[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/12/2006 @ 08:14 els | Wij zijn reeds gezegend met 6 lieve kindjes ![]() Toch zou ik nog graag 1 wondertje op de wereld zetten Ben ik nu helemaal zot of zouden we er gewoon voor gaan ondanks dat iedereen ons zot verklaard? Financieel geen probleem en ook huisvesting niet, alleen zal er een nog grotere auto moeten komen Zijn er nog met 7 kindjes op dit forum? |
| 18/12/2006 @ 08:27 natje ![]() | hey, als je zelf er met twee achterstaat waarom dan niet????? aan je omgeving moet je niet denken zolang het gaat en je het zelf wilt !!! liefs natje |
| 21/12/2006 @ 20:16 ik | Hoi, Ik zou zeggen volg je hart,ik ben onlangs bevalllen van ons 8ste kindje,de mensen verklaren ons ook voor zot enzo,wel ze doen maar,wij zijn gelukkig met onze kids Groetjes ![]() |
| 11/05/2007 @ 12:17 Lotte | Hallo, Als je hartje zegt dat je nog een kleintje wil, dan moet je dat volgen, anders blijf je heel je leven lang spijt hebben. Zelf ben ik momenteel 32 weken zwanger van een tweeling. Een jongen en een meisje. Ik heb al 4 jongens en 2 meisjes, dus sevens 8 kids en ooooo zooooo blij !!!! Als men lichaam het toelaat zou ik graag 10 kinderen willen, dat lijkt me super. Mijn man staat er volledig achter en dat is wel nodig natuurlijk. |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

7de kindje?
Ben ik nu helemaal zot of zouden we er gewoon voor gaan ondanks dat iedereen ons zot verklaard? Financieel geen probleem en ook huisvesting niet, alleen zal er een nog grotere auto moeten komen
Zijn er nog met 7 kindjes op dit forum?