< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » Gezocht: streek/lotgenoten » Kinderarts in Bornem

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
20/03/2007 @ 12:42
Mama Loes

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo!

Is er een goeie kinderarts in Bornem waar ja snel op consultatie kan? Wij gaan altijd naar onze huisarts met de kindjes, maar't is daar altijd zo lang wachten

Alvast bedankt!

[Laatst gewijzigd door Mama Loes - 20/03/2007 @ 12:42] - Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 11:05
Catje

Hey Loes,

Da's lang geleden?
Hoe is het met je? En met de kindjes?

Wij gaan voorlopig nog in Meise naar de kinderarts, maar eens we in Sint-Amands (binnen 3 weken )wonen gaan we naar Dr. Katrien Nieuwinckel in de kliniek. Dit op aanraden van een collega die heel tevreden over haar is.
Heb je haar niet als kinderarts gehad na je bevalling?

Groetjes,
Catje

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 13:48
Ine

Online Status Stuur bericht
Hoi Loes,

Ik kan je het adres en nummer bezorgen van onze kindearts, wel iemand met een praktijk in St Niklaas en werkt ook regelmatig in Maria Middelares in St Niklaas.
Toen ik een kinderarts zocht was die Dr Nieuwinckel net in verlof. Bij de tweede bevalling leek me ze niet zo sympathiek (beetje stuntelig) en was ik blij dat we een andere persoon hadden gekozen.
Beslissen kan je enkel zelf en niemand kan/mag je beïnvloeden. Ieder spreekt uit eigen ervaring hé!

Ik hoor je wel.

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 11:18
Mama Loes

hey

Bedankt, hé. Ik had al eens gebeld voor die Dr Nieuwinckel, maar toen moest ik een paar dagen wachten. In januari had Elien een oorontsteking en onze HA had ons dooverwezen naar St-Niklaas (dr Hivez, dacht ik).
Deze week is Amélie weer ziek en ik had dan toch maar naar het ziekenhuis in Bornem gebeld en ik had direkt een afspraak met dr Nieuwinckel. 't Is een hele lieve vind ik, Amélie was er echt op haar gemak. Niet geweend ofzo.
Ik had haar bij de eerste bevalling, maar bij de tweede was het iemend anders.

Catje, nog steeds niet verhuisd? Ik heb al een paar keer naar jullie huisje geloerd, maar er was nooit beweging

Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 10:10
erikdw

Online Status
Mijn vriendin en ik hebben heel andere ervaringen met nieuwinckel, en ik zou iedereen dan ook ten stelligste willen afraden om op haar te vertrouwen.

Door haar incompetentie was onze jongste zoon Kjento bijna gestorven.
En ze had dan nog niet eens het fatsoen om iets van zich te laten horen.

Verder kan ik er hier jammer genoeg niet op ingaan, aangezien we klacht tegen haar hebben ingediend, en het gerechtelijk onderzoek nog volop lopende is.

[Laatst gewijzigd door erikdw - 27/04/2007 @ 10:26] - Link naar deze reactie
27/04/2007 @ 12:41
Ine

Online Status Stuur bericht
Loes,
Dr. Fivez is één van de mensen van de kinderartsenpraktijk waar wij gaan. Wij zijn er enorm tevreden van, kindjes gaan er ook graag, zijn er steeds op hun gemak. Maar er zijn ongetwijfeld nog veel praktijken die zeer goed zijn. Aan jezelf om dat uit te zoeken denk ik.
Ine

[Laatst gewijzigd door Ine - 27/04/2007 @ 12:43] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]