[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 22/07/2006 @ 00:01 kelly klein | ik moet donderdag ongesteld worden maar nu is mij collega in een maand al zwanger zei heeft eerst zelf twee testen gedaan die waren negatief en toen bij de dokter die was positief wat mij vraag nu is kan dat als je dus zelf een test dat die negatief |
| 26/07/2006 @ 22:27 | hallo ik zal me ff voorstellen ik ben patries en heb vorige maand in juni het merena spiraal laten verwijderen ben 4 dagen later geworden en omdat mijn man en ik nog een er bij willen ( we hebben een zoon van 3.5 jaar)zijn we flink aan het oefenen geweest ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden maar ben het nu woensdag nog niet heb al een paar testen gedaan en iedere x negatief heb de huisarts gebeld en gevraagd wat ik er mee aan moest en die zegt wacht maar . maar onder tussen word ik er wel een beetje ![]() ![]() van omdat ik niet weet wat ik nu moet verwachten . help wie kan mij antwoord geven ???xx patries |
| 29/07/2006 @ 09:00 | hai bedankt voor je reactie en waarschijnlijk heb je gelijk gehad om dat de zijn gekomen ik baalde wel heel erg omdat je toch wel stiekem hoopt dat het zo is maar ja we gaan gewoon verder misschien volgende keer beter. maar wel jamme rvoor je dat je man niet meer wil . wil je er zelf nog wel graag 1 bij dan ? en zo ja dan moet je er gewoon over praten ik heb 3 jaar lang gezegt dat ik geen 2de wilde omdat het allemaal heel erg tegen was gevallen en best heel zwaar is geweest omdat mijn zoontje de eerste 2 jaar zo goed als doof is geweest en daar door adhd gedrag vertoonde hij gaat nu naar een speciale school waar ze op zijn consetratie kunnen werken want dat is nu nog heel slecht maar ondanks dit wil ik nu toch heel graag een broertje of zusje voor hem .dus wat ik hiermee bedoel is dat iedereen van gedachte kan veranderen .xx patries |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

zwangerschaptest

geworden en omdat mijn man en ik nog een
er bij willen ( we hebben een zoon van 3.5 jaar)zijn we flink aan het oefenen geweest ik had afgelopen zaterdag ongi moeten worden maar ben het nu woensdag nog niet heb al een paar testen gedaan en iedere x negatief heb de huisarts gebeld en gevraagd wat ik er mee aan moest en die zegt wacht maar . maar onder tussen word ik er wel een beetje 

van omdat ik niet weet wat ik nu moet verwachten . help wie kan mij antwoord geven ???