< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er een zomerkindje in 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er een zomerkindje in 2006?
20/03/2007 @ 19:09
Kiek

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey! De kleurtjes zijn weer veranderd! haha! Waar is iedereen trouwens? Iedereen drukdrukdruk?

Groetjes!!
Kiek

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 19:19
Musje

Ja, druk! Nura is verkouden en ik ook. bah, 't arme kind is de hele dag aan het snotteren.

Gisteren voor het eerst naar het kinderdagverblijf om te wennen en morgen weer. Ze gaat 1 dagje in de week en ze vond het geweldig. Ik vond het heel moeilijk... Tja, maar er moet ook gewerkt worden.

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 20:38
Fietje

Hi!!!

Met ons gaat alles goed. Robin tijgert door de hele woning en van de eerste kastjes heb ik de knoppen al afgeschroeft . Hij heeft al een paar keer "papa" gezegd en 1x "mama", voor de rest de hele dag babababababababa .

Liefs,
Fi

Link naar deze reactie
20/03/2007 @ 22:52

Fietje heeft hij dat bewust gezegd??? Sophie heeft ook al een peer "poepa" gezegd en een keer "mamaaaaaaa" Wel heel schattig maar nog niet bewust hoor!
Ze pakt je wel soms ineens vast met allebei dr armpjes en doet dan haar hoofdje zo heen en weer tegen je aanstrijken. Zoooo lief

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 09:32
Mama Loes

Oooh, mekkie, zo schattig!

Fietje, wat is tijgeren? (weer een verschil tussen B en Nl, wellicht)

Elientje is bijna heel de dag aan het roepen en lachen. Ze draait van rug naar buik, maar terug nog niet. Als ze op de grond ligt draait ze vaak wel om haar as, grappig om te zien, hoor. Staan doet ze nog steeds niet, ze trekt altijd haar beentje op als ik dat probeer.

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 09:40
Musje

tijgeren is kruipen maar dan niet op handen en knieën. Dus nog met de buik op de grond. Nura doet het ook al weken en ik de laatste paar dagen lijkt het al meer op kruipen dan op tijgeren. Gaat snel over tot echt kruipen denk ik. Ook loopt ze al (voetje voor voetje) als we haar vasthouden, en dansen doet ze ook. Erg leuk. We hebben een echte durfal! Oja, hier nog een paar filmpjes:

http://www.youtube.com/watch?v=xKC-CzyZrZw
http://www.youtube.com/watch?v=pKNWCOR1FCg
http://www.youtube.com/watch?v=aI6lMAznUkM

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 14:16

he leuk ik ga de filmpjes weer ff kijken! Ik heb ook filmpjes van Sophie op haar website staan trouwens!

Link naar deze reactie
21/03/2007 @ 22:34
Fietje

Goh, wat leuk zeg die filmpjes. Ik kan Robin nooit filmen, want zodra hij de camera ziet, kijkt hij rechtstreeks in de camera en doet verder niets meer. Echt onmogelijk. Wel jammer hoor...

Enne, bewust heeft hij geloof ik nog niet papa of mama gezegd....maar het is wel heeel leuk om te horen.

Liefs,
Fi

Link naar deze reactie
22/03/2007 @ 17:00
Kiek

oooooh, wat een schattige filmpjes van Nura weer, hahaha!

Liefs, Kiek

Link naar deze reactie
23/03/2007 @ 15:54

Ben vandaag weer met Jules naar het bureau geweest, hij is nu 67,5 cm en 7700 gram! goed he? Wat een leuke filmpjes allemaal dames en hier wordt er ook flink op los geteigerd hoor! aande hand staat Jules al en ook stapjes (2) doet hij dan, maar echt lopen duurt nog wel een paar maandjes denk ik! gr allemaal! Renate

Link naar deze reactie
28/03/2007 @ 11:15
Kiek

Hoi Renate!
Super zeg! Spannend he? Al die ontwikkelingen?! Gaat zó snel!! Maandag weer met Lola naar het consultatiebureau. Ik ben benieuwd!

Liefs! Kiek

Link naar deze reactie
05/04/2007 @ 11:26
Suus

Hallo dames,
Zo het is alweer even geleden dat ik hier geweest ben, maar het is ook zó druk met alle kraamvisite (nog steeds) en het verzorgen van Evi. Ze slaapt 's nachts heel goed, maar overdag is ze heeeeel veel wakker. Hadden jullie dat ook?? Nou was dat in mijn buik ook al zo...Maar a's ze overdag slaapt, slaapt ze gelijk 3 uur , dus dan kan ik van alles doen.

Verder gaat het goed. Ze is wel al verkouden geweest, dat was erg zielig, maar dat is nu gelukkig weer over!

Mama Loes: wat vervelend zeg een postnatale depressie!! Hoe gaat het nu met je?? Krijg je medicijnen ervoor?

En Mekkie: zie ik nou op de foto's dat Sophie al staat?? Leuk hoor!!!

Kiek: ben je inmiddels al aan het werk? Hoe bevalt he?? Ik moet over 7,5 week weer

Met de anderen alles goed??

Ik zag op een ander forum dat Sve alweer zwanger is van de 2e!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 16:51

Suus ik vond het in het allereerste begin ook vermoeiend hoor, vooral al die visite op den duur
Maar na een aantal weken komt er vanzelf meer regelmaat in met je kindje en gaan ze op vastere tijden slapen en eten. Dan zul je zien dat ze toch best heel wat slapen overdag!

ben weer weg want er stuitert er een bijna van mijn schoot

Link naar deze reactie
21/04/2007 @ 22:15

Joehoe allemaal ! gisteren positief getest.....!!!!!!!! ik ben weer zwanger!

Voel me prima en ben er blij mee!

Gr ikke

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 11:41
Suus

Hahaha Renate wat leuk!!!! GEFELICITEERD!!!!!! Ik hoop dat je je prima blijft voelen!! Geniet ervan! Ben benieuwd of er nog meer snel volgen!! (ik voorlopig nog niet hoor!!).

Hihi Mekkie, Evi slaapt de laatste tijd ineens inderdaad een stuk meer overdag!! Nog niet echt op vastere tijden, maar dat zal dan ook nog wel komen!

Ben trouwens benieuwd hoe het met Daantje en Cas is, daar hebben we al een hele tijd niets van gehoord!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 18:55

Naatje gefeliciteerd

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 20:44
Musty

hey naatje,

proficiat!
ik doe ook weer mee

Groetjes,
xxx

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 21:43

Hej nog al eentje, Musty ook gefeliciteerd
Vandaag getest of niet? Omdat ik zie dat je precies 4 weken ver bent? En een eindejaarskindje dus

Link naar deze reactie
22/04/2007 @ 22:33

oh musty! jij ook gefeliciteerd hoor!
leuk he , we beginnen gewoon weer opnieuw!

gr Renaatje

Link naar deze reactie
23/04/2007 @ 09:08
Suus

Musty, jij ook gefeliciteerd!!! Dat wordt nog een hele lijst dalijk!! Musje wil ook weer snel een tweede geloof ik, dus hopelijk volgt zij jullie snel!

Groetjes, Suus

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >