< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » beginnen aan 1e kindje in 2006

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]

[Topic nog actief: Klik hier om naar het actieve gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Archief » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
beginnen aan 1e kindje in 2006
07/04/2007 @ 21:23
Mirjam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Mirjam(B) -24- 1 zoontje - Lucas 04-12-2006
Nijntje(?) -??- ?e kindje - ?
Krystle(NL)-25- 1 dochtertje - Ymke 17-01-2007
Dreamer(NL)-26- 1 zoontje - Harm 26-01-2007
Siepe(NL) -31- 1e kindje - ?

Danni(NL) -28- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 22-03-07
Reb (B) -27- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 21-04-07
Jads (NL) -24- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 08-05-07
@u3 (NL) -25- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 24-05-07
FCBgirltje (B) -24- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 13-12-07

Claudia (NL)- 27 - NOD ? - 1e kindje - ? cyclus
Mickey (NL) - 29 - NOD ? - 1e kindje - ? cyclus
Aussie (AUS) - 36 - NOD ? - 1e kindje - ? cyclus

Heb ons lijstje eens teruggezocht en merk op dat er al een paar meiden zijn waar we al een tijdje niets van gehoord hebben, hoe zou het met hen zijn?

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 09:12
jads

Mirjam: goed idee van je lijstje! ja, ben ook zeer benieuwd hoe het met sommige meiden gaat! Ik vind het toch leuk om zo contact te hebben. Hoewel je soms gewoon weinig tijd hebt, maar gewoon zo af en toe je verhaal kwijt kunnen is gewoon fijn.

Ik zie dat mijn leeftijd nog op 24 staat, zal het even aanpassen:

Mirjam(B) -24- 1 zoontje - Lucas 04-12-2006
Nijntje(?) -??- ?e kindje - ?
Krystle(NL)-25- 1 dochtertje - Ymke 17-01-2007
Dreamer(NL)-26- 1 zoontje - Harm 26-01-2007
Siepe(NL) -31- 1e kindje - ?

Danni(NL) -28- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 22-03-07
Reb (B) -27- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 21-04-07
Jads (NL) -25- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 08-05-07
@u3 (NL) -25- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 24-05-07
FCBgirltje (B) -24- Zwanger - 1e kindje - uitgerekend 13-12-07

Claudia (NL)- 27 - NOD ? - 1e kindje - ? cyclus
Mickey (NL) - 29 - NOD ? - 1e kindje - ? cyclus
Aussie (AUS) - 36 - NOD ? - 1e kindje - ? cyclus

Toch wel leuk om het lijstje zo af en toe weer te voorschijn te pakken en bij te houden.

Reb is nu weer de eerste die gaat bevallen (denk ik, want Danni, daar hebben we ook al een tijd niks meer van gehoord). => spannende tijden!

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 10:27
Mirjam

Hey

Ben eens gaan zoeken naar de andere meiden en heb wat gevonden over Claudia en Mickey.
Claudia is zwanger en uitgerekend voor 02-10-2007.
Mickey spijtig genoeg nog niet en zit nu in haar 5e cyclus met clomid.

groetjes Mirjam

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 11:07
@u3

Online Status Bekijk profiel
FCBgirltje: geweldig meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar deze reactie
08/04/2007 @ 11:55
jads

Mirjam: oh mooi van Claudia! hoe ben je erachter gekomen? via een ander forumonderwerp van 9maand? Toch jammer dat we niks meer van ze horen.

Verder weer weinig te melden. ja, heb de huiskamer al gedaan en dat op 1e paasdag! ik weet niet wat me de laatste tijd bezielt, maar ik heb er gewoon plezier in.

Fijne pasen iedereen!!!

Link naar deze reactie
09/04/2007 @ 10:21
jads

Hallo
Gisteren zijn we op kraamvisite geweest bij mijn vriendin. En heb haar dochtertje vastgehouden. Wat is dat raar zeg. Ik was gewoon zenuwachtig om daar naar toe te gaan. Gewoon wetende dat de volgende baby, mijn eigen kindje is. Was echt super. Had twee kindjes op schoot! Echt grappig!
Mijn man zei opeens kei trots: DAT STAAT JE ECHT GOED!!!
Op de terugweg werd ik helemaal emotioneel, het begint nu zo dichtbij te komen. Vind het echt superspannend worden. Heb vanacht 3 uur wakker gelegen en de hele tijd aan ons mupske gedacht! IK KAN NIET MEER WACHTEN! Heb het gevoel dat ik dadelijk de spanning niet meer aan kan. Even een vraagje aan de moeders onder ons: hadden jullie dit ook? ik word echt gek van mezelf!

