< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » galstenen?

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
14/12/2006 @ 13:52

Al jaren geleden heb ik last gehad van galstenen. Met een vetvrij dieet is het weer over gegaan (zonder dokterbezoek, ik was in die tijd wat eigenwijs....). Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik echter 9 maanden misselijk geweest en ik vermoed dat mijn galblaas daarvan de oorzaak was. Nu ben ik gestopt met de pil (ben nog niet zwanger) en heb ik vage klachten van misselijk en een beetje pijn aan de rechterkant van de onderbuik. Het liefst zou ik zo snel mogelijk zwanger willen worden, maar is dit wel verstandig? Wil niet weer zo´n beroerde tijd meemaken.... Heeft iemand hier ervaring mee?

Link naar deze reactie
15/12/2006 @ 08:35
E.

Online Status Stuur bericht
Hallo,

Waarom ga je gewoon niet even langs een dokter? Ook ik heb met vlagen jaren last gehad van mijn galstenen en was ook wat eigenwijs door koppig te blijven hopen dat ze zelf zouden weggan..
Toen ik besloot zwanger te worden, gaf mijn huisarts de raad om toch mijn galblaas te laten wegnemen om complicaties te vermijden. Die operatie houdt echt niet veel in en ben eigenlijk blij dat ik er nu vanaf ben! En 1maand na de operatie was ik zwanger...

Groetjes

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]