[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 18/11/2003 @ 17:16 Elke ![]() | Dank je Sofie, Heb jij ervaring met die testen? Groetjes, Elke |
| 18/11/2003 @ 17:17 Elke ![]() | Dank je Sofie, Heb jij ervaring met die testen? Groetjes, Elke |
| 18/11/2003 @ 23:28 sofie ![]() | hey nee ik heb geen ervaring met zoon testen maar naar het schijnt zijn ze wel duur groetjes sofie |
| 23/11/2003 @ 22:17 Angela | hoi ik ben 24 oktober gestopt met mijn pil na 3 jaar te hebben geslikt en ik ben 28 oktober t/m 2 november ongi geweest dat was wel normaal maar ik werd 12 t/m 19 november weer ongi toen is dat 2 daagjes gestopt duss ben nu WEEEEER ongi vanaf 22 november echt balen![]() ![]() ![]() ![]() groetjes angela |
| 06/12/2003 @ 17:25 Heidi | Hoi Elke, Ook wij zijn in september gestopt met de pil. Alleen heb ik tot nu toe wel het geluk dat mijn cyclus regelmatig is. Tenminste de afgelopen twee keer. 1x 30 dagen en 1x 28 dagen. Ik kan me voorstellen dat als het niet regelmatig is je er nog een extra spanning bij krijgt. Want je krijgt voor jezelf niet echt duidelijk wanneer je een eisprong zult krijgen. Ik heb wel een keer een ovulatietest gebruikt. Dat is wel handig, in de bijsluiter kun je lezen wanneer je het beste kunt gaan testen. Het wordt wel moeilijker als je een onregelmatige cyclus hebt. Het zal je dan veel testen gaan kosten, want goedkoop zijn ze niet. Aankomende dinsdag weten wij hopelijk meer of het gelukt is ja of nee. Ik merk niets aan mijn lichaam, je voelt vanalles maar dat is uiteindelijk toch niets. ![]() Groetjes Heidi |
| 12/12/2003 @ 17:22 Elke ![]() | Hoi, ik wist niet dat er nog reacties waren... Heidi, heb je al nieuws? Ik zit nu mee op het forum van samen afwachten.. Elke ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

gestopt in september

.

doorgekomen. 
ik ben 24 oktober gestopt met mijn pil na 3 jaar te hebben geslikt en ik ben 28 oktober t/m 2 november ongi geweest dat was wel normaal maar ik werd 12 t/m 19 november weer ongi toen is dat 2 daagjes gestopt duss ben nu WEEEEER ongi vanaf 22 november
echt balen