< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Anticonceptie... » Hoofdpijn en misselijk!!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Anticonceptie...
Hoofdpijn en misselijk!!
08/06/2006 @ 19:34
Ramona Roor

Online Status Stuur bericht
hoi hoi

zo chrisjuh dit is echt fantastisch nieuws zeg je bent gewoon ZWANGER. echt gaaf meid!!! ben zo blij voor je!!!

heb vandaag me 1e echo gehad en alles is goed. het was heel actief en het hartje klopte krachtig we hebben het ook heel even gehoord. 2 mooie foto's meegekregen. ben alleen 1 week korter zwanger dan dat ik dacht ben morgen 10 weken ipv 11 weken. ben zo blij dat alles in orde is met de kleine.

en heb je al last van kwaaltjes chrisjuh? ben blij dat ik er nu een beetje aardig van af begin te raken hahaha.

dikke kus
ramona&

Link naar deze reactie
12/06/2006 @ 07:33
Chrisjuh

Heej je bent er weer! Gelukkig is alles goed met je, ik heb a.s donderdag afspraak met verloskundige en vrijdag een termijnecho om te kijken hoe ver ik ben (omdat ik zo'n onregelmatige cyclus had) Leuk hoor dat we zo vlak na elkaar zwanger zijn geraakt, ben echt zoooo blij voor ons allemaal hahahahaha! Ik heb ontzettend veel last van m'n borsten en ben vooral 's avonds en 's nachts misselijk....dan moet ik echt wat eten hihi!

Ik ga nu maar eens aan het werk, spreek je gauw!

liefs Chris

Link naar deze reactie
06/07/2006 @ 18:15
Ramona Roor

hoi hoi

hoe is het met je chrisjuh? nog last van kwaaltjes?

jeetje wat een weer zeg echt benauwd bahh bahh.
met ons gaat alles goed heb vorige week donderdag het hartje gehoord wat een heerlijk geluid haha. ben zo blij heb vandaag ook te horen gekregen dat ik een vast contract heb 2006 is echt een goed jaar voor ons. me vriend heeft opslag gekregen per 1 juli nu nog een ander huis en alles is compleet.

hoop snel wat van je te horen!!!

een warme knuffel

van ons

Link naar deze reactie
08/07/2006 @ 15:50
Chrisjuh

Heej, daar ben je weer! Ben blij dat alles goed gaat met jullie, lekker joh dat 2006 zo'n topjaar is voor jullie! Zijn jullie van plan om te verhuizen voor de baby komt of niet? Ik moet 1 aug naar de verloskundige om het hartje te luisteren, kan niet wachten! Heb afgelopen woensdag termijnecho gehad, dat vond ik al heel bijzonder om te zien hihi. Tis gelukkig nu iets minder warm buiten, ik ben aan het werk zit binnen in de koude airco....Voor de rest gaat het super, ben nog wel af en toe beetje misselijk maar heb nog helemaal niet overgegeven ofzo...
Fijn weekend verder en spreek je gauw!

liefs van ons

Link naar deze reactie
11/07/2006 @ 19:35
Ramona Roor

hoi hoi

gelukkig dat alles goed met je gaat haha. over 1 1/2 week hebben we 3 weken vakantie en dan gaan we beginnen met de babykamer ff opnieuw witten en er komt zeil of laminaat in. nee ik hoef niet speciaal voordat de baby komt te verhuizen we hebben een kamer over.

maar ik woon nu op een appartement 3 hoog en wil wel graag naar een eensgezinwoning toe lekker een achtertuin ook voor de hond en katten. maar dat komt hoop ik dit jaar of volgend jaar zeker wel. we zien het wel.

en heb je ook nog vakantie?

spreek je snel weer.

dikke kus moi en

Link naar deze reactie
12/07/2006 @ 10:37
Chrisjuh

Hoi!!!

Lekker joh 3 weken vakantie, ik heb in september een weekje vrij maar we gaan niet weg ofzo...inderdaad ook de babykamer schilderen want als het goed is weten we dan wat het wordt! Kan me voorstellen dat je uiteindelijk naar een eensgezinswoning wil, wij hebben 4 jaar geleden huis gekocht en ik zou hier echt niet meer weg willen (en de kat ook niet trouwens hahaha)!
Ik ga zo naar m'n werk, moet 12 uur beginnen deze week helaas...ben blij dat met jou alles goed is, willen jullie eigenlijk weten wat het wordt of niet?

liefs Chris

Link naar deze reactie
16/07/2006 @ 14:42
Ramona Roor

hey hey

ja vooral me vriend wil het graag weten haha. vind het wel makkelijk om het te weten i.v.m. kleertjes kopen, anders word het zo standaard van die kleuren. en als je weet wat het word kan je wat gerichter kleertjes kopen.

voor de kinderkamer maak het niet uit want die lime groen met aqua blauw kan voor beide.

en jullie willen jullie het ook graag weten?

hoor je snel weer

groetjes

Link naar deze reactie
28/07/2006 @ 07:36
Chrisjuh

Hoi hoi!

Ja wij willen het ook graag weten, je kan je er toch een beetje op instellen en het is inderdaad leuker qua kleertjes enzo....onze babykamer wordt ecru met lime groen en aquablauwe accenten hihi, leuk zeg! Lekker neutraal en toch fris en vrolijk! Geniet je beetje van je vakantie of zijn jullie alleen maar druk bezig?

liefs Chris

Link naar deze reactie
07/08/2006 @ 22:42
Ramona Roor

hoi hoi

ik zit nu in me laatste week van me vakantie en dan mag ik weer aan het werk hahaha. jaja ik geniet er zeker van lekker uitslapen enz. heerlijk. nee we zijn nog niet bezig maar dat staat wel op de plannig het was zo warm de 1e week van onze vakantie.

en hoe is het met je? ik zie je ook niet online op msn hahaha. zijn jullie al een beetje bezig met de uitzet?

groetjes
ramona&

Link naar deze reactie
07/09/2006 @ 13:16
Ramona Roor

hoi hoi

en hoe is het nu met je heb al een tijdje niks vanje gehoord? met mij gaat alles goed.

dikke xxxx
ramona

Link naar deze reactie
18/09/2006 @ 14:57

Hoi hoi!

Sorry dat ik ff tijdje niet ben geweest, hebben thuis beetje problemen met de pc gehad en op het werk was het errug druk....met mij is alles prima, behalve dan dat ik ontzettend veel last van m'n rug heb maar ja dat gaat ook wel weer over hoop ik! Volgende week zijn we weekje vrij en dan gaan we de babykamer schilderen, zijn jullie daar al mee begonnen? Enne weet je nou al wat het wordt eigenlijk?? Bij mij konden ze het niet zien, kindje was heel erg druk en de navelstreng lag tussen de benen helaas....donderdag nog een echo om te kijken of we het dan wel kunnen zien want we willen het wel weten! Ben blij dat het met jou allemaal goed gaat, heb je helemaal geen last van kwaaltjes?
Ik voel het kindje nu ook sinds 2 weken "schoppen" zeg maar, wanneer voelde jij dat voor het eerst?

liefs Chris

Link naar deze reactie
20/09/2006 @ 11:10
Chrisjuh

Ga je voor me duimen dat ze het morgen kunnen zien hihi?

liefs Chris

Link naar deze reactie
23/09/2006 @ 16:01
Ramona Roor

hey hey

fijn om te horen dat alles goed met jullie gaat. ach ja he computers soms word je er knetter van haha. wij gaan deze weekend en week beginnen met de kamer dus eind volgende week is alles klaar en ingericht. kan niet wachten tot ik alles een plaatsje kan geven dan is alles zo echt.

met 20 weken voelde ik de kleine al schoppen begon eerst heel zachtjes maar dat zijn nu echt flinke trappen. me vriend kan "haar" nu ook voelen. dat is sinds deze week voor het eerst je moet zijn gezicht eens zien echt lief gewoon, zijn ogen stralen helemaal.

en weet je nu wat het is of lag het weer dwars hahaha. wij gaan 4 oktober nog een pretecho maken.

en heb je al aardig wat babyspulletjes gekocht. ik ben een beetje aan de laatste spulletjes bezig zoals badje en verzorgingsspulletjes en dan is alles ook compleet. wat je allemaal nodig heb zeg jeetje he schrik er soms van.

ik spreek je snel weer.

xxxxx
ramona en de kleine

Link naar deze reactie
02/10/2006 @ 15:15
Chrisjuh

Hoi hoi!

Leuk is dat hè om lekker bezig te zijn in de kinderkamer, die van ons is bijna af nu we moeten em alleen nog "aankleden" zeg maar....ga nu elke avond voor ik naar bed ga ff kijken hihi, vind het echt helemaal geweldig! We hebben bijna alles al compleet, heb best wel veel gekregen eigenlijk dus das wel lekker hoor want het is echt niet normaal wat je allemaal moet hebben....
Mijn vriend voelt haar sinds vorige week (jaja we weten wat het wordt!) ook schoppen, en nu voelt ie elke avond ff aan m'n buik hihi echt heel speciaal!
Veel plezier met je pretecho woensdag en spreek je gauw weer!

liefs Chris en onze kleine meid!

Link naar deze reactie
06/01/2007 @ 11:32
Ramona Roor

hoi hoi

we zijn allebei een tijd niet geweest. hoe is het met je en je zwangerschap?

ik ben inmiddels al bevallen via een keizersnede op 26-12-2006 van een dochter. ik had gebroken vliezen. ben met 38 weken en 4 dagen bevallen

ik hoop snel van je te horen

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina