[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 26/01/2007 @ 13:27 Roos | hallo ik weet wat je bedoelt mensen kunnen nagatiefe reactie's geven terwijl je zelf dolgelukkig bent!! ik zou zeggen vertel het gewoon ben je ervan af hoef je er niet meer tegenop te zien des te eerder zijn ze er aan gewend. en het is een keuze van jou en je man en ik vind dat mensen daar respect voor moeten hebben . ben zelf ook zwanger van de mijn vijde kindje en ik moet eerlijk bekennen dat ik ook blij zal zijn als iedereen het weet ben benieuwd hoe iedereen reageerd! wij zelf zijn dol gelukkig met het nieuws en ben van plan mijn geluk door niemand te laten verpesten (als is dat makkelijker gezegd dan gedaan )dus geniet van je zwangeschap en hoop dat je veel positieve reactie's krijgt |
| 29/01/2007 @ 21:40 Liesje | Hoi Astrid, Ik weet het niet hoor, heb er geen ervaring mee (nog niet???) Maar als je zelf veel langer wacht met het te vertellen dan bij je vorige kindjes, geef je misschien zelf de indruk dat je het wil verstoppen. Als je het zelf direct enthousiast vertelt, is er veel minder kans dat iemand denkt "oei een ongelukje". Of vergis ik mij misschien? Van harte proficiat in ieder geval en geniet ervan! Groetjes, Lies |
| 13/02/2007 @ 15:43 Leen | Astrid, Fijn dat de meesten toch positief reageerden. Als het een weloverwogen keuze is en jullie staan er helemaal achter, waarom zouden anderen daar dan kritiek op hebben ? Ik vind het zelf reuzeleuk, zo'n groot gezin. Ik kan me wel voorstellen dat de reactie van je moeder je gekwestst heeft. Enig idee waarom ze zo reageert ? Is het omdat je vaak een beroep op haar doet om op de kids te passen of zo ? Of misschien is haar negatieve reactie in feite een uiting van haar bezorgdheid (dat het teveel zal worden voor jou of zo)? Een heel fijne zwangerschap gewenst ! Leen |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

Vertelden jullie het ook later dan 1e?

)