< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » ongesteld

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
06/08/2006 @ 16:51
luckey

hoi hoi,

hier is de misselijkheid gelukkig minder het worden, maarja ik moet niet te vroeg juichen.
over een week gaan we op vakantie en als we daarvan terug zijn krijg ik eindelijk mijn eerste echo.
hoe is de stand bij jullie?? al getest?

groetjes virgenie

Link naar deze reactie
07/08/2006 @ 11:48
heleen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi
nog niet getest kan pas de 14de testen maar heb wel allemaal vage klachten steken in mijn zij van die rare buien kan boos worden om helemaal niks ben erg moe allemaal enz maar mijn lichaam kan me ook voor de gek houden ik ben vanaf morgenavond offline heb dan geen internet meer voor 4 weken wij stappen over naar een andere provider maar 19 aug kan ik wel weer ff online zijn dan bij een vriend van ons dus kan ik ff vertellen hoe het is
groetjes heleen

Link naar deze reactie
25/08/2006 @ 17:44

hoi hoi,

vandaag de eerste echo gehad. wat een wonder is het toch he.
ik ben 11 weken en 3 dagen zwanger en de kleine is nu 4,5 cm groot (gemeten zonder de beentjes)
het hartje klopt en alles zit erop en eraan.
Ben zo gerustgesteld nu.
De misselijkheid is nog steeds niet voorbij, maarja dat zal wel niet meer lang duren nu.
Hoe is het bij jou???

Groetjes virgenie

Link naar deze reactie
26/08/2006 @ 09:03
heleen

hoi
hier nog niks ik ben bij de gyn geweest en mijn bloedstol te snel dus ik moet als ik zwanger ben een bloedverdunner gaan gebruiken we doen wel erg ons best maar het wil niet erg lukken ik hoop dat het deze maand raak is maar denk het niet hebben het nogal druk gehad dus het klussen is er een beetje bij ingeschoten ben er wel minder meebezig nu ik geen internet heb

gelukkig is bij jullie alles goed het hartje klopte lijkt me mooi om te horen
groetjes heleen

Link naar deze reactie
15/09/2006 @ 18:10
heleen

hoi virgenie
hoe is het met je zwangerschap ben benieuwd ik heb gelukkig weer internet dus ben nu weer van de partij hier nog niks alleen een temp die hoog blijft vindt het raar maar ik wacht gewoon rustig af
groetjes heleen

Link naar deze reactie
18/09/2006 @ 19:44

hoi hoi,

nou bij mij was het even spannend afgelopen week. niets ernstigs gelukkig.. of nou ja..
ik had beetje te lage bloeddruk (90/60), daarbij blaasontstekingen en lichte verstopping met als toppunt een flinke verkoudheid erover heen, waardoor ik 5 kilo ben afgevallen in 1 week tijd en dus goed verzwakt was. michael was ook nog in denemarken dus het was helemaal k**.
Maar inmiddels gaat het weer beter, heb nog niet al mijn krachten terug maar dat komt wel. donderdag ga ik weer werken en de woensdag erna (27e) mag ik alweer naar de verloskundige en het hartje beluisteren.
ik ben nu 15 weken en hopenlijk kan nu de tijd van genieten beginnen.
tot nu was ik eigelijk maar misselijk of gewoon ziek en kan dus niet echt zeggen dat ik heb kunnen genieten tot nu toe van mijn kindje in mij.

de kamer hebben we gekocht (2ehands maar maakt ja niet uit) en het is nu wachten op het laminaat en dan kan die ingericht worden.

balen dat bij jullie nog niets is he??

groetjes virgenie

Link naar deze reactie
22/09/2006 @ 17:32
heleen

hoi
jammer dat je zo ziek ben van je zwangerschap dan kan je er in derdaad niet echt van genieten
hier is het nog steeds niks en deze maand zal het ook niks zijn heb waarschijnlijk mijn eisprong gehad tijdens mijn dus die zijn ook niet goed gebruikt nu afwachten wanneer ik weer mijn krijg ik denk morgen of overmorgen dat ze dan komen ik weet het allemaal niet meer zo misschien wil ik wel te graag zwanger worden
groetjes heleen

Link naar deze reactie
03/10/2006 @ 18:56

hoi hoi,

nou ja de kwaaltjes die ik had hadden niet echt veel met de zwangerschap te maken, meer met de griep die ik zo heftig onder de leden had. nu heb ik alleen nog de nawerking van de verkoudheid (slijm)
het enige zwangerschapskwaaltje dat ik heb is veel last van hoofdpijn. maar daar ga ik morgen voor naar de dokter want leuk is het niet.
verder klonk het hartje echt mega duidelijk en vooral mooi zuiver.
das het belangrijkste he!!!
Nu maar hopen dat het bij jullie ook opschiet he. word tijd.

groetjes virgenie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina