volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 21/02/2007 @ 15:59 G | Dag allemaal; ik had eenv raagje voor (yasmin)pilgebruiksters. Hoe hebben jullie dit "beleefd"? Ongemakken? Ik zou namelijk graag willen stoppen ; maar ik weet graag waar ik me aan kan verwachten... Zijn jullie er ziek van geweest ofzo? Bijgekomen in gewicht (en ik bedoel dan voor de zwangerschap hé Als jullie iets hebben "gevoeld"; wat dan?? Gaat het beter met de gevoeligheid 'daar beneden' eens je stopt? Graag jullie bevindingen over alles wat met "stoppen-met-de-pil" te maken heeft/kan hebben Groetjes xxx |
| 21/02/2007 @ 16:09 veke79 | Ik was ook een gebruikster van yasmin. Zelf ben ik afgevallen na het stoppen met de pil. Ik voelde me lichamelijk niet zo goed. Mijn baarmoeder en eierstokken deden pijn. Ik was constant misselijk en kon zelfs aan mijn chocoladeverslaving gemakkelijk weerstaan. Ik nam wel al 10jaar de pil. Al zo'n vier verschillende soorten geprobeerd. Ik was wel heel vlug zwanger. Eén keertje gemenstrueerd en daarna was het al zo ver. |
| 21/02/2007 @ 16:15 G - opstartster | Ik neem nu 5,5 jaar yasmin. Ik ben 23 nu. Tijd voor ons 1ste denk ik!Ik voel me er wel goed bij, alleen wat "droger" daar beneden... maar ik denk dat dat toch voornamelijk aan het "pilgebeuren" vasthangt. Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om te veranderen. Had je een regelmatige cyclus voor-na het stoppen, of lag die helemaal overhoop? Ik was voor de pil nogal onregelmatig. Zou dit terugkeren?? Alvast bedankt voor je snelle reactie! xx |
| 21/02/2007 @ 21:19 valentijntje | Hallo allemaal. Ik slikte zo een 10 jaar mercilon. Ben begin December gestopt en heb daar veel last van gehad! Na het stoppen van de pil kreeg ik mijn gewone menstruatie. Aan het einde van de cyclus, de laatste week dus, kreeg ik erge last van buikkrampen, misselijk, hoofdpijn, zere borsten en nogal emotioneel.. Allemaal symptomen dus ook voor een zwangerschap, dus even was ik blij! Totdat ik iets las over ontpillen en bij mij was de link gelijk gelegd. Ik zit nu in mn tweede cyclus die nu al 43 dagen duurd! Erg lang dus en ook nog door het stoppen van de pil. Verder deze maand geen klachten. Sommige voelen zich beter na het stoppen van de pil of hebben meer zin in seks, maar ik voel me verder gewoon hetzelfde als ervoor. Maar ieder lichaam is anders en reageert anders! Succes! xx |
| 25/02/2007 @ 22:51 Sanne | Ik ben ook sinds eind januari gestopt met de pil. Ik heb geen ontwennings verschijnselen, alleen me huid is iets vetter. ik ben nu alleen een dag overtijd, maar nu lees is dat het ook kan stoppen omdat dit de eerste maand zonder pil is???? ik ben benieuwd of anderen dit ook hebben met de yasmin pil groetjes Sanne |
| 05/03/2007 @ 22:29 jik ![]() | Ik stopte met de yasmin (na 5jaargebruik) en meteen zwanger. Dus ik heb eigenlijk geen idee of ik last had van het stoppen omdat de zwangerschapkwaaltjes er al meteen waren. ![]() |
| 19/03/2007 @ 13:38 Loekie ![]() | Gisteren zijn ze gearriveerd ![]() Het is de eerste keer in mijn leven dat ik content ben dat ze zijn gekomen. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Groetjes, Loekie |
| 20/03/2007 @ 07:26 bolleke ![]() | Hey Loekie! Spijtig van je , maar inderdaad, nu weet je waar je aan toe bent.Ik wens je alvast veel succes in de volgende ronde, ik Groetjes!xxxx |
| 21/03/2007 @ 17:21 tanja | hei, ik ben vorig jaar in maart gestopt met yasmin (heb ong. 9 jaar de pil genomen, eerst diane 35, dan yasmin) en het duurde tot eind juni eer ik ongesteld werd! ik was eigenlijk ook wel opgelucht hoor, dat dat er eindelijk doorkwam! en loeki: niet wanhopen, daarna ben ik eind juli een tweede keer ongesteld geweest, en sinds augustus ben ik zwanger!! (kheb pas midden september getest of ik zwanger was, omdat ik ook al in april en mei zo vaak dacht dat het zover was.. ) ik was eigenlijk wel opgelucht dat ik een iet of wat cyclus aan het krijgen was en ik was niet meer zo erg aan het zwanger worden aan het denken (er niet te veel aan denken helpt) alvast veel succes !! |
| 31/03/2007 @ 10:21 Femke | Ik ben ook gestopt met de Yasmin pil. Ik heb wel niet m'n strook afgemaakt, gewoon na een heel klein weekje nog de pil te slikken ben ik ermee gestopt. Een tijdje na het stoppen kreeg ik enorm veel last van geborrel in de buik en krampjes en zin in eten eten eten en hoofdpijn alom.Ook last van een down-gevoel af en toe en lage rugpijn. Hadden jullie dit? Nu heb ik terug een onttrekkingsbloeding met veel draadjes( )Na het stoppen met de pil hebben we goed geklust. Ik heb al een kindje en daarbij was het in 1 keer raak ( letterlijk, we hadden maar 1 keer geklust). Dus misschien dat het nu ook ineens raak kan zijn of kan dit niet omdat ik nu deze bloeding heb?? liefs Femke ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
volgende pagina >

Stoppen met (yasmin) pil
; maar ik weet graag waar ik me aan kan verwachten... Zijn jullie er ziek van geweest ofzo? Bijgekomen in gewicht (en ik bedoel dan voor de zwangerschap hé
Als jullie iets hebben "gevoeld"; wat dan?? Gaat het beter met de gevoeligheid 'daar beneden' eens je stopt? 
denk ik!

;

opwekken, maar is dat wel goed?
)
....strange strange al die vrouwenzaken...