[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 14/12/2006 @ 13:52 | Al jaren geleden heb ik last gehad van galstenen. Met een vetvrij dieet is het weer over gegaan (zonder dokterbezoek, ik was in die tijd wat eigenwijs.. ..). Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik echter 9 maanden misselijk geweest en ik vermoed dat mijn galblaas daarvan de oorzaak was. Nu ben ik gestopt met de pil (ben nog niet zwanger) en heb ik vage klachten van misselijk en een beetje pijn aan de rechterkant van de onderbuik. Het liefst zou ik zo snel mogelijk zwanger willen worden, maar is dit wel verstandig? Wil niet weer zo´n beroerde tijd meemaken.... Heeft iemand hier ervaring mee? |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

galstenen?
..). Tijdens mijn eerste zwangerschap ben ik echter 9 maanden misselijk geweest en ik vermoed dat mijn galblaas daarvan de oorzaak was. Nu ben ik gestopt met de pil (ben nog niet zwanger) en heb ik vage klachten van misselijk en een beetje pijn aan de rechterkant van de onderbuik. Het liefst zou ik zo snel mogelijk zwanger willen worden, maar is dit wel verstandig? Wil niet weer zo´n beroerde tijd meemaken.... Heeft iemand hier ervaring mee?