Vorige reacties:
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina
< vorige pagina [Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau][Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/04/2007 @ 12:14 Nancy | hey sima, Wat rot dat je nu al aan het menstrueren bent. Dat kan inderdaa dmisschien komen doordat je 2x geen stopweek heb gehad. Hopelijk gaat het volgende maand beter. Bij mij is het de laatste keer goed verlopen, geen klachten ![]() Oh wat erg die ongeluk!! Hoe gaat ie met je vriend? Niks ernstig? Rot dat je vakantie niet doorgaat, maar wees blij dat hij nog leeft. Veel sterkte. Ja een uitzendburo is maar niks! Na de verhuizing ga ik ook weer zoeken naar een baan, want pas geleden werd mijn contract niet meer verlengd. Gewoon het liefst parttime, want hele dagen hou ik niet meer vol. Groetjes |
| 14/05/2007 @ 11:03 Nancy | Hey sima, hmmz zolang je je pil slikt ben je veilig volgens mij. Ik heb soms vlak voor mijn stopweek ook meer last van "slijm". De laatste keer was het al half doorgekomen nog voor mijn stopweek! ![]() Nu slik ik ze weer en gaat het tot nu toe goed. FF afwachten. Ja verder gaat ie wat beter. Mijn relatie was bijna over . We hadden veel irritaties op den duur. Hebben 2 weken apart geleefd/ geslapen. Zijn nu weer bij elkaar gelukkig. Nog 2 weekjes en we krijgen de sleutel van ons nieuwe huis! Groetjes!! |
| 22/05/2007 @ 12:07 Nancy | Hey sima, Ik heb je andere andere verhaal ook gelezen. Tjonge wat rot voor je! Wel een beetje egoistisch van hem dat jij je mening niet mag zeggen! Hiervoor heb ik ook zo'n slechte relatie gehad. Van me toenmalige ex mocht ik ook nooit mijn mening zeggen en altijd maar doen wat hij wou. Maar voor hem was het nooit goed. Ik werd meer als een slaaf behandeld en voor niks afgekat. Dat trek je op den duur niet meer hoor. Misschien is dit ook wel beter zo dat jullie uit elkaar gaan. Tuurlijk zal het moeilijk voor je zijn de eerste maanden, maar nu kan je wel aan jezelf gaan denken. Kom op he meid ![]() XXX |
| 02/08/2007 @ 09:08 MariposA ![]() | Hoi Sima, ben je ook niet een beetje blij met het kindje dat in je buik groeit? of ben je boos om het feit dat de pil niet goed heeft gewerkt? Groetjes, Vlindertje ![]() |
[Forumoverzicht (Archief)] [Hoger Niveau]
< vorige pagina

combinatiepil en menstruatie

.
.
. Hij is aan het regelen andere busje te kopen, maar daar moet nog gas instalatie ingebouwd worden, dus dat kost veel geld en tijd.

,

.