< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Grote gezinnen » 3e kindje of niet...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » Grote gezinnen
3e kindje of niet...
01/02/2007 @ 15:07
E

Hey Caroline,
Moedig van jou om iedereen toch nog goede moed te wensen.
Hopelijk ben je er vlug bovenop en kunnen jullie starten voor een nieuw wondertje!
we duimen zeker mme voor jou!!

Link naar deze reactie
05/02/2007 @ 13:20
VG

Online Status
Hallo allemaal,

Wat is het hier stil geworden................

Ik ben weer aan het afwachten. Ik zie nog geen maar voel me ook niet zwanger. Morgen zowieso een afspraak bij de gyn. om te bespreken hoe we het proces een beetje kunnen versbellen (al weer 11 cycli verder en waarschijnlijk morgen of zo wel weer de 12e) Ik hoop dat hij iets kan/wil doen..........................

Succes aan alle wachtenden!

Groetjes,
VG

Link naar deze reactie
05/02/2007 @ 14:29
annelies

Online Status Stuur bericht
hoi

VG veel succes morgen. Hopelijk had de gyn goed nieuws voor jou. Dat je nu toch zwanger bent of dat hij op zijn minst iets kan doen om het allemaal een beetje te laten vlotten. Laat iets weten hé.

Hier is het ventje echt wel aan het bijdraaien. Al zal het nog niet voor morgen zijn (maar dat hoeft ook niet voor mij) Ik denk dat als ik binnen 3 maandjes zeg: willen we er terug voor gaan?! Dat hij dan wel ja zal zeggen.

groetjes Annelies

[Laatst gewijzigd door annelies - 05/02/2007 @ 14:30] - Link naar deze reactie
06/02/2007 @ 14:23
VG

Online Status
Hoi,

Net bij de gyn geweest. Hij gaat dus inderdaad weinig voor ons doen. Ik ben tenslotte niet onvruchtbaar het duurt alleen lang voordat het raak is. Omdat ik toch erg teleurgesteld was, bood hij aan 1 maand een eicelmeting te doen en een samenlevingstest om te zien hoe de zaadcellen zich bewegen in mijn baarmoederslijm. Verder niets.
Voor de zekerheid vanmorgen een testje gedaan (van Matcare 4 dagen betrouwbaar voor NOD .

Groetjes.

Link naar deze reactie
06/02/2007 @ 22:30
annelies

Hoi,

VG Toch spijtig dat de gyn niet echt iets kan doen voor jullie. Langs de andere kant wel vriendelijk dat hij die testen toch wil doen. Weet alleen niet goed wat je allemaal bedoelt: wat gaan ze nu juist doen?!

Groetjes Annelies

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 10:40
VG

Online Status
Ik heb net een testje gedaan en ik dénk een licht streepje te zien?? ooooooooooohhhh spannend!
Ik hoe jullie uiteraard op de hoogte!

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 10:58
Nikky

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo Dames,

Even een snel berichtje heb momenteel niet zoveel tijd , het is hier nogal druk ze zijn met dakwerken bezig ( behalve vandaag door de sneeuw niet )en binnen in huis ook nog dus druk druk druk!
Helaas mag ik weer een ronde opschuiven, vanmorgen waren de verdoemde weer daar! maar goed nu toch mooi op tijd gelukkig!
Dus we gaan maar lekker door met klussen daarna!
Alles goed met iedereen verder? ik ga vanavond uitgebreid langskomen dan is het rustig, kids in bed, man naar vergadering dus pc voor mij alleen haah

VG SPANNEND!!!!!!!!!!!!!! ik

groetjes Nikky

ps: ik ga even een nieuwe foto uploaden van onze kapoenen in mijn profiel!

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 12:55
VG

Online Status
2e test gedaan ook, en een iets duidelijker streepje.
En inderdaad trienke opgedroogd duidelijk een 2e (lichtere) streep!!!

Zal ik m'n banner al veranderen?
Ik ben dus inderdaad zowat op de verjaardag van m'n dochtertje uitgerekend.

M'n man weet nog van niets

Link naar deze reactie
09/02/2007 @ 20:42
annelies

Hoi

Nikky
Ook hier de pc voor mij alleen. Kids in bed en 't ventje een pint gaan drinken met mijn vader. Ik zou zo zeggen op naar de volgende ronde, het zal wel eens pakken hé. Maar ja eens ge er voor gaat hebt ge natuurlijk liever dat het vandaag is in plaats dan morgen.

VG
Spannend. Ik duim voor jou! Nu ze zeggen toch een streep is een streep hé dus ...

groetjes Annelies

Link naar deze reactie
20/02/2007 @ 09:27
Mieke

Online Status
Hallo iedereen,

Het is hier precies een beetje stil gevallen of is iedereen zo druk aan het klussen?

VG heb je het ondertussen al aan je man verteld?

Hier eigenlijk weinig nieuws. Maandag moet ik weer op controle en heb ik een echo. Kijk er wel naar uit want dan ben ik toch weer een beetje geruster als alles in orde is en dan zijn we de 12 weken voorbij dus dan kan het echt beginnen

Link naar deze reactie
20/02/2007 @ 10:12

hallo Mieke, Ja hoor hij weet het. Ik heb het hem natuurlijk dezelfde avond verteld. Of liever gezegd de test zowat op z'n bord gelegd bij het avond eten Hij was er erg blij mee en ook wel opgelucht dat het weer is gelukt. t gaf zo toch wel behoorlijk wat spanning. Verder gaat het goed, wat misselijk en meer moe. Maar dat hoort erbij hé?

