[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 12/01/2007 @ 15:41 Anoniem | zo zo dan vraag ik me toch af of je zo'n topbaan hebt dat je al die 7 kids een goede toekomst kunt bieden. Stel 5 van de 7 blijken zeer goed te kunnen leren en besluiten te gaan studeren. Enig idee hoeveel geld dit wel niet kost? Ik vind het een beetje onnadenkend hoor. Ik denk dat dit niet alleen een gevoelskwestie is, maar vooral een rationele beslissing. |
| 14/06/2007 @ 14:54 ano | hallo, annemie ik denk niet dat het in jou geval een verstandig beslissing is om nog een kindje op de wereld te zetten! je hebt 6 schatten en voor een 7 de zu je een dure operatie moeten doen die je nog geen 100% zekerheid heeft op een zwangerschap, dus ik zou het wel weten! en wat da financiele betreft kan ik anderen ook wel gelijkg geven! je hebt al 6 kinderen stel dat e alle 6 naaf de universiteit willen, ik weet uit ervaring dat dt echt veel geld kost! Wij hebben 3 kids die alle drie aan de universiteit zitten enop kamers zitten, en soms denken wij ook al eens amai wat kost dit allemaal veel geld! en wij verdienen nu niet bepaals heel weinig geld! wij zijn allebei chirurgen van beroep dus wij hebben best een mooie pré! maar inschrijvingsgeld aleen al is al €600 dan heb je de boeken nog eens die ook rond de € 500 a 600 schommelen en dn ook nog eens de kamers die je iedere maand moet betalen en hun eten enzo! het zijn allemaal dingen waar je aan moet denken! en ik denk dat het niet echt een wijze beslissing is maarja ieder zijn mening é daarin! je moet doen waar je jezelf goed bij voelt maar ik zou zeker eens aan mijn kids denken en ook aan het feit dat jullie realtie met heel veel ups en downs is! want en stabiel gezin hebben kinderen ook nodig é |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh 7e ??????????