< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » September.. Wie ook??

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
15/12/2006 @ 14:29
Net

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi

Nee hoor ik ben nog niet weg heb alleen deze maand weinig tijd.
Leuk hoor een hondje!

Ja Demi kletst nu ook steeds meer en lopen dat is onderhand renen wat ze doet.
Slapen is ff minder nu maar zal ook wel weer overgaan.

Kom snel meer typen hoor!~!

Fijnedagen

Groetjes Net

Link naar deze reactie
16/01/2007 @ 12:19
Romy

Hey Net, dus dat slapen gaat bij juliie ook niet geweldig? Nou hier ook niet hoor Isa is over het algemeen ook een hele slechte slaper maar gelukkig (even afkloppen) gaat het de laatste week goed. Ik heb nu ook voor noodgevallen (als ze echt dagen aan de gang blijft) Van vsm tabletjes voor onrust en slapenloosheid en die lijken wel te werken. Ze kunnen verder ook geen kwaad omdat ze homeopathisch zijn.

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
25/01/2007 @ 11:14
Sannie

Hey

Ik heb tijdelijk afstand genomen

het wil allemaal niet hier dus vandaar...en het werkt wel

sorry meiden

vind het wel heel jammer dat er bijna niemand meer komt..dus vandaar dat ik ook maar dacht dan stop ik er maar helemaal mee

Liefs San

Link naar deze reactie
14/02/2007 @ 12:37
Romy

He Sannie ik zag bij je profiel dat jullie allebei getest zijn en dat alles goed bleek te zijn dat is wel erg fijn om te weten zeg! En je banner staat op 14 dagen overtijd??

Hoe is het met de rest van de meiden?

Hier zitten we in de ziekenboeg. Isa heeft een vlekjesziekte (kinderziekte) en is dus al een week aan de diaree en heeft ookal overgegeven.
En gisterenochtend om 5 uur begon ik ik dacht dat het buikgriep is maar de dokter denk dat het ook die vlekjesziekte is omdat die heel erg besmettelijk is en volwassenen ook gaan overgeven en diaree krijgen maar geen vlekjes. I
k ben gelukkig alweer een stuk opgeknapt dus kan gewoon lekker carnaval gaan vieren.

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
21/02/2007 @ 13:29
Net

hoi hoi,

Romy alles weer opgeknapt??

Sannie ja zonde he dat we zovaak versteklaten gaan maar ik probeer echt zoveel mogelijk te komen kijken en te reacheren.

Hier alles goed we hebben besloten om voor een tweede te gaan en na de eerst volgende menstruatie gaan we er weer voor.

Met Demi alles goed ze is een echte papegaai en moeten wij echt uitkijken met wat we zeggen.

hopelijk komen weer wat vaker op het forum met zn allen.

Groetjes Net

Link naar deze reactie
25/02/2007 @ 12:26
Romy

Hey Net! Met Isa gaat het inmiddels alweer wat beter gelukkig dat mocht ook wel want ze heeft echt ruim 2 weken flinke diaree gehad.
Zelf ben ik nu weer onder zeil door de griep, als ik straks geen weerstand meer heb dan weet ik het ook niet meer.

Wat leuk dat je voor een 2e gaat ben benieuwd duim in ieder geval hard met je mee en ik blijf gezellig mee schrijven!

Ik moet zelf aankomende woensdag een inwendige echo laten maken omdat ik niet ongesteld ben geworden vorige keer. Heb wel een aantal zwangerschapstesten gedaan maar die gaven niks aan. Ik verwacht dan ook zelf niet dat ik zwanger zou zijn, maar moet het natuurlijk wel zeker weten en ook of het geen andere oorzaak heeft natuurlijk.
De afspraak kon pas na 2 weken dus zit al een behoorlijke tijd te wachten en bah wat duurt dat dan lang zeg!

Leuk he hoe die kleintjes alles na gaan praten nu. Mijn moeder vertelde dat isa vrijdag de hela dag luv you zei (dat zeg ik altijd tegen hun) maar als ik erbij ben zegt ze het natuurlijk niet.Maar verder kwebbelt ze er lekker op los.

Nou ga me maar eens omkleden en toch een stapje buiten wagen.

Tot snel!
Groetjes Romy

Link naar deze reactie
25/02/2007 @ 13:21
Net

hoi

Wat spannend zeg nou laat het me weten wat er uitgekomen is. Ja als een test zeg dat je niet zwanger is is dat meestal ook zo maar je weet maar nooit. Zouden jullie wel een derde willen?

Hier is Demi nu ook ziek vrijdag op zaterdag nacht overgegeven en nu heel hangerig, snel huilen en weinig eten. Er hangt weer griep in de lucht hiep hoi!

Wij gaan maar niet naar buiten al is het wel redelijk mooi nu.