Fijn dat jij de bijna 1e kritische periode door bent! Dan kan je écht gaan genieten.

Groetjes.

[Laatst gewijzigd door Vanessa - 20/02/2007 @ 10:13] - Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 08:47
Mieke

Online Status
Hallo,

Hier heel goed nieuws. Gisteren op controle geweest en alles was perfect in orde. Kindje drinkt al, niertjes werken, hartje klopte goed, handjes en voetjes gezien alles perfect dus. Ben zo gelukkig! Nu afwachten tot volgende echo over 8 weken dan weten we mischien wat het ga worden

Link naar deze reactie
02/03/2007 @ 12:01

Goed zo Mieke

Link naar deze reactie
17/06/2007 @ 13:31
Caroline

Hallo Nikky, Mieke, Vanessa en de anderen,

Het is hier erg stil geworden , af en toe kom ik nog eens kijken en zo Vanessa en Mieke zijn jullie al flink op weg in die zwangerschap, en jij Vanessa "een flinke zoon " op komst Proficiat hoor!
Hoe is het met jou Nikky ? Is er al een derde wondertje op komst ? Zijn jullie nog actief op een ander forum ?
Met mij gaat het ondertussen prima , ik ben momenteel al 17 weken terug zwanger , ja echt waar !
Na de BBZ heb ik een keer mijn gehad en daarna hadden we tegen alle verwachtingen in meteen terug prijs.
Gelukkig heeft de gyn mij de eerste keren om de twee weken terug laten komen voor een echo en zo zagen we al vlug dat deze zwangerschap de goede weg op ging.
De gyn vond het letterlijk een "mirakel" dat ik zo vlug terug zwanger was en dat met 1 eileider !
Ik hoop dat jullie dit berichtje lezen en dat ik vlug nog eens iets van jullie hoor !

xxxx

Caroline

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 07:38

Hallo Caroline,

Fijn om weer eens iets van je te horen en vooral te horen dat je weer zwanger bent! Gefeliciteerd!
Hoe ver ben je nu?

Groetjes.
Vanessa

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 08:13
Mieke

Online Status
Hey Caroline,

Fijn nog eens iets van jou te horen. Wat een geweldig nieuws! Proficiat! Weet je al wat het word? Hier word het ook terug een zoontje. Voor de rest gaat hier alles prima. Ik begin al stillaan af te tellen, ook omdat ik weet dat ik de 40 weken toch niet haal wegens keizersnede dus ik verwacht dat onze kleine jongen ergens eind augustus geboren word. 4 juli heb ik terug een echo en dan gaan ze zien hoe groot hij al is maar aangezien de andere twee geen kleintjes waren word dat nu ook niet verwacht.

Link naar deze reactie
21/06/2007 @ 15:27
Caroline

Dag Vanessa en Mieke,

Tof dat jullie zo vlug reageren !
Waw Mieke dan kan je echt al stilletjesaan beginnen aftellen.
Ik ken dat "grote baby'tjes", ons zoontje woog bij de geboorte 3.940 kg en ons dochtertje maar liefst 4.430 kg!
Momenteel ben ik 17 weken maar mijn kleine uk staat wat grootte betreft nu al een dikke week voor op schema, dat belooft ! De gyn zegt dat we het gewicht in het oog gaan houden, dus zal ik nu misschien eens niet overtijd gaan.
Ik weet nog niet wat het gaat worden, gisteren waren we bij de gyn , die zag wat het was maar wou het niet zeggen daar mijn lieve echtgenoot het absoluut voor een verrassing wil houden. Ben benieuwd of ik volgende keer (als ik misschien eens alleen ga) mijn nieuwsgierigheid ga kunnen bedwingen.

Vele groetjes Caroline

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 09:59
Mieke

Online Status
Caroline, ik moet je bewonderen, ik zou echt niet kunnen wachten. De moment dat ze het konden zien wat het was wilden we het ook weten.Wij waren veel te nieuwsgierig
Wat vinden jullie trouwens van de naam Tesse? Wij vinden hem allebei heel mooi maar de reacties die we er op krijgen zijn nogal verschillend.

Link naar deze reactie
22/06/2007 @ 13:22
Caroline

Hey Mieke,

Ik vind Tesse wel een leuke naam hoor !
Ik kan me wel inbeelden dat er verwarring kan ontstaan omdat het wat lijkt op Tess of Tessa.
Maar verder is het een mooiklinkende en moderne naam.
Wat denk je van Jesse , heb ik al een paar keer gehoord en vind ik ook mooi.
In ieder geval moet je blijven bij de naam die JULLIE echt mooi vinden , niet te veel naar andere luisteren dat brengt je alleen maar in de war.

Wij zijn nog vollop op zoek naar leuke namen en als we het inderdaad volhouden om niet te vragen naar het geslachtje van de baby moeten we twee namem vinden waar we 100% achter staan, suggesties zijn welkom.
By the way mijn twee andere kindjes heten Jonas & Hanne.

Tot horens

Caroline

Link naar deze reactie
23/06/2007 @ 10:14
Mieke

Online Status
hey Caroline,

Jesse is inderdaad ook mooi maar komt al een keer voor in de familie daarom dat we hem niet kunnen gebruiken.
Ik zal eens goed nadenken welke namen er nog passen bij Jonas en Hanne want zo op de eerste moment schiet er mij nog niet veel binnen. Het is niet makkelijk he

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >