Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 06/02/2007 @ 17:28 Nancy | hey, Je vertelde dat je de pil wou doorslikken in je vakantie. Ik weet niet of dat verstandig zou zijn omdat het nu niet regelmatig loopt. Over het helemaal stoppen van de pil zal ik het eerst met je huisarts over hebben. Niet vanzelf stoppen hoor! Ik zit nu in mijn stopweek alleen is het nog nergens te bekennen *zucht* ...helaas ben ik ook prikkelbaar en hebben we ruzie om de kleinste dingen en ben ik emotioneler dan normaal...In juni krijgen we de sleutel, ben benieuwd! Veel plezier in Zweden!! Vertel maar hoe het was ![]() xxx |
| 07/02/2007 @ 14:08 Nancy | hey, Ja dank je wel! Ik ben er erg blij mee! ![]() Ja je mag hem wel doorslikken in je stopweek alleen hoop ik niet dat je er last van gaat krijgen, dat het bv toch wat doorkomt ofzo? Veel succes ermee in ieder geval! We redden ons zeker wel ![]() Groetjes |
| 15/02/2007 @ 14:25 Nancy | hey, Voordat ik mijn stopweek heb, krijg ik ook altijd last van die klachten plus dat de menstruatie al half doorkomt ![]() Ben je al echt ongesteld geworden of is het licht bloedverlies? Ik heb mijn stopweek tot nu toe behouden. Als ik jou was zou ik niet doorslikken in je stopweek, want je bent al ongesteld geworden. Maar dat is mijn mening, ik weet niet welke klachten je krijgt als je nu wilt doorslikken in je stopweek. vertel maar wat je hebt gedaan en wat je klachten waren! hopelijk ben je er snel van af! ![]() groetjes! |
| 27/02/2007 @ 12:02 Nancy | hey sima... Ohjee wat een begin van je vakantie! Gelukkig is dat ongeluk nog redelijk goed afgelopen! ![]() Gelukkig heb je nog kunnen genieten van je vakantie! ben jaloers op je ![]() Met mij gaat het z'n gangetje... zijn druk bezig met alees te regelen voor het huisje, maar krijgen pas 1 juni de sleutel duurt nog ff.Had je verder nog last van licht bloedverlies toen je doorslikte? Ik heb volgende week pas me stopweek en tot nu toe gaat het redelijk goed ![]() Groetjes |
| 01/03/2007 @ 12:09 Nancy | sima, Wat rot dat het slecht gaat. maar je bent niet de enige. Ik heb volgende week mijn stopweek en nu begin ik weer last te krijgen van licht verlies... ik word er ook moe van want ondertussen moet mijn lichaam gewend zijn aan de pil! Ik heb geen zin om heel mijn leven zo rond te lopen... ![]() nee joh je zeurt helemaal niet, ik kan het begrijpen! Maar je bruiloft moet je niet afblazen! achteraf valt het misschien wel mee? maar is er verder niemand die je om hulp kan vragen gezien je alles alleen moet regelen? denk dat dat voor jou wel wat beter zal zijn... dikke knuf |
| 05/03/2007 @ 13:09 Nancy | sima, Ik heb nu mijn stopweek maar het is nog nergens te bekennen, ben benieuwd... Wat betreft de bruiloft, je moet doen wat jij echt wil! Niet wat zijn ouders zeggen. Het hoort jouw mooiste dag te zijn! Je vriend wilt dat jij een trouwjurk draag, en in je vorig huwelijk had je dat niet, dus waarom gun je het jezelf nu niet?! Diep in je hart wil jij het ook. Dus waarom doe je het gewoon niet? dalijk heb je achteraf spijt dat je nooit je bruiloft heb gevierd zoals jij het wou... je maakt jezelf echt niet belachelijk als jij voor een trouwjurk zou kiezen! Ook al is het voor jullie beide het 2e huwelijk dan is dat nog geen reden om het bescheiden te houden. ( dat is mijn mening) Ik zou het lekker vieren met familie, vrienden en jullie kids. En als ik jou was zou ik aan mezelf denken en doen wat jij echt wilt meid! ![]() Knufs |
| 06/03/2007 @ 12:04 Nancy | hey sima,, ja je moet idd je pillen doorslikken volgens mij. Denk dat het niet zoveel kwaad kan als het 2 keer gebeurd achter elkaar, maar niet langer. Anders moet je misschien de dokter ff bellen, kijken wat hij zegt? Groetjes |
| 09/03/2007 @ 12:13 Nancy | hey sima, oh dus je moet weer doorslikken? en ga je naar de huisarts? wat een gedoe telkens... Ik zit in mijn stopweek, bijna alweer voorbij en ik ben het maar 2 dagen heel licht geweest ...was niet echt menstruatie maarja *zucht*hoe gaat ie verder? groetjes |
| 12/03/2007 @ 13:03 Nancy | sima, oh wat rot dat alles nu zo slecht gaat!! wat jammer dat de bruiloft nu niet meer doorgaat... een paar weken geleden stond mijn relatie ook op knappen hoor, ik was zelfs al mijn spullen aan het inpakken... maar ik was toen erg gestresst. na veel rust gaat alles weer erg goed! Ben jij gewoon niet overspannen geraakt door alles wat je moest regelen enzo? Denk dat het echt beter is als jij nu je rust gaat vinden! veel rusten en afleiding zoeken... Dan voel je je hopelijk snel beter en kijk je weer anders tegen je relatie en problemen aan. groetjes |
| 03/04/2007 @ 12:04 Nancy | hey sima! Gelukkig gaat het ietsje beter, ik maakte me al zorgen om je... Met mij gaat ie z'n gangetje. Toevallig zit ik in mijn stopweek en ben ik vandaag licht geworden gelukkig, want ik was een paar dagen flink chagerijnig. Verder moeten wij nog 8 weekjes wachten tot we de sleutel krijgen, duurt zo lang! ![]() Wel jammer dat de bruiloft definitief niet doorgaat, maar als je het niet ziet zitten moet je het absoluut niet doen. Oh wat lekker dat je op vakantie ga! Sauna doet wonderen ![]() Wij gaan dit jaar na de verhuizing heel misschien naar Bulgarije, maar staat nog niet vast. Hoop van wel! Groetjes |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina | volgende pagina >

combinatiepil en menstruatie

... om te orienteren.
?
...helaas ben ik ook prikkelbaar en hebben we ruzie om de kleinste dingen en ben ik emotioneler dan normaal...

...
.
.Ik heb een super vakantie gehad. Oslo gezien, sneeuw stormen meegemaakt in Zweden en ook die noodweer in Denemark, het was spek glad en om de 1km stonden ingesneeuwde auto's, na de ongelukken.Op de ferry naar Duitsland schudde zo erg dat niemand rechtop kon lopen
duurt nog ff.
, ik moet nog 6 pilen te gaan, maar heb nu al lichte buikpijn en lichte bloed en slijm verlies
.
. Eigenlijk heb ik geen zien meer in dat gedoe... mischien moet ik het afblazen
. Andere kant vooral nu in deze week komen alle heringeringen van vroeger... en dan word ik eerst kwaad, dan ben ik heel stil , en dan val ik in sort depresie... waarom me musten die nare dingen overkomen, waarom heb ik mijn vriend eerder niet ontmoet, waarom ??? En nu nog die rot pil, ik heb gewoon pech...
.
.
...