Groetjes Net

Link naar deze reactie
25/02/2007 @ 20:12
Romy

We waren er eigenlijk nog niet over uit of we een derde wilden we vonden het nu nog wel goed zo. Zeker omdat Isa nog zo slecht slaapt.
Maar als zou het zo zijn dan is het natuurlijk meer dan welkom. Zeker nu we gaan verhuizen naar een huis met 4 slaapkamers. Nu hebben we er nog maar 2 dus julian en isa slapen samen.
Isa word 6 maart ook geopereerd, ze krijgt dan buisjes in haar oren en haar neusamandelen worden geknipt.
Ik denk dat ze vanaf dan ook een stuk rustiger zal slapen.

Zodra ik meer weet laat ik het meteen weten!
Groetjes Romy

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 16:00
Sannie

Hey meiden

Net dank je wel voor je lieve berichtje

helaas ik was niet overtijd, ik was gewoon me wachtwoord kwijt van de site waardoor ik niet kon inloggen haha..maar tis weer gelukt

Ik heb 5 februarie een HSG gehad en alles was prima in orde..vaak hoor je dat vrouwen na zo`n HSG snel zwanger worden..ik heb der niet zo heel veel hoop op..mede omdat het al zo lang duurt..kan het alleen maar weer meevallen..mochten we binnen 3 maandne niet zwanger zijn dan mogen we weer terug komen..dit zou in mei/juni zijn ongeveer..ach ik hoop maar op het beste..testen zijn oke..baarmoeder en eileiders zijn oke..nu nog een kindje erin..dan vind ik het ook oke

Romy ohjee spannend..gelukkig is een derde wel welkom!!!

Net ohh spannend hoor..wie weet hoe snel het nu gaat..hoe lang was je met de eerste bezig?? (sorry ben dat echt vergeten hihi)

Liefs San

Link naar deze reactie
27/02/2007 @ 16:05
Sannie

Ohja..me profielletje is ook aangepast weer hoor..is weer helemaal up to date..en ik heb wat fotootjes geplaatst..heb dreadlocks laten zetten hihi..lekker mezelf verwend

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 13:33
Net

hoi hoi,

Fijn dat iedereen er weer is!

San fijn dat alles goed is en inderdaad nu maar hopen dat je snel zwanger bent.
Bij Demi waren we vrijwel direct zwanger maar bij haar was het raar gegaan. met de 12 weken echo bleek ik al 16 weken te zijn. maar we zien het wel hoor deze keer. wie weet zijn we straks tegelijk zwanger

Romy hoe is het afgelopen vandaag?
Wat vervelend dat isa buisjes krijgt, maar ja voor haar zelf wel prettig hopen dat dan alles over is.

Hier gaat alles weer redelijk Demi is nog wat hangerig en eet nog weinig, huilt snel. Vanmorgen was ze om 5.30 al wakker en wilde niet meer in haar eigen bed slapen eenmaal bij ons in bed moest ze televisie kijken, maar daar begon mama helaas niet aan.

Voor de rest zelf verkouden en ben benieuwd wanneer ik ongesteld ben.
En dan kunnen we er voor gaan.

groetjes net

Link naar deze reactie
28/02/2007 @ 21:32
Romy

Hey meiden, hier niks te melden!
Alles was in orde vanmorgen ben niet zwanger maar had wel een eisprong gehad. (konden ze zien aan de eierstokken). Dus mijn hormoonhuishouding is gewoon een beetje van slag.

Komt wel goed uit want ik wacht ook liever nog een tijdje We zijn nog zo met Isa aan het sukkelen.

Leuke foto's Sannie die dreads staan je erg goed!
Ik ga maar snel even douchen en dan mijn bedje in want Isa is meteen gaan slapen dus verwacht dat ze vannacht wel een de gang gaat!

Tot snel Xx

Link naar deze reactie
05/03/2007 @ 20:17
Net

hoi hoi,

Gisteren ongi geworden dus we kunnen ervoor gaan ben erg benieuwd!

Romy niet zwanger maar het kriebelt wel ach er staat geen tijd voor he dus nr 3 kan altijd nog.

Voor de rest weinig nieuws, het gaat hier weer prima!

Groetjes Net

Link naar deze reactie
16/03/2007 @ 20:01
Net

hoi hoi

hier alles goed.

Demi heeft van de week al een aantal keer op het potje geplast en gepoept. Ben echt trots op haar.
Ze hoeft van mij nog niet zindelijk te worden hoor maar dit is toch al mooi meegenomen.

volgende week weer vies weer jammer genoeg.

Groetjes net

Link naar deze reactie
26/03/2007 @ 13:00
Romy

Hey Net wat goed!
Isa trekt ook steeds haar luier uit en gaat dan op het potje zitten. Het is haar alleen nog niet gelukt om op tijd bij het potje te komen dus ze heeft al een paar keer in de kamer geplast. Heb nu voor haar hempjes en onderbroekjes gekocht die krijgt ze misschien wat sneller uit dan een rompertje.

