[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 25/02/2007 @ 14:37 Jasmijn | Hallo allemaal, eigenlijk wilde ik morgen naar de huisarts gaan, want ik snap helemaal niets meer van mijn lichaam... maar misschien kunnen jullie er iets van zeggen. Ik heb geen idee hoe mijn normale cyclys verloopt, omdat ik het altijd goed kunstmatig beinvloed. Nu gebeurde er het volgende: Ik gebruikte de pil, maar in de eerste week ben ik een pil vergeten. Mijn vriend en ik waren onveilig met andere zaken bezig ![]() Na overleg met de huisarts ben ik na anderhalve week gestopt met de pil, omdat er een kans was dat ik zwanger was. Nu het slijmerige gedeelte: 4 dagen na mijn ovulatie (pijnlijk!) had ik een rose slijmsliertje op 't papier zitten. Innesteling?? Drie dagen later had ik een klodder bruinig slijm en tot twee dagen later verloor ik lichte kleine bruine vlokjes. Toen was het weer weg. Een week geleden moest ik volgende een cyclus van 28 dagen ongesteld worden. Maar niets. Ondertussen had ik vanaf de eisprong al vele symptomen (misselijk, duizelig, heet, buikkrampen rechtsonder). Twee dagen na NOD test gedaan: negatief. Deze week zijn de symptomen verdwenen, behalve de kramp rechtsonder. Wel weer een klieder slijm (doorzichtig) onder me vandaan geplukt en een heel 'nat' gevoel (= eisprong??) Behalve dat heb ik nu alleen nog enorme tepels! Niet gevoelig, gewoon heel groot.. De test van vanochtend was ook negatief (7 dagen na NOD). Niet zwanger dus. Maar waarom doet mijn lichaam zo raaaaar? Kan het zijn dat ik mijn ongesteldheid al heb gehad met dat bruine slijm/vlokjes verlies en dat mijn cyclus toen opnieuw is gestart, waardoor ik net mijn eisprong weer heb gehad?? ![]() Wie o wie geeft mij advies? groetjes, Jasmijn |
| 27/02/2007 @ 09:28 Jasmijn | Hoi Inge, bedankt voor je reactie. Stelt me wel enigszins gerust. Ik wacht nog steeds min of meer rustig af. Vind het wel erg vervelend, helemaal geen controle hebben over je lichaam. Wat is de pil toch makkelijk dan, maar ja.. Ik hoop ook voor jou dat je hormonen weer geordend raken (in hoeverre dat kan bij een vrouw )groetjes van Jasmijn |
02/03/2007 @ 10:01![]() | ik denk ook dat het komt doordat je gestopt ben met het slikken van de pil je lichaam moet daar altijd ff aan wennen |
| 02/03/2007 @ 16:16 Jasmijn | Hoi Joyce en dat lichaam neemt de tijd ![]() wat een leuke naam: Jop Hoop dat jij binnenkort mag beginnen met het verzinnen van een tweede naam! groetjes, Jasmijn |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

rare cycylus???

)