[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 01/02/2007 @ 14:02 nathalie | Ik ben een 30 jarige mama uit het waasland. Ik heb 2 dochtertjes, de jongste is bijna 4 maand en de oudste is 22 maanden. Ik ben momenteel in ouderschapsverlof en ben op zoek naar andere mama's om met te mailen of te chatten. |
| 02/02/2007 @ 16:50 nele ![]() | Hallo, Ik ben ook uit het waasland en ben bijna 28 jaar en mama van een tweeling van bijna 6 maanden. Groetejs Nele |
| 02/02/2007 @ 17:38 | Hey Nele, Amai zeg een tweeling. Ik weet niet of ik dit zou aankunnen. Maar ik denk als je nu eenmaal een tweeling hebt dat je er dan wel doorsparteld. En je hebt dan maar 1 keer moeite moeten doen voor 2. Is je bevalling dan goed verlopen? Mijn jongste noemt estee en de oudste maite. En als ik ook nog mag vragen in welk ziekenhuis je bent bevallen. Ik zelf ben telkens bevallen in lokeren. Groetjes nathalie |
| 04/02/2007 @ 10:20 | Hey Nele, Gelukkig is alles in orde met je tweeling.Mijn eerste bevalling werd na 12 u een spoedkeizersnede omdat mijn placenta opeens had los gelaten. Bij mijn 2de bevalling ben ik onder volledige narcose bevallen. Het werd een spoedoperatie omdat net toen ik in het ziekenhuis was toegekomen, kwam mijn placenta ook los en vonden ze geen hartslag meer bij mijn baby. Maar gelukkig hebben ze mijn dochtertje kunnen reanimeren. Ze heeft nog een paar dagen in de couveuse moeten liggen, maar ze kwam er snel boven op. Hebben je kindjes dan lang op neonatologie moeten liggen? Groetjes Nathalie |
| 04/02/2007 @ 17:38 | Hey brientje,proficiat met je zwangerschap, ik kan het me voorstellen dat het nu eventjes zwaar is. Ik vond het de laatste 3 maanden van mijn zwangerschap zwaar, en eigenlijk mocht ik niet te veel meer doen van mijn gyne, maar met een peuter in huis is dit niet mogelijk. Onze kindjes schelen maar 18 maanden. Ik vind het wel tof met zo 2 kleine bengels.Maar tegen s'avonds ben ik wel uitgeput. Van het Sint-Augustinus heb ik ook al goeie commentaar gehoord. Maar de materniteit in lokeren is ook heel goed,ze zijn daar echt supervriendelijk. Groetjes |
| 07/02/2007 @ 22:09 | Hallo, Mag ik er ook bij? Ik ben in juni bevallen in Lokeren van ons dochtertje Elise. Leuk andere mama's uit het Waasland te leren kennen! Momenteel ben ik met een andere mama die ik op Zappy leerde kennen, een speelgroepje aan het vormen met andere mama's en hun kindje(s). Iemand interesse? Lijkt me wel leuk; zowel voor de kindjes als de mama's. ![]() Groetjes, Veerle. |
| 08/02/2007 @ 12:53 | Hey Veerle, Kun je een beetje meer uitleg geven over wat er juist de bedoeling is. Wil je speelnamiddagen organiseren? Het interesseert me wel, maar zou graag een beetje meer uitleg krijgen. Woon je in Lokeren zelf? Groetjes |
| 08/02/2007 @ 18:59 | We zouden inderdaad speelnamiddagen houden. Gewoon de kindjes laten spelen en ondertussen kunnen de mama's kletsen hé. Ik ben van Lokeren zelf ja. En de andere mama is ook van Lokeren. Laat maar wat weten hé! Je mag me ook altijd mailen. |
| 11/02/2007 @ 21:14 nele ![]() | Hallo Veerle, Ik ben ook van Lokeren en het zou inderdaad wel leuk zijn om ander ouders te leren kennen aanzien ik niet van Lokeren afkomstig ben. groetjes Nele |
| 12/02/2007 @ 14:37 | Hey Nele, Ik woon ook in lokeren, zou het wel tof vinden om eens met andere mama's uit de omgeving te mailen en zo elkander beter te leren kennen. Groetjes Nathalie |
| 12/02/2007 @ 19:17 |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

mama's uit Waasland

)