de hoogte ![]() Groetjes |
| 24/01/2007 @ 10:24 Bo | Ja, daar moeten we inderdaad rekening mee houden. Ik neem toch al 8 à 9 jaar de pil, dus das al een tijdje hé De gyne sprak van een gemiddelde van 4 maanden, dus jah, maar we rekenen op een jaar hoor, om onszelf niet teveel stress te bezorgen... ![]() We gaan er vooral van genieten, van het feit dat het nu gewoon mag komen, en we zien wel é. Maar khoop wel stiekem dat het niet té lang duurt, maar da zal iedereen wel hebben zeker ![]() Ik hoop voor iedereen hier dat ze snel een wondertje mogen verwachten! ![]() Groetjes Bo |
| 30/01/2007 @ 11:41 Bo | Ik gebruikte nuvaring. Gelukkig heb ik hier enkel al goede reacties over gehoord, zou een zeer korte ontpilperiode hebben aangezien de hormonen bij deze 'pil' tot het minimum herleid zijn aangezien ze bij de bron zitten. Op hoop van zegen dat ze gelijk hebben é. Ook mijn gyne sprak niet van een ontpilperiode, maar een gemiddelde duur om zwanger te geraken van 4 maanden, dus ik heb er een goed oog in De beste manier om eraan te beginnen é, als je je zorgen gaat maken, lukt het toch niet ![]() Groetjes Bo |
| 01/02/2007 @ 11:51 Bo | Kvind helemaal niet stom hoor. ![]() Wij moeten nog beginnen hé, wie weet reageer ik volgende maand ook wel zo als ik ongesteld ben, ben ik ook enorm teleurgesteld als het niet onmiddellijk raak is, al ben je je er natuurlijk wel van bewust dat die kans heel klein is. Ik denk dat iedereen onbewust toch hoopt om direct zwanger te geraken ![]() We ![]() |
| 08/02/2007 @ 15:26 Emma | Ja, dat weet ik natuurlijk nog niet. Ik hoop dat ik niet te onregelmatig zal zijn. Ik kan er nu mijn klok op gelijk zetten, maar na de pil is dat bij de meesten wel heel anders. We zullen zien, ons er te hard op fixeren is idd niet bevorderend, maar je kan er dikwijls niet aan doen hé ![]() Hoe lang zijn jullie al aan het proberen? Groetjes |
20/02/2007 @ 07:06![]() | hallo, wij zijn aan het proberen van oktober en vandaag getest.Positief.Ons vierde kindje komt eraan. ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwanger worden in 2007 wie nog?

Maar ja drie is wel zeker genoeg hoor.
En ik moet zeggen dat ik de voorbereidingen erg leuk vind, we kijken er echt naar uit. Maar ik geloof dat je zonder getrouwd te zijn net zo goed "man en vrouw" kunt zijn hoor, tenslotte zijn het de kindjes die de band het sterkst maken he?

De gyne sprak van een gemiddelde van 4 maanden, dus jah, maar we rekenen op een jaar hoor, om onszelf niet teveel stress te bezorgen...