< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » mama's uit Waasland

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
01/02/2007 @ 14:02
nathalie

Online Status
Ik ben een 30 jarige mama uit het waasland. Ik heb 2 dochtertjes, de jongste is bijna 4 maand en de oudste is 22 maanden. Ik ben momenteel in ouderschapsverlof en ben op zoek naar andere mama's om met te mailen of te chatten.

Link naar deze reactie
02/02/2007 @ 16:50
nele

Online Status Stuur bericht
Hallo,
Ik ben ook uit het waasland en ben bijna 28 jaar en mama van een tweeling van bijna 6 maanden.

Groetejs Nele

Link naar deze reactie
02/02/2007 @ 17:38

Hey Nele,
Amai zeg een tweeling. Ik weet niet of ik dit zou aankunnen. Maar ik denk als je nu eenmaal een tweeling hebt dat je er dan wel doorsparteld. En je hebt dan maar 1 keer moeite moeten doen voor 2. Is je bevalling dan goed verlopen? Mijn jongste noemt estee en de oudste maite.
En als ik ook nog mag vragen in welk ziekenhuis je bent bevallen. Ik zelf ben telkens bevallen in lokeren.
Groetjes nathalie

Link naar deze reactie
03/02/2007 @ 22:05
nele

hallo Natalie,

Mijn bevalling op zich is vlot verlopen maar ik ben wel 10 weken te vroeg bevallen Lotte woog 1245gr en Hanne 1365gr. Het was de bedoeling om in lokeren te bevallen maar omdat ik vruchwater verloor hebben ze mij door gestuurt naar het UZ in Gentmet de bedoeling nog 4 weken de zwangerschap te kunnen rekken maar dat is maar 24 uur gelukt. omdat prematuurtjes van voor de 34 weken zwangerschap toch naar een speciale dienst neonatologie moeten. Maar het zijn echte schatjes

groetjes Nele

Link naar deze reactie
04/02/2007 @ 10:20

Hey Nele,
Gelukkig is alles in orde met je tweeling.Mijn eerste bevalling werd na 12 u een spoedkeizersnede omdat mijn placenta opeens had los gelaten. Bij mijn 2de bevalling ben ik onder volledige narcose bevallen. Het werd een spoedoperatie omdat net toen ik in het ziekenhuis was toegekomen, kwam mijn placenta ook los en vonden ze geen hartslag meer bij mijn baby. Maar gelukkig hebben ze mijn dochtertje kunnen reanimeren. Ze heeft nog een paar dagen in de couveuse moeten liggen, maar ze kwam er snel boven op. Hebben je kindjes dan lang op neonatologie moeten liggen?
Groetjes Nathalie

Link naar deze reactie
04/02/2007 @ 14:56

Online Status Bekijk profiel
Heykes mag ik erbij? Ik ben ook van het Waasland, uit Melsele. Ik ben vorig jaar voor de eerste keer mama geworden en in mei word ik voor de 2e keer mama. Ik ben dus 21 jaar en iets meer dan een jaartje getrouwd. Ik zal ongeveer een maand voor ik 22 word dus bevallen.

op zich is het heel zwaar maar ja eens de kleine er is zal alles wel snel vergeten zijn hoop ik.

Ik hoop eigenlijk dat deze bevalling ook zolang gaat duren als de eerste keer. Die heeft toen 12,5 uur geduurd. Ik ben toen bevallen in het Sint-Augustinus Ziekenhuis en daar ga ik terug naartoe.

ik werk(te) in de Gamma in Beveren maar mijn contract is stopgezet zodat ze iemand anders konden aannemen in mijn plaats en als ik bevallen ben krijg ik opnieuw een contract.

Als jullie verder nog iets willen weten moet ge het maar vragen he.

Hey Nele ik zie juist dat uw kindjes ook in de babyspecial van de Gazet van Antwerpen staan. Ons Femke staat er ook in op pagina 4 de 2e foto links bovenaan. Ik vind alleen dat ons Fem haar hoofdje er veel dikker uitziet in de gazet dan in het echt maar ja. Ik vond het wel tof.

