volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/11/2006 @ 17:31 yvonne ![]() | Hoi, nou hier een mama van 5 ,en het zal me echt een worst wezen of het wel of niet in is!! een ieder vult zelf zijn eigen leven in en de een kiest voor geen kinderen en een ander voor 2 enz. Dus lekker doen waar jezelf achter staat. Ik ben blij dat het me gegund is om 5 gezonde kinderen te mogen krijgen. groetjes yvonne (http://www.wonderdani.beebiesite.nl) |
| 26/11/2006 @ 20:37 wenke | heey ik heb ook 4 kindjes hoor ons luna is er 4 ons fien 2 ons kato 1 en ons tess is er 2 maand ![]() ik vind dat ieder zijn wens moet vullen en als jij een groot gezin wilt dan zorg je toch lekker voor een groot gezin ! ik vind het trouwens heel gezellig en als ik thuis kom van een drukke werkdag geniet ik zo van mijn kindjes er hangt hier egt zo n liefdevolle sfeer thuis iedereen heeft hier respect voor iedereen en in de buitenwereld is dat totaal niet ! misschien willen wij er ook nog wel eentje we vinden het helemaal geweldig met onze 4 dochtertjes veel liefs |
| 27/11/2006 @ 10:55 pembe | IN of niet, wij zijn er voor gegaan. Wij hebben 4 kinderen en wil ze voor geen goud missen, ik moet toe geven dat het best heel druk is(6jr 4jr 3jr en 1,5) maar met zijn allen aan de ontbijttafel is toch heerlijk. En financieel moet je het natuurlijk ook kunnen doen anders is het nog zwaarder. IK heb genoten van alle zwangerschappen en nu de jongste alweer 1,5 is begint het alweer te kriebelen. Maar met 4 kan ik net de aandacht verdelen en als ik er nog een zou krijgen zou dit denk ik te zwaar worden voor ons, maar ook zeker voor de kinderen. Ze hebben allemaal hun eigen dingen en daar hun aandacht voor nodig en ik denk dat het steeds moeilijker wordt na mate ze ouder worden, dus wij houden het bij 4. Ik kan alleen maar een groot gezin aanprijzen, ik heb altijd gezelligheid om mee heen, meer kusjes en knuffels. liefs pembe ![]() |
| 28/11/2006 @ 14:49 carmen | Mij kan het ook niet schelen of het ín is of niet. Meeste mensen weten van onze kinderwens. De oudste is twee weken geleden 4 geworden, de tweede wordt een dag voor kerst 3, zaterdag is de jongste 1 geworden en we hopen rond 07-07-07 ons vierde wondertje te mogen bewonderen! (En dan is het ook compleet voor ons :-) ) Liefs, Carmen |
| 10/01/2007 @ 12:23 Nicole | Hallo allemaal, ik ben moeder van 7 kinderen ( 19, 17, 15, 13, 10, 8 en 6 jaar ) en mijn 8e is op komst. Als ze horen dat je een groot gezin hebt is de eerste vraag: Is dit uit geloofsovertuiging???? Maar nee bij mij in ieder geval niet. De vader van mijn eerste 7 kinderen kwam zelf uit een gezin van 7 kinderen en vond het zelf ook wel leuk om een groot gezin te hebben. ( nu we gescheiden zijn zegt hij dat ik heb "gedwongen zou hebben" Ik ben sinds 31 mei 2005 hertrouwd en mijn huidige man had nog geen kinderen uit zijn eerste huwelijk en wilde graag een eigen kindje hebben ( mijn 6 oudste kinderen wonen niet bij mij ) en vandaar dat ik nu zwanger ben van mijn 8e kindje. Commentaar zal je altijd krijgen. Maar je moet maar zo denken: ze kunnen beter over me praten dan van me eten want dat zou me meer kosten!!!!! Ik ben nu 25 augustug uitgerekend en ik ben reuze benieuwd naar dit kindje!!!!!!! |
| 11/01/2007 @ 13:51 marian | lieve sophie als jullie dat graag willen, volg je hart en ga ervoor. anderen kunnen zeggen wat ze willen. maar het is en blijft jullie leven. ik ben ook een moeder van 2 kindjes. de oudste is 11 en jongste is 7. na lang wikken en wegen hebben wij onze hart ook gevolgt. en als alles goed gaat, dan komt er in begin september kleintje bij. we verlangen er nu al naar. waar ik me wel een beetje druk om maak is de leeftijd verschil er tussen. maar dat zal ook wel weer goed komen. mijn advies is dan ook; volg je gevoel ![]() groetjes van marian |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

gtrote gezinnen, niet meer in???????

huh???

En jij ook, dat weet ik van je!! Fleur en Phebe zijn je alles dus laat je niet wijsmaken dat je het met drie niet OOK zou redden he! Bij ons is 'nummer drie' hopelijk in de maak!!

ik kon haar wel wurgen, er kon zelfs geen proficiat vanaf
maar soit, als ze zelf niet vraagt naar de zwangerschap begin ik er zelf ook niet over, en ons geslacht van ons kindje zal ze pas weten de dag dat ik beval, ik weet nl dat ik haar zo kan pesten