[Laatst gewijzigd door jads - 09/04/2007 @ 16:55] - Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 10:23
@u3

jads: t gaat indd erg snel dat vind ik ook word wel heel spannend nu!! heb jij je bed al op klossen staan?
fcb girltje?? hoe voel je je?? ik vind t zo leuk voor jullie
verder alles ok met iedereen?

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 11:32
FCBgirltje

@u3,
Ja bedankt voor de felicitaties
Ik voel me nog vrij goed,nog nergens teveel last van
Ik heb lichte blauwe striemen op m'n borsten,en die doen af en toe pijn voorla aan de zijkanten dan
Voor de rest kan ik nog niet al te veel klagen,enkel som skokhalsingen bij zeer felle geurtjes

Vanvond moet ik naar de ha toe voor bloed te lanten trekken nouja dat ga ik vragen ivm met toxo en hoe hoog de HCG staat
Hopelijk alles goed,we zien wel...

groetjes

Link naar deze reactie
10/04/2007 @ 21:26
@u3

FCBgirltje: ja hoor zwanher is zwanger he de test liegt niet spannend allemaal,geniet er flink van want t is voorbij voor je t doorhebt gaat zooooo snel

wanneer wil je t gaan vertellen tegen familie?of heb je dat al gedaan?
wij hebben vandaag weer controle gehad en alles was prima nog niet ingedaald of zo maar hij ligt wel al n hele poos netjes met zn hoofd beneden dus dat is
xxx

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 09:11
jads

@u3: ja, ons bed staat al op klossen en dat is echt kei fijn! Scheelt meer dan ik had verwacht! Fijn dat alles goed was bij de controle!

Ik moet zodadelijk naar de VK. Ben benieuwd. De vorige keer lag hij ineens in stuit. Terwijl hij/zij al weken goed lag. Ik hoop dat ons mupske gedraaid is, want anders moet ik volgende week naar het ziekenhuis en dan gaan ze hem draaien. Dat schijnt niet zo fijn te zijn. Maar ik ga er nog niet te veel over nadenken. We zullen het zodadelijk zien! Ben zo benieuwd!

Gisteren was mijn laatste dag werken. Dus vanaf nu echt RUST! Heerlijk. dat was toch erg raar, moet ik zeggen. Geloof niet dat ik het al helemaal besef!

FCBgirltje: hoe was het bij de huisarts? Ik vind het echt super tof voor je! Geniet ervan!

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 12:19
jads

Even het goede nieuws melden:
Ons mupske is gedraaid!! Hij/zij lag goed met z'n hoofdje naar beneden! Nou kan ik echt volop gaan genieten van mijn zwangerschapverlof!

SORRY, maar moest het even kwijt! Ben helemaal happy! YOEHOE!!!

Link naar deze reactie
11/04/2007 @ 16:15
@u3

jads: dat is heel goed nieuws!! nog even
fcb girltje: hoe is het gegaan met bloed prikken?
verder alles ok met iedereen?

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 11:19
jads

Wat is het hier rustig de laatste tijd! Ik heb vanaf gisteren juist meer tijd! Dus zal hier wat vaker zijn, zolang er geen gekke dinge gebeuren.

Reb, hoe is het eigenlijk met jou? Voor jou begint het einde nog sneller in zicht te komen!

En @u3: al helemaal klaar? Heb je alle spullen al in huis?

Wij zowat wel. Moet alleen nog voedingsbh's kopen, want daar heb ik toch maar even op gewacht. Want mijn borsten bleven maar groeien. Ik ga van het weekend naar de stad. Verder denk ik alles in huis te hebben, maar je weet maar nooit.

Ben met mijn moeder een boxkleed aan het maken. We hebben gisteren de bovenkant afgekregen. Nou nog de onderkant eraan maken en vullen. Ik zal een fotootje op mijn profiel zetten, krijgen jullie al een indruk van het boxkleed. (je kunt echt merken dat ik nu meer tijd heb!!! Hoor mij nou toch kletsen!!)

