[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/12/2006 @ 11:23 evy | hoi allemaal ik ben een 30 jarige mama ik ben getrouwd en we hebben samen een pracht dochtertje frann ( 6) ik vind ons gezinnetje perfect en geniet er enorm van maar mijn partner zou graag nog enkele kindjes hebben .. wij hebben allebei een druk werk mijn man is aan advocaat en werkt van 7-7 ik ben maatschappelijk werkster op een school en werk daar ma , di , do en vrij van half 9 -half 5 en heb dan ook nog een zaak waar ik s'avonds in sta vaak tot half 2 , woensdag in de voormiddag en de weekends ik heb mensen die het overdag voor mij doen maar ik moet er zijn en kan niet anders dan die avonden te werken woensdagmiddag ben ik er dan voor mijn dochter , ik ga ze ook altijd van school afhalen , maar vertrek wanneer men partner thuis komt ik plan wel geregeld verlof in zoals met de kerst en het nieuwe jaar , krokusvakantie , paasvakantie , grote vakantie -> moet ik nooit werken omdat ik op een schoolwerk maar natuurlijk wel in mijn zaak maar dan neem ik veel vrije tijd voor ons gezinnetje jullie denken vast 'waarom heeft die een kind gekocht 'of 'wat komt die hier doen op dit forumonderdeel ' eigenlijk zit ik een groot twijfel mijn partner is bereid om minder te gaan werken en meer aan ons gezin te geven maar ik ben van mening om nog zoveel mogelijk te werken zolang het kan en je er goed bij voelt ... ik voel mij ook perfect gelukkig met mijn dochtertje voor mij zou er niet persee nog een kindje of kindjes bij moeten komen ... ik zou graag eens horen hoe jullie : gezinnen met meer dan 2 kinderen leven , waarom het jullie keuze was en hoe jullie er bij voelen en van mijn beschaamdheid : mijn 2 zussen proberen al jaren kinderen te krijgen en ik kan er krijgen en heb er maar eentje .. groetjes evy |
| 28/12/2006 @ 21:54 evy | is er nu niemand die er iets op te zeggen heeft? ![]() |
| 24/01/2007 @ 19:26 evy | heey bedankt allemaal voor jullie reacties het deed me wel goed om te voelen dat er mensen achter me staan ! liefs evy |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

eigenlijk een beetje beschaamd