Vele groetjes
Brientje

[Laatst gewijzigd door Brientje - 04/02/2007 @ 15:00] - Link naar deze reactie
04/02/2007 @ 17:38

Hey brientje,proficiat met je zwangerschap, ik kan het me voorstellen dat het nu eventjes zwaar is. Ik vond het de laatste 3 maanden van mijn zwangerschap zwaar, en eigenlijk mocht ik niet te veel meer doen van mijn gyne, maar met een peuter in huis is dit niet mogelijk. Onze kindjes schelen maar 18 maanden. Ik vind het wel tof met zo 2 kleine bengels.Maar tegen s'avonds ben ik wel uitgeput. Van het Sint-Augustinus heb ik ook al goeie commentaar gehoord. Maar de materniteit in lokeren is ook heel goed,ze zijn daar echt supervriendelijk.
Groetjes

Link naar deze reactie
07/02/2007 @ 16:49
nele

hallo,

Onze meisjes zijn dus 10 weken te vroeg geboren. Ze hebben eerst 4 weken in Gent in het UZ op de afding nonatologie gelegen en dan nog 3 weken in lokeren. Dus waren ze nog 3 weken voor hun uitgerekende darum thuis. Met een gewicht van 2kg385 en 2kg510. Maar het zijn echt schatjes.

Hey brien, leuke foto van Femke. Hoe oud is ze op die foto? De foto van Lotte en Hanne is genomen de dag dat ze 5 maanden werden.

Groetjes Nele, lotte en Hanne

Link naar deze reactie
07/02/2007 @ 22:09

Hallo,

Mag ik er ook bij? Ik ben in juni bevallen in Lokeren van ons dochtertje Elise.

Leuk andere mama's uit het Waasland te leren kennen! Momenteel ben ik met een andere mama die ik op Zappy leerde kennen, een speelgroepje aan het vormen met andere mama's en hun kindje(s). Iemand interesse? Lijkt me wel leuk; zowel voor de kindjes als de mama's.

Groetjes,
Veerle.

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 12:50

Online Status Bekijk profiel
Nele,

Op die foto is ons meisje een maand of 3-4. Weet het niet meer zo exact. Het is en blijft een toffe herinnering.

Ik ben maandag nog eens op controle geweest en ondanks dat ik toch al ne keer regelmatig voorweeën heb was er nog niets aan de hand, alles zat nog mooi toe. De baby woog 1.100kg, het dubbele dan de keer ervoor en het was aan het geeuwen. Je kon dat zo mooi zien he. Het heeft in ieder geval hetzelfde neusje als ons meisje nu. Op 5 maart moet ik terug en dan gaan we waarschijnlijk een 3D echo laten nemen. Als het goed ligt met het hoofdje natuurlijk. Het ligt nu klaar om geboren te worden. Ik ben de weekjes al aan het aftellen. De kinderkamer is bijna klaar, de suikerbonen staan al klaar alleen moet ik nog een proefdruk gaan laten maken bij den drukker. We zouden dat normaal deze week nog moeten gaan doen maar we zullen wel zien.

(Het heeft eindelijk eens gesneeuwd )
Groetjes

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 12:53

Hey Veerle,
Kun je een beetje meer uitleg geven over wat er juist de bedoeling is. Wil je speelnamiddagen organiseren? Het interesseert me wel, maar zou graag een beetje meer uitleg krijgen. Woon je in Lokeren zelf?
Groetjes

Link naar deze reactie
08/02/2007 @ 18:59

We zouden inderdaad speelnamiddagen houden. Gewoon de kindjes laten spelen en ondertussen kunnen de mama's kletsen hé.

Ik ben van Lokeren zelf ja. En de andere mama is ook van Lokeren.

Laat maar wat weten hé! Je mag me ook altijd mailen.

Link naar deze reactie
11/02/2007 @ 21:14
nele

Hallo Veerle,

Ik ben ook van Lokeren en het zou inderdaad wel leuk zijn om ander ouders te leren kennen aanzien ik niet van Lokeren afkomstig ben.

groetjes Nele

Link naar deze reactie
12/02/2007 @ 14:37

Hey Nele,
Ik woon ook in lokeren, zou het wel tof vinden om eens met andere mama's uit de omgeving te mailen en zo elkander beter te leren kennen.
Groetjes Nathalie

Link naar deze reactie
12/02/2007 @ 19:17

Hey Nele,

Je mag me altijd mailen hoor: veerlenijs@pandora.be

Hopelijk tot gauw!

Groetjes,
Veerle.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]