[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/11/2006 @ 10:03 mama van Arwen | Debbie jouw jongste heeft wel een prachtige naam hé groetjes, ook mama van een Arwen. |
| 19/12/2006 @ 14:02 Nathalie | Wij hebben 2 kindjes kort na elkaar gekregen (16,5maanden tussen). Leuk voor de kindjes zelf want ze hebben nu al enorm veel aan elkaar. Ikzelf moet toegeven dat'k tijdens mijn 2e zwangerschap echt last gehad heb van mijn bekken doordat mijn ligamenten nog niet "ontzwangerd" waren. Mijn dochter was dan ook na 34weken volledig ingedaald, wat niet zo gunstig is bij een 2e. Een derde kindje komt er misschien ooit wel, maar ontzwangeren is nu de boodschap. Mijn lichaam is nog volop aan het herstellen van de 2 letterlijk zware zwangerschappen (steeds +21kg - gewicht wel al kwijt nu, de vermoediheid blijft aanwezig door de zware nachten en de kindjes vreten overdag energie eens we thuiskomen van onze jobs. Iedereen zijn zin, maar voor mij het écht niet de moment zijn om alweer zwanger te zijn. Of beter gezegd: het zou niet gezond zijn en niet echt bijdragen aan de kwaliteit van ons gezinsleven denk'k. |
| 30/04/2007 @ 14:45 oem 3isaa | ik heb ze ook heel dicht opelkaar gekregen zoals je ziet. ik dacht dat het heel moeilijk was, maar valt best mee! |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Zwangerschappen snel na elkaar