< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » 3e kindje de bevalling????

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
3e kindje de bevalling????
31/05/2006 @ 22:13
silleke

Hallo Allemaal .
ik ben 34 weken zwanger van me derde kindje mijn 2 eerder kinderen zijn binnen 5 uur geboren incl. weeen en alles ,
wie heeft er ook 3 kindjes en hoe is de derde bevalling verlopen is het nou echt zo dat het nog makkelijker en sneller gaat ??????

wie heeft ervaring hiermee ik ben zoooo benieuwd hoe het dit keer zal gaan ... en zijn jullie ook thuisbevallen ?? ik wel al 2 keer en deze is ook de bedoeling..

nou ik hoop op reacties

Link naar deze reactie
26/07/2006 @ 07:55

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey,

men derde bevalling was niet langer maar wel moeillijker!!

men vierde was de snelste 1u45 min met weeen en al!!

ben benieuwd naar de 5 de bevalling!!

succes

Link naar deze reactie
28/09/2006 @ 22:27
Esther en K3

Mijn oudste was er vanaf de eerste wee met 4 uur en 11 minuten, waarvan driekwartier persweeen tegenhouden was i.v.m ritje naar het ziekenhuis.. Had dat niet gehoeven dan was ze er met minder dan drieenhalf uur geweest.. Ik heb 9 minuten geperst..

Mijn jongste was er vanaf de eerste echte wee met........ 24 minuten!! Ik heb maar twee minuten geperst en had geen scheurtje niks!

Dus als het gaat om een derde bevalling; ik ben heeeel benieuw hoe die gaat verlopen!

Ik heb zoiets van, doe mij maar weer een geplande inleiding zoals nu! Er is immers gebleken dat mijn redenen gegrond waren....... Dan mogen ze me een ruggenprik zetten, mijn vliezen breken en dan kan ik met een kwartiertje weer naar huis haha! ik ga echt lachen als dat ook daadwerkelijk gaat gebeuren......

Liefs Esther

Link naar deze reactie
28/09/2006 @ 22:28
Esther en K3

Hoe is je bevalling trouwens gelopen Silleke?? Je kindje is er inmiddels allang, dus....?? Proficiat in ieder geval!

Liefs Esther

Link naar deze reactie
30/09/2006 @ 19:23
L.

Online Status Stuur bericht
Mijn derde bevalling is even snel gegaan als de tweede, niet vlotter dus, maar de tweede was ook al vrij snel (amper vijf uurtjes). Succes alvast!!

Link naar deze reactie
30/09/2006 @ 21:56

Online Status Bekijk profiel
Ben ook benieuwd naar bevalling van een derde kindje... ben weliswaar nog niet zwanger van de derde.
De bevalling van Sam duurde vanaf de eerste wee tot eerste huiltje 6 uur en van Simon van eerste wee tot eerste huiltje amper een uurtje. Sam is in het ziekenhuis geboren in Simon thuis, er was geen tijd om naar het ziekenhuis te gaan. Ookal ben ik nog niet zwanger van de derde toch heb ik nu al schrik voor de bevalling. Bang dat het nog veel vlugger zal gaan en dat er niemand in de buurt zal zijn enzo van die dingen. Heb het ook niet echt voor thuisbevallingen, hoewel het wel super is meegevallen bij Simon. Toch verkies ik een ziekenhuis bevalling. Ben dus benieuwd naar jullie derde bevallingsverhallen.

Groetjes

Link naar deze reactie
04/10/2006 @ 14:21
Linha

Hey Marieke,

Mijn eerste bevalling duurde 3 uur, de tweede 45 minuten, en ik was dus ook best bang voor de derde. Ik ben wel telkens voor een thuisbevalling gegaan, dus dat voordeel had ik alvast. Maar mijn man werkt op een goed uur van hier en hij wilde werken tot aan de bevalling, en de vroedvrouwen die me gingen begeleiden wonen op resp 30 en 40 minuten rijden van hier. Ze hadden mij wel verzekerd dat een derde meestal trager gaat dan een tweede, zeker als de tweede heel erg snel is gegaan, maar ik bleef toch wat ongerust... Ik weet niet of het daaraan lag, maar ik ging overtijd de derde keer. Alexander was bovendien een vrij zware baby, en ik heb nog een peuter rondlopen, dus dat was flink balen. De echo aan 41 weken was goed, dus de gyn zag geen reden om in te leiden voor de 42 weken om waren, tenzij ik teveel last kreeg. De vroedvrouw had al eens proberen strippen, ik had al ricinusolie geprobeerd (2 keer) maar geen succes... Aan 41 weken was er dan nog eens wissel van wacht, de vroedrvouw die het verste woonde begon haar wacht. Zij heeft me zelf voorgesteld om mijn vliezen te breken, waar ik in eerste instantie niet zo voor te vinden was wegens ik had positief getest voor streptokokken. Maar aan 41 weken en 1 dag werd ik 's morgens wakker met heel veel bekkenpijn, ik had de dag tevoren ook al veel pijn gehad aan mijn schaambeen zodat lopen lastig werd, dus ik had het echt gehad met de zwangerschap. Ik heb dus mijn man gezegd de vroedvrouw te bellen om iets te doen. Zij stelde voor nog eens te strippen (ik had tenslotte al 4 cm opening), scharlei olie op mijn buik te doen én drukpuntmassage toe te passen. Tegen dat ze hier aankwam had ik voor de zoveelste keer regelmatige voorweeën, die pijn deden, voornamelijk door die bekkenpijn. Bij het strippen zijn mijn vliezen gescheurd, en langzaam maar zeker werden de voorweeën dan toch weeën, weliswaar onregelmatig. Na mijn vorige snelle bevalling vond ik het echt niet vooruitgaan, maar uiteindelijk had ik anderhalf uur na het scheuren van mijn vliezen toch mijn zoon in mijn armen (4 kilo zwaar 51cm groot en 36,5cm hoofdomtrek). Niet zo snel als de tweede keer dus, maar daar zal het geforceerd zijn en de stress wel voor iets tussen hebben gezeten... Anyway was ik blij dat het zo is gegaan, want de navelstreng zat om Alexander zijn nekje, dus als ik alleen was geweest bij de bevalling was dat toch niet ideaal geweest, ook al heeft de vroedvrouw me verzekerd dat de navelstreng lang genoeg was geweest...

groetjes en succes!

Linha

Link naar deze reactie
22/10/2006 @ 15:07

over een 3e weet ik het niet, ook niet een 2e.. maar ik ben net vorige week woensdag (11 oktober) bevallen van mijn eerste kindje.. dit ging echt heel erg snel..
vanaf de eerste wee totaan de geboorte heb ik er een uur en 16 minuten over gedaan.. ik heb 6 minuten geperst.. lekker vlot voor een eerste zeiden ze!

Link naar deze reactie
08/12/2006 @ 18:50
Kimberly

Online Status
heei hallo!

ik heb nu zelf 4 bevallingen achter de rug,

- De eerste bevalling was van een dochter Joyce, Joyce kreeg ik samen met mijn ex-man.

-De tweede bevalling was ook van een dochter, mexime, en zij is het dochtertje van mij en mn huidige man Anno.

-De derde bevalling was veel te vroeg, door gevaar voor het kindje en mijzelf, een zoon Quinten die helaas maar een paar dagen oud mocht worden.

- De vierde bevalling was dus vorige week zaterdag, van een zoontje Kyano, en Kyano is het broertje van Mexime (en Quinten natuurlijk) en het haflbroertje van Joyce.

de bevallingen gingen als volgt:

-De bevalling van Joyce was mn eerste, en omdat ik zo laat was, hebben we een datum afgesproken en is ze uiteindelijk gehaald met een keizersnede.

- De bevalling van Mexime, mn 2de, duurde voor mij echt een eeuwigheid, mijn vorige bevalling was namelijk gepland, en was een keizersnede dus de bevalling van Mexime was even andere koek!Deze duurde lang, en was heel erg zwaar en pijnlijk!

-De bevalling van Quinten, verliep heel erg snel, hij was ook gehaald met een keizersnede ivm problemen en gevaren voor moeder en kind, Quinten is maar een paar dagen oud geworden.

- De bevalling van Kyano die vorige week geboren werd, verliep echt heel voorspoedig! Hij is als eerste kindje van de 4 niet in het ziekenhuis ter wereld gekomen, maar lekker thuis, ik ben nu zelfs weer helemaal lekker de oude! alleen nog wat zwangerschapspondjes wegwerken,

ik ga nu weer stoppen, ik kan eigenlijk nog wel heel lang doorpraten op dit forum over allerlei onderwerpen, maar over een minuutje of 15 komen er 2 vriendinnen uit mn schooltijd Kyano bewonderen, dus moet even alles hier in huis rechtzetten haha, we zijn hier nu namelijk met 4 kids, baby Kyano, 6jarige Mexime, mijn dochter Joyce van 14 uit mn vorige huwelijk en mn stiefdochter Milica van 16 uit het vorige huwelijk van mn man Anno

doei en groeten van Kimberly

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]