Hoe is het verder met de meiden hier?? Ik ben lekker van het zonnetje aan het genieten heb de tuin weer een lekker opgeruimd zodat we weer lekker buiten kunnen zitten deze week en de kinderen weer de zandbak en alles in kunnen. Ze voorspellen hier voor de regio voor donderdag 19 graden ben benieuwd of we dat gaan halen ik hoop het!!

Nog een maandje en dan gaan we alweer verhuizen dus ik krijg het erg druk de komende tijd. Begin eerdaags vast met alles uitzoeken en inpakken zodat straks alles klaar is en we snel overkunnen.
We hebben n.l. z'on 2 weken de tijd om de badkamer te verbouwen en de wasmachine aansluiting naar boven te doen, te schilderen en de vloeren erin te doen en dan moeten we hier alweer uit het appartement zijn. Dat word dus hard doorwerken want met 2 kinderen krijg je ook niet veel meer gedaan als je er al in zit.

Nou ik wens jullie allemaal een hele fijne week! En tot snel.

Dikke knuffel uit het zonnige zuiden haha
Xx Romy

Link naar deze reactie
03/04/2007 @ 19:40
Net

hoi hoi meiden

Hoe is het hier?

Nou bij mij zijn de weer door gekomen dus we gaan op naar 1 mei. had al een voorgevoel dat het niets was deze maand maar we gaan met goede moed door hoor.
Dit word pas cyclus 2.

Voor de rest weinig nieuws.
Jammer dat het weer zo veranderd vond het wel heerlijk zo met de zon vandaag viel het weer vies tegen.

Fijn paasweekend als ik jullie niet meer spreek!

groetjes Net

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 19:35
Romy

Nou het weer voorspeld veel goeds voor einde van de week hier, vrijdag-zaterdag-zondag 25 graden. Dus kan ik lekker aan mijn "huisvrouw bruin" werken.

Met pasen was het gelukkig ook wel lekker we hebben zondag heerlijk lekker buiten paaseieren gezocht en de hond heeft lekker in het water gezwommen.
Niet geheel vrijwillig want ze werd door de bulldog van de buren (schoonbroer & vriendin) van een brug afgeduwd. Dus ik ben me dood geschrokken! Ze viel wel 2 meter naar beneden met een koprol, en toen moest ze tegen de stroom inzwemmen.
Gelukkig trok mijn schoonzus haar gauw uit het water want ze had het erg benauwd, En ik ook inmiddels.
Je zou denken dat ze haar lesje wel geleerd had maar nee hoor even later piepte ze eruit en lag ze weer in de sloot. Maar ja we weten nu in ieder geval dat ze kan zwemmen.

En julian heeft vandaag zijn kikker diploma gehaald en mag weer wat dieper gaan zwemmen. En trots dat hij is! Geweldig!!

Ik ga maar eens even bij Isa kijken want zo te horen wil ze nog niet slapen.

Groetjes Romy

Link naar deze reactie
18/04/2007 @ 20:50
Net

hoi hoi,

Zo weer een beetje kleur op gedaan dit weekend en jullie?

San ik zie dat je ongi moet worden en hoe staat het ermee?

Romy wat fijn dat Julian zijn kikkerdiploma heeft gaat het goed met zwemmen?
Ik hoor wel eens collega's klagen over dat het soms zolang duurt voordat ze af mogenzwemmen.

Hier alles goed maar we hebben het de komende weken druk met op visite gaan en kraamfeest enz. Maar ach voor we het weten is het dan 1 mei en dan ben ik erg benieuwd. We hebben niet super veel geklust want ventje is ziek geweest keelontsteking.
Maar rond de vruchtbare dagen hebben we het wel gedaan dus wie weet en anders op naar de volgende maand.
Als ik nu zwanger zou zijn zou ik 8 januari uitgerekend zijn en dat is nou niet bepaald een superdatum rond oud en nieuw. Maar we hebben het niet voor het zeggen dus we zien wel en als het zo is zijn we superblij.

Groetjes Net

Link naar deze reactie
09/05/2007 @ 20:01
Net

joehoe waar zijn jullie???????

Gaat alles wel goed?

Hier wel hoor op naar de volgende klus periode.

Groetjes Net

Link naar deze reactie
05/06/2007 @ 21:16
Romy

Ik ben erg druk met klussen in het nieuwe huisje het schiet echt voor geen meter op we zijn inmiddels alweer een maad uitgelopen. Ik zit nu dus nog maar weinig op de computer. Ik hoop er over een weekje of 2 toch wel zón beetje in te kunnen als er hard gewerkt word en daarna zal ik weer meer komen.

Verder gaat alles prima hier!!

Groetjes romy

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >