< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » wij gaan voor een 5de

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
wij gaan voor een 5de
30/08/2006 @ 10:48

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
oooooohhhhhhhhh jee, Wendy, ik vind he tzo jammer voor jou , ik hoop echt dat je snel weer zwanger bent en lekker kan genieten, dikke knuf...............Lex en de bende

Link naar deze reactie
04/09/2006 @ 12:55
oem 3isaa

Online Status
oh... wendy dat is echt vervelend.. pfff.. ik hoop dat het goed met je gaat..

hoe oud zijn jullie hier ongeveer? ik denk dat ik echt een jonkie ben hier.. 21.. hihi maar ja.. ik vind het wel leuk om te zien dat jullie zoveel kindjes hebben. ik hoop ook veel kindjes te krijgen inshAllah.

hebben jullie het erg zwaar?? of valt het wel mee?? hihi

groetjes amina

Link naar deze reactie
06/09/2006 @ 15:32
christiane

hey iedereen,

ik ben christiane en ben eind dit jaar 33 jaar jong mijn partner is er 42 geworden en wij gaan ook voor een 5 de beeb

heb 4 dochters,sabrina (10J) rebecca (6j) cassandra ( 3j) en onze jongste spruit Angelina bijna 8 maand oud.

het is al een tijdje geleden dat ik hier nog schreef

Link naar deze reactie
21/10/2006 @ 20:37

Hey iedereen!!

Hier ook een groot gezin maar wel samengesteld. Ikzelf ben mama van Quinten en zwanger van mijn 2e kindje. voor mijn man is dit zijn 6e kindje, ze zijn alle 6 van hem. Ik heb mijn man 3 jaar geleden leren kennen nadat hij uiteen is gegaan met zijn vrouw. Van vrienden uit zijn we in een relatie gegroeid en daar heb ik nog geen minuut spijt van gehad, ook nu niet er kindjes bij zijn, ik ben doodgelukkig ookal is er een groot leeftijdsverschil. En zorg ook met plezier voor mijn 4 andere kinderen (zijn wel niet de mijne maar toch noem ik het mijn kindjes, hoe oud ze ook al zijn. Er zijn natuurlijk wel reacties maar dat zijn mensen zonder geweten vind ik, dus dames, trek je niets aan van de mensen die er verkeerd op reageren, u eigen geluk is veeeeeeeeeeeeel belangrijker!!

Grtz Poohke
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Link naar deze reactie
02/02/2007 @ 14:46
Peggy

hallo iedereen,

ik ben een alleenstaande mama van 4 zoontjes, ik zou toch zo graag ook een dochtertje hebben.

ik twijfel echt, zo ik er nog voor gaan of niet?

ik heb nodig: raad, raad, raad!

groetjes, Peggy

Link naar deze reactie
02/02/2007 @ 18:25
knuffel

Hey Peggy,

Weet niet of je me nog kent.

De beslissing, een 5e of niet, kan jij alleen maken.
En ja, zou leuk zijn indien je nu een dochter zou krijgen maar ben je niet bang na 4 jongens dat het 5e ook een jongen zal zijn?
Zijn zij allen van dezelfde donor? Zoja, dan zitten er waarschijnlijk véél jongetjes in zijn familie want ja, de vader bepaalt het geslacht. En kan je mss overwegen om een andere donor te nemen mss heb je dan een meisje?

Je hebt altijd 50% kans maar na 4 jongens....?

Weet het echt niet.
Alleszins wat je ook beslist, Véél succes !!!

Groetjes

Link naar deze reactie
05/02/2007 @ 08:10
Peggy

Hey knuffel,

ik weet eigenlijk niet wie je bent, maar jij schijnt me precies wel te kennen, kan je geen hintjes geven?

neen, mijn kindjes zijn van 3 verschillende donors, alleen Remy en Davy hebben dezelfde biologische vader. Op is op hé.

ik ben er echt nog niet uit, maar het begin zal zeker niet voor dit jaar zijn of misschien op het einde van het jaar, maar ik denk meer om te starten zo in januari 2008 of zo, ben ik weer op m'n positieve als Remy in 2009 z'n 1e communie doet.

groetjes, Peggy

Link naar deze reactie
05/02/2007 @ 12:25
saskiagrit

hallo ik heb een hele domme vraag misschien
ik ben net inverwachting van een tweeling
en wij hebben al twee zoontjes
nu heb ik dus een paar pratische vragen
hoe ga je in vredes naam met 4 kinderen in de auto
hebben jullie allemaal een andere auto aangeschaft
het is een domme vraag maar ik zit me er helemaal over suf te denken

groetjes saskia

Link naar deze reactie
05/02/2007 @ 12:45
Leia

Hey Saskia!

Gefeliciteerd meid!! Wauw!! Een tweeling!!

Inderdaad... daar heb ik ook nog nooit bij stil gestaan Hoe doen de grote gezinnen dit in hemelsnaam?? Een mini-busje kopen??

Nog veel succes en een goede zwangerschap toegewenst!!

Leia

Link naar deze reactie
05/02/2007 @ 13:03
Peggy

Hey Saskia,

proficiat met je tweeling!!!

ik heb nu 4 zoontjes en als auto een Peugeot Partner, 1 plaats tekort nu, ik zet Wesley en Remy samen in 1 gordel in het midden, Davy zit in z'n autostoeltje en Levyke nog in de maxi cosi.

ik heb wel een grotere auto besteld, opel vivaro (mini bus- in totaal 8 plaatsen, 2 vooraan, 3 in het midden en nog eens 3 vanachter), kunnen ze allemaal aan de venster zitten en overal een plaatsje tussen, geen ruzie meer in de auto, joepie!!!

probleem, ik heb vorige week bericht gekregen dat mijn nieuwe wagen nu vrijdag geleverd kan worden (bij de bestelling werd er gezegd "eind februari"), het geld komt pas vrij begin maart, nu moet die auto in de garage blijven staan, terwijl ik hem eigenlijk dringend nodig heb!!! grrr.

groetjes, Peggy

[Laatst gewijzigd door Peggy - 05/02/2007 @ 13:04] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina