Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/02/2007 @ 11:55 katleen | hoi hoi, ik ben een Belgische mama. Wij wonen tijdelijk in Veenendaal tot 2009 voor mijn man zijn werk. We hebben een dochtertje van 16 maanden, Louise, en in mei krijgt ze er een broertje of zusje bij. Kent iemand van jullie de Peutergeut in Veenendaal, dat is een peuterspeelzaal. Wij kennen in Belgie het systeem van peuterspeelzalen niet en ik vroeg me af of het een leuke speelzaal is. groetjes, Katleen |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Gelderland mama's, januari 2007???

Don't worry, het is bij een derde echt geen schande om een keer een voorkeur voor het geslacht te hebben hoor!!
Ik druk het maar zo uit: we zijn niet teleurgesteld als het weer een meid is, we zien het gewoon als een extra mazzeltje als het een jongen is!
Het schijnt trouwens wel mee te vallen met hoe zwaar het is hoor.. Wel zwaarder dan wanneer je 4 jaar tussen de zwangerchappen laat zitten, maar een simpel optelsommetje maakt dat het lichamelijk beter te doen is als je 'direct doorgaat' dan wanneer je bijv. een halfjaar wacht, want in het laatste geval zou je op dat moment jongste ook nog niet kunnen lopen, maar ze zal wel een aantal kilo zwaarder zijn om te beuren!
. Heerlijk dan weet je echt weer dat er wat leeft in je buik.