Link naar deze reactie
12/04/2007 @ 14:11
FCBgirltje

Hoi,
De resultaten van mijn bloed laten beetje op zich wachten
Het enige dat de huisarts me met zekerheid kon zeggen was het zwangerschapshormoon en die was goed 3380
De rest moet ik dus nog evne voor wachten,hoop da tik immuun ben voor toxo maar vres er beetje voor,maja let toch al op mijn voeding dusja

@jads fijn dat de kleine ukkel hem gedraait heeft
groetjes

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 11:05
jads

FCBgirltje: in ieder geval goed nieuws van je zwangerschapshormoon!! Nu nog even wachten op de rest! Ben benieuwd!

Hier verder alles rustig! Ben weer super emotioneel aan het worden door alle spanningen. Toch wel raar! Wie herkent dit? Ik was net in het dorp aan het wandelen en zag overal kinderwagens en maxicosi's. En al die moeders naar mij kijken, ja, zo loop ik zodadelijk ook. Ineens kan ik het me niet meer voorstellen. Heb er zo vaak over gedroomd en nu het zo dichtbij komt, kan ik het niet geloven.

Verder voelde ik me gisterenavond ineens niet lekker. Ik heb het gevoel dat ons mupske weer verkeerd gedraaid is. Of verbeeld ik het me maar? En vandaag zit hij/zij gewoon niet lekker. Of komt dat omdat hij in aan het dalen is?!?! Dat bedoel ik dus, ik word gek van mezelf!

SORRY, moest even mijn verhaal kwijt!

Hoe is het verder met iedereen??? Het is hier zo rustig?

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 11:15
@u3

jads: ja ik herken het wel n beetje,hoewel ik niet zo veel last heb van emotioneel zijn.
ik heb nu het dichterbij komt zoiets van "kan ik dat eigenlijk wel?" en "hoe gaan we dat allemaal doen?" raar he dat je gevoel zo anders kan zijn van de een op de andere dag MAAR BLIJ ZIJN WE!!!
gisteren is de thuiszorg geweest om even te praten over de kraamzorg en het aantal uren enz dus das ook gedaan.
en beetje bij beetje probeer ik alles goed bij te houden hier zodat het straks netjes is....maar ik ben zooo vreselijk moe echt niet normaal ben net uit bed en zou het liefste terug kruipen pffff zal er wel bij horen denk ik
fijne dag nog iedereen hihihihihi wat n lelijk konijn

Link naar deze reactie
13/04/2007 @ 15:09
jads

he @u3, dus alles goed met jou? Buiten de vermoeidheid om dan? de thuiszorg moet bij mij nog komen. hoeveel uren krijg je en heb je nog iets te zeggen over de verdeling van de uren? ik heb geen idee hoe dat dat werkt! Controleren ze ook nog of dat je alles in huis hebt of gebeurt dat niet?

Ja, ik probeer het huis ook netjes bij te houden. Je weet nooit hoe het loopt!

Verder weinig nieuws te melden! Meiden, geniet van het mooie weer!

Link naar deze reactie
15/04/2007 @ 11:10
@u3

jads: ik heb 44 uur gekregen in totaal en heb de eerste dagen meer uren en dat bouwen we dan af omdat mijn man en mn vriendin er die week ook zijn dus hulp genoeg.
verder is alles wel ok ben hier thuis een beetje aan het rommelen maar dat valt niet mee met dit warme weer.....1 wasje ophangen en stofzuigen en dan is mn energie op maar hoort erbij dan doe ik verder ook lekker niks meer.

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 10:00
jads

@u3: Ging jij borstvoeding geven of niet? Ik geloof dat ik ook 44 uur krijg. Ze hebben nog niet gebeld. Vind dat het wel lang duurt. (anders ga ik er zelf maar even achteraan!)
Ja, ik doe het ook rustig aan met dit weer! heb net gestreken en zodadelijk ga ik nog maar een keer de babykamer schoonmaken. En daarna doe ik even niks meer. Genieten van het mooie weer!

Hoe zou het met Reb zijn? Die is bijna uitgerekend! Spannende tijden voor haar. Misschien is ze al moeder geworden! Ben benieuwd!

En met de anderen, alles goed? Het is hier zo rustig!?!? Ik denk dat iedereen aan het genieten is van het mooie weer!!

Link naar deze reactie
16/04/2007 @ 16:00
@u3

jads: ja ik wil beginnen met bv en kijken waar het schip strand en jij? die vrouw is hier afgelopen week geweest en toen hebben we alles doorgesproken.
volgens mij had ik net n kleine wee ik kreeg n soort menstruatie kramp die uitstraalde naar mn been
heel licht maar wel duidelijk en volgens mij waaren t niet mn darmen...........
xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >