Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 28/03/2007 @ 18:23 macy | GEFELICITEERD BRECHJE EN MAN!!!! Ik zag het vanochtend in de ED staan, dacht wel dat jullie dat zouden zijn aan de naam en uitgerekende datum te zien. Veel geluk samen met de kleine dame Yara! Macy |
| 29/03/2007 @ 10:58 Maaike ![]() | Ook van mij felecitaties met de geboorte van jullie wondertje. ![]() Dikke knuffel, M* |
| 30/03/2007 @ 09:02 sweet surrender ![]() | Brechje en man, een hele dikke proficiat met de geboorte van jullie kindje ![]() Geniet van dit kleine wonder ![]() Groetjes en veel liefs, Wendy en Lennert xxx |
| 30/03/2007 @ 22:09 Luna ![]() | Lieve Brechje en husband...hartelijk gefeliciteerd en wat een mooie naam! Ben benieuwd naar je bevalling, ookal was t een ramp. Lekker genieten van elkaar!!! |
| 02/04/2007 @ 16:39 reb | amai, wat een verhaal Brechje, je zal wel verschrikkelijk afgezien hebben!! Rust maar goed uit!! Je dochtertje zal je de meeste pijnen wel doen vergeten, maar toch, amai, ik ben er nog niet goed van!! Geniet samen van je lieve kleine Yare, Brechje, je hebt het meer dan verdiend hoor!!!! liefs |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

Net gestopt met pil, wie